-29-(3)

143 3 0
                                    

@weronika_kelly
Lokalizacja: karków

@weronika_kelly: Tak, dobrze widzicie wróciłam, chciałabym zacząć od tego, dlaczego nie było mnie na social mediach i czy wogóle byłam aktywna? Nie, nie byłam nigdzie aktywna, gdyż musiałam po układać pewne sprawy, które zadziały się w moim życiu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@weronika_kelly: Tak, dobrze widzicie wróciłam, chciałabym zacząć od tego, dlaczego nie było mnie na social mediach i czy wogóle byłam aktywna? Nie, nie byłam nigdzie aktywna, gdyż musiałam po układać pewne sprawy, które zadziały się w moim życiu. Może od początku: zacznijmy od związku z Kacperem, wszystko pięknie, słodko i wogóle fajnie, aż do momentu, gdy nie zdradził mnie z @juliakostera na początku byłam wręcz wściekła, ale kto by nie był, gdyby wasz chłopak was zdradził z najlepszą przyjaciółką, miałam załamanie nerwowe przez co coraz trudniej było mi funkcjonować, dlatego wolałam się wycofać by na spokojnie sobie to wszytko ułożyć i wiecie co? Nie żałuję tej decyzji, że na jakiś czas zniknełam. Druga sprawa jest ekipa, tak oficjalnie jestem w ekipie to dzięki @frizoluszek oraz @wersow, gdyby nie oni napewno nie dałam bym sobie rady. CHCE TYLKO PFZYPOMNIEC, ŻE KAROL TO MOJ KUZYN. Następna sprawa to hejt. Czy naprawdę niektórzy z was nie mają swojego życia by niszczyć je innym? Naprawdę? Aż taka satysfakcję otrzymujecie z tego? A gdyby tak wam nagle stało się coś złego i zamknęli byście się w sobie, wasi rodzice, rodzeństwo, znajomi czy przyjaciele zaczęli by się o was martwić, ponieważ nie dajecie znaku życia myślicie, że postąpili byście według niech fair? Nie wydaje mi się. Zakładam, że połowa z was wolała by się wygadać starszemu rodzeństwu, rodzicom czy nawet dziadkom by nie znosić tego samu, ja niestety, nie potrafiłam o tym nikomu powiedzieć, przez co zamknęła się w sobie i przestałam się do wszystkich odzywać. Mam nadzieję, że rozumiecie i na następny raz pomyślicie dwa razy za nim napiszecie jaki kolwiek komentarz w stronę tej osoby...

Dziękuję @nowciax za piękne zdjęcie ❤️

A wam moje bubusie życzę miłego dnia i pamiętajcie by się wspierać ❤️✨

Polubione ❤️ | 6373

Comments | 762

wersow: Cieszę się, że wszystko sobie ułożyłaś! 💜
weronika_kelly: @wersow dziękuję za wsparcie kochana ❤️

trombabomba: Mam nadzieję, że już wszystko okej ❤️
weronika_kelly: @trombomba Tak, już wszytko okej 💙

minimajk: Too znaczy, że wracasz do ekipy?
weronika_kelly: @minimajk Tak, to znaczy, że wracam 🌸🥺

patec_wariatec: MELANŻ !! I cieszę się, że wróciłaś 🥺❤️
weronika_kelly: @patec_wariatec haha patec, ja teeż ❤️

𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 | 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒙 𝒊 𝒆𝒌𝒊𝒑𝒂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz