Her zaman gittiğin müzede bu sefer bir şeyler ters gitmeye başlamıştı çünkü mafya kim taehyung oradaydı orada olmasının tek sebebi düşmanı min yoongi'nin üstüne avize düşürüp 0ldürmekti.
O aşağıda şapkalı maskeli kendini kamuflaj etmiş bir şekilde adamlarına emir veridi.
Tae= 3...2...1..Simdi.
Yoongi avizenin tam altındaydı fakat aradan göz açıp kapayan a kadar avizenin altından çıkmıştı ama sen hiç bir şeyde habersiz avizenin altına geçmiştin. Taehyung seni görüp hemen sana sarılıp ikinizide avizenin altından atlayarak çıkarmıştı sen gözünü açtığında tanımadığın bir adamın altında kalmıştın.
Sen tae'ye şaşkın şaşkın baktığın için tae senin üstünde iken;
Tae= biliyorum yakışıklıyım ama gitmem lazım.
Hemen senin üstünde kalkıp oradan uzaklaşır.
Sen= hey dur şapkanı düşürdün!
Seni duymamıştı....
Sen hemen yerden kalkıp üstünü silkelersin.
Sen= napicam şimdi ben bunu.
Dersin ve müzeden çıkıp eve gidersin.
Aradan birhafta geçmişti sen ekmek almak için markete gidicektin. Dışarı baktığında havanın fazlasıyla güneşli olduğunu görürsün.
Sen= off bu sıcakta kim gidicek şimdi...(askıda duran şapkaya bakarsın) bir kere takarsam sorun olmaz bence.
Sen şapkayı takıp markete gidersin.
Sen= 1 lira olmaz mı?
Kasiyer= 1.5 olsun o zaman.
Sen= tamam anlaştık.
Tae= benim şapkam?
Sen kafanı çevirdiğinde maskeli kim taehyung'u yine görürsün.
Sen= s-sen?
Tae= evet ben ama şapkamın sende ne işi var?
Tv haberi= bir hafta önce ......müzesinde terör estiren mafya kim taehyung hala bulunamadı lütfen evlerinizde kalmanız rica edilir.
Sen= sen....kim...taehyung!!?
Tae sana eliyle sus işareti yapar sende susarsın._______________________________