Gece'mi aydınlatan ❤️

6 0 0
                                    

Mesajı yolladıktan sonra bekledim ve cevap geldi cevap vereceğini hiç düşünmüyordum .Şuan şok oldum hemen cevap yazdım .
Gecemi aydınlatan ❤️💗
Sennn bana cevap mı verdin ?

Bilinmeyen numara
Gecenin 1 atarsan cevap vermem normal bu arada sen kimsin ?

Gecemi aydınlatan ❤️💗
Şey özür dilerim .Uyandırdım mı ?

Bilinmeyen numara
Yok uyumamıştım ama ilk attığın mesaj çok güzeldi acaba yazar mısın sen de böyle sözler söylüyorsun ?

Gecemi aydınlatan ❤️💗
Ya 🙈🙈 teşekkür ederim öyle sözler yazıyorum da bu sözü seni görünce yazdım .

Bilinmeyen numara
Ya bak bak beni gördün demek peki ben seni gördün mü ? Cinsiyetin ne erkek değilsindir umarım .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Evet gördüm imza törenine geldim arkadaşımla yok erkek değilim merak etme .Kızım ve ilk görüşte sana aşık oldum kim olduğumu söylemek istemiyorum .Gece'm ❤️🙈

Bilinmeyen numara
🙈🙈Utandım uzun zamandan sonra ilk defa bir kız aşık olduğunu söylüyor .Aklıma biri geliyor ama senin kim olduğunu sormayacağım .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Ya seni mutlu mu ettim? Nee kim acaba ,teşekkür ederim gizlenmeme izin verdiğin için

Bilinmeyen numara
Hımmm söyleyeyim mi ki ? Çok tatlı ve nazik konuşuyorsun hoşuma gitti .Acaba imza törenine son katılan Yaprak hanımın arkadaşı misin ama ismi aklıma gelmedi gözleri çok güzeldi .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Teşekkür ederim ❤️ Kim olduğumu söylemiyecem ama galiba o kızı çok beğendin .

Bilinmeyen numara
Rica ederim , Bunu sana söyleyemem çünkü canın yanar .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Yaaaa🥺 söyler misin ? Merak etme acımaz alıştım zaten .💔

Bilinmeyen numara
Alıştım derken nasıl yani herkes senin canını mı yakıyor .Merak etme ben senin canını yakmam .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Boş ver ... Lütfen şöyle söylemezsen canım çok yanmaz .

Bilinmeyen numara
Olmaz öyle ama sırada olan gözlerini beğendiğim kızı çok beğendim galiba hoşlanıyorum ama sana bunu diyorum , güvenebilir miyim .Seni nasıl kaydedeyim .
✓✓
(İletildi ama okunmadı )

Alya yazdıktan sonra ne yazdığına bakmadan kapattı çok güzel konuşuyorlardı. Ama aklına eski sevgilisinin yaptıkları geldi ve ağlamaya başladı .

Yaptıklarını unutamadım okulda dalga geçtiğini ve rezil ettiğini unutamıyorum .

Bilinmeyen numara .
Hey orada mısın ?
Hey bilinmeyen kız nere gittin ,üzdün mu seni keşke söylemeseydim , kötü oldum .

Kızın telefonu titrer ama bakmaz sonra biraz daha ağlayınca bakar.

Telefonumu elime aldım kızlardan mesaj vardı ama umursamadan direk Gece'min mesajına tıkladım .Oha şaka gibi Gece benden hoşlanmış .
Lannnn
Sevinç dansları yaparken yataktan düştüm Ahh kafam ben hemen cevap vermeliyim .


Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Tabi güvenebilirsin .Belki bir gün o kıza hoşlandığını söyleyebilirsin .Beni ise istediğin gibi kaydet . Beni merak etme geçmişte yaşananları hatırladım .

Bilinmeyen numara
Gerçekten özür dilerim hatırlattığım için söylemeyi düşünüyorum da bulabilirsem kızı eğer. Hımmm peki .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Özür dileme Gece'm o kız bunu görürse mutlu olurdu .

Gizemlim diye kaydetti Gece telefonuna .

Oha beni telefonuna kaydetti .Profil resmine bak çok yakışıklı.


Gece'mi aydınlatan ❤️💗
Sen beni kaydetmişsin profil gözüküyor çok yakışıklısın düştüm 💗😛

Gizemlim
Evet kaydettim teşekkür ederim ama senin profil resmin yokmuş üzüldüm 🥺

Gece'mi aydınlatan ❤️💗

bilebile kapattım senin beni bulmanı daha istemiyorum.

Gizemlim

Peki sen nasıl istersen, kendinden bahsetsene biraz merak ettim kim olduğunu. Eğer uykun yoksa?

Gece'mi aydınlatan ❤️💗

Yarın bahsetsem olur mu? Yarın erken kalkacağım da üniversite öğrencisiyim de buda sana bir bilgi

Gizemlim

Hımmmm demek ki üniversite öğrencisisin bu güzel sadece son birkaç soru sorsam sonra uyuruz olur mu?

Gece'mi aydınlatan ❤️💗

tamam ne sormak istiyorsan sor Gece'm

Gizemlim

Üniversite öğrencisi olduğunu söyledin kaç yaşındasın ,bölümün ne?


Gece'mi aydınlatan ❤️💗

23 yaşındayım İngilizce öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim açıkçası güzel sözler yazsam da yazarlarla ilgilenmiyordum . senin o gözlerini görene kadar. Gecemi aydınlatan sen kalbime ışık gibi doğdun aşktan nefret ederken beni kendine aşık ettin .Bütün belirlediğim kalıpları yıktın Gece'm

Gizemlim

Benden 3 yaş küçüksün ve İngilizce öğretmenisin bu çok güzel bence yazar olarak doğmuşsun bu sözlerin beni mutlu etti .Böyle sözler karşısında nutkum tutuldu .Hiç bu güne kadar bana aşık olan kız yoktu sen ilksin ve bu aşkına karşılık vermek istiyorum .

Gece'mi aydınlatan ❤️💗

Çok mutlu olurum , zamanla beni tanırsın şuan uyumam lazım iyi geceler. Ay yüzlü Gece'm

Gece Aylanın numarasını mutluluğum diye değiştirdi .

Mutluluğum💗

İyi geceler canım tatlı rüyalar beni çok etkiliyorsun .

Alya Gece'nin bu mesajına cevap vermedi utancından kafasını yorgana girdi yüzü kıpkırmızıydı hayatı boyunca ilk defa aşık olmuştu bu onun için en güzeliydi .Hemen konuşmalara kızlara attı .Ve alarmını kurup yattı yarın onu güzel şeyler bekliyordu .





Özür dilerim 1 sene sonra yazmaya başladım kusura bakmayım okulum yeni bitmişti .Kurgu çok değişecek aşkı bilmesem fazla yazmaya çalışacağım .


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazarım Olur Musun? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin