Bójka

44 3 9
                                    

Marcin:
Wszedłem do szkoły pewny siebie. Nie widziałem zagrożenia ale dla pewności trzymałem się blisko nauczycieli. Wszedłem do klasy i udawałem że nie widzę wściekłego Bartka i Patryka. Nie mogli nic mi zrobić bo pani Ola była w klasie. Hania podstawiła mi nogę i prawie się wywróciłem. Natalka czekała na klapsa ale nie tym razem. Julka i Pola robiły sobie tosty. Ewa i Maja dostały głupawki i się "biły". Antek rozmawiał z Wojtkiem i Damianem. Wszystko wyglądało normalnie. Całą lekcje czułem na sobie spojrzenie Bartka i Patryka. Nareszcie! Polski! Miałem zrobić prezentację ale zamiast prezentacji wykonam swój plan.

Bartek:
Że ten debil przyszedł do szkoły. Ma chłopak odwagę. Ale to się dobrze dla niego nie skończy...

Zaczął się polski Marcin przedstawia swoją prezentację.
Po prezentacji Marcin powiedział:
- A teraz jeszcze mały bonus krótki pokaz zdjęć.

Na projektorze zaczęły się wyświetlać zdjęcia Bartka i Patryka uprawiających seks.

Antek:
Co jest what the fuck? To nie jest fotomontaż hahaha!

Patryk szybko podbiegł do komputera wyłączył zdjęcia i powiedział do Marcina: zabije cię szmato!

Zaczęła się bójka! Marcin bił się z Bartkiem i Patrykiem i zdecydowanie przegrywał. Reszta chłopaków nawet niezamieszanych w tą sytuację też zaczęła się okładać. Pani próbowała interweniować. Ale okiełznać 7 bijących się 13-latków nie jest łatwo. W końcu pani wezwała pomoc innych nauczycieli. Antka i Wojtka było łatwo rozdzielić bo nic do siebie nie mieli podobnie było z dwoma Damianami ale problemy zaczęły się przy Marcinie, Bartku i Patryku. Marcin był nieprzytomny i cały zakrwawiony na twarzy. Afera na całą szkołę! 13 nauczycieli trzymało chłopaków! Wezwano pogotowie bo Marcin był w stanie krytycznym. Patryk wyrwał się 3 nauczycielom i wyrzucił pendrive na którym były zdjęcia przez okno. Marcina odwiozła karetka do szpitala.

Bartek:
Patryk nie przesadziliśmy?

Patryk:
Nie, zasłużył na to zj*b je*any.

Bartek:
Może masz rację...

CIĄG DALSZY NASTĄPI....

Marcin Historia MiłosnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz