Dışarı adımını attığın an arkadan biri gelip ağzına (şu hani insanı bayıltan ilaç varya adını unuttum) onu bezle bastırır.
Sen= imda-
Demeden kendinden geçersiniz.
Adam1 cebinden telefonu çıkartıp suga'yı arar.
Adam 1= efendim kızı yakaladık ne yapalım?
Suga= depoya getirin.
Telefonu kapatır.
Seni arabaya koyup depoya getirirler.
Suga= bakalım sevdiğin olmadan ne yapacaksın kim taehyung!
Masanın üstündeki su dolu bardağı alıp yüzüne fırlatır. Suyun etkisiyle kendine gelirsin. Yüzüne doğru eğilip çenenden sıkı bir şekilde tutar.
Suga= günaydın.
Sen= kimsin ve niye beni kaçırdın?
Suga= öğrenmek mi istiyorsun?..peki bana uyar. Ben sevgilin kim taehyung'un bu hayattaki en büyük düşmanı min yoongi.
Tanıştığımızda memnun oldum.
Piç smile atar*
Sen= o benim sevgilim değil!!
Suga= koskoca mafya min yoongi sence böyle bir yalana kanabilir mi?
Çeneni bırakıp arkasını dönüp masaya doğru gider.
Sen= imdaaaat!! Bırak beni s3r3fs1z!!
Masadan bantı ve silahını alır. Senin yanına gelip bir eliyle silahı kafana dayar diger eliyle bantı açmaya çalışır.
Suga= şimdi akıllı bir kız ol ve benim sözümü dinle yoksa 0lürsün.
Korkudan alnından akan terler ile kafanı Evet anlamında sallarsın. Ağzını çoktan kapatmıştı. Suga cebinden sigara çıkarıp ağzına alır henüz yakmadan elindeki
silahı beline koyar ve depodan çıkıp kapıyı zincirlerle kilitler.
Tae'ye bakalım*
Tae= telefonlarını niye açmıyor.
Der ve ceketini alıp evden çıkar.
Tae= engelledi mi yoksa?..yok ya benim gibi birini bulmuş birde engelleyecek mi?
Kendi kendine konuşa konuşa senin evinin önüne gelmişti bile.
Tae= kapı neden sonuna kadar açık?
Kapının sonuna kadar açık olduğunu görünce endişelenmeye başladı ve koşarak içeri girdi.
Tae= yn?!!...yn evde misin? Beni korkutuyorsun yn?!! Şakaysa hiç komik değil.
Bütün evi arar ama seni bulamaz. Dış kapının altına bakınca senin telefonunu görür. Telefonun hemen yanında bir not vardı.