Rozdział dziesiąty

259 21 12
                                    

Wstałam dość wcześnie, co nie było normalne i o dziwo naprawdę dobrze mi się spało.

Od razu jak ubrałam ulubioną bluzę i krótkie spodenki, pobiegłam do ranboo który robił śniadanie w kuchni, żeby mu pomóc.

-Jak się spało?-Zapytał ranboo.

-wlaściwie to dobrze, a ci?-Zapytałam, rozkładając talerze i sztućce.

-Mi też całkiem dobrze się spało.-Powiedział ranboo wyciągając coś z lodówki.

Chwilę rozmawialiśmy na różne tematy.

-Podaj mi talerze.-Powiedział ranboo w pośpiechu.

Podałam talerze, następnie ranboo wyłożył jedzenie na talerze i podał mi jeden.

-27 minut później-

Zjedliśmy i posprzątaliśmy, szczerze nie wiem co mogliśmy robić dalej więc czekałam na pomysły ranboo, sama się zastanawiając.

-Chodźmy do parku wodnego!-Powiedział ranboo, spoglądając na mnie.

-Dobry pomysł.-Odpowiedziałam, też patrząc na ranboo.

Wstałam z kanapy i poszłam po potrzebne rzeczy, ranboo zrobił to samo.

-Gotowa?-Powiedział ranboo.

-Tak.-Odpowiedziałam.

Od razu po tym, poszliśmy do samochodu i pojechaliśmy do parku wodnego.

Time skip


Kiedy wróciliśmy poszłam się przebrać w luźniejsze ciuchy.

Postanowiłam tym razem nie robić stream'a więc miałam wieczór dla siebie.

-Miło że przyszedłeś.-Powiedział ranboo.

Usłyszałam głos ranboo, więc wyszłam z pokoju ale nie schodziłam na dół.

Wiem że to nie jest miłe, ale musiałam podsłuchać o czym mówią.

-Ty i Juliet jesteście razem? Czujesz coś do niej?-Powiedział Mężczyzna którego nie znałam.

-Nie jesteśmy razem, ale wydaje mi się że od jakiegoś czasu coś do niej czuje. Nie umiem tego opisać, chcę spędzać z nią jak najwięcej czasu i nie chce jej odstąpić na krok.-Powiedział ranboo.

Szczerze? Zrobiło mi się mega miło że jednak odwzajemnia moje uczucia, ale nadal nie byłam w stanie tego powiedzieć, więc czekałam jak głupia.

-----------
Krótszy rozdział bo totalnie nie mam weny ale to nie znaczy że nie będzie rozdziałów!
Cieszę się że jednak komuś się podoba ta książka i naprawdę dużo mi to dało!
Będę kontynuować tam długo jak jej nie skończę.

Pozdrawiam was kochani (≧▽≦)

My love Ranboo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz