–poniedziałek 8:00–
Tym razem nie spóźniłam się do szkoły. Zapisałam sie na kółko teatralne z Hajime, Ibuki, Hiyoko, Mahiru, Nekomaru oraz Kazuichim. Mamy mieć za tydzień jakieś przedstawienie. Podobno tekst ma być łatwy do nauczenia.Nauczycielka - Witajcie kochani! Macie już przydzielone role do występu! - Dała nam tekst itp.
Mahiru - Jak będzie nazywał sie nasz występ?
Nauczycielka - Romeo i Julia. Ktoś z was będzie ich grał, a reszta ich rodziny itd.
Ibuki - Kozacko!Zobaczyłam, że jestem Julią. Byłam ciekawa kto jest Romeo.
Nauczycielka - Okej! To tak...Panna Nanami będzie grać Julię, a Pan Hinata Romeo.
Chiaki - Że co!? - Krzyknęłam zdenerwowana i zarumieniona.
Hajime - Można sie zamie... - Również się zarumienił.
Nauczycielka - Nie nie można! Bez dyskusji. A teraz proszę się nauczyć swoich tektsów. - uśmiechnęła sie fałszywieUsiadłam w mojej ławce z Nekomaru i wykonałam polecenie pani. *Myśli - Czemu ja jestsm Julią...? Muszę mu powiedzieć, że go kocham...dobrze, że tego nie będę oglądać moi bliscy*
–środa 10:35 (próby)–
Na próbach Ibuki pchała moją głowę do głowy Hajime, żebyśmy się "pocałowali". Za każdym razem byłam jescze bardziej czerwona. Hiyoko sie z tego śmiała. Mi jakoś nie było do śmiechu.
Długo ćwiczyliśmy, próbowaliśmy zagrać itd. W końcu nam się udało! (oczywiście nie pocałować) Później spotkałam się z Ibuki i razem ćwiczyłyśmy.
–poniedziałek 12:05 (występ)–
Myślałam, że mi gorzej pójdzie...wszyscy nam klaskali i to koniec. Nic ciekawego sie nie zdarzyło. Po występie Hajime-kun zaproponował, że pójdziemy razem do kawiarni. Sonia powiedziała do Nagito, że Hinata jest dziś zajęty, bo idzie na "randkę". Poszłam jeszcze z Ibuki i Mikan. Graliśmy w prawda czy wyzwanie.Ibuki - Prawda czy wyzwanie Nanami?
Chiaki - Uhh...niech będzie wyzwanie.
Ibuki - O takkk! Zrób pocky challange z Hajime!
Hajime - O nie. - zaśmiał sie.A ja z nim to zrobiłam...(pocky challange) pocałowałam go i wyszłam jak najszybciej z kawiarni...
——————————————————
Macie tu rozdział 3! Chyba będę robić takie jak ten rozdziały lub dłuższe 💗