🐚Rozdział 4🐚

77 4 2
                                    


Wakacje nadchodzą, a ja dzisiaj ostatni raz idę do tej szkoły (budy 🙄). Nie chcę mi się tak bardzo, ale muszę. Tym razem nie grałam na mojej konsoli, tylko na telefonie (dla żartów) w brawl stars. Później zagrałam w minecrafta na komputerze. Była 6:30, a mi się nie chciało przestać grać. W końcu sie spakowałam do szkoły. Mama weszła do mojego pokoju zdziwiona.
—czwartek 6:40—
Mama Chiaki - Wow. W końcu sama sie spakowałaś. Tylko szkoda, że w ostatni dzień szkoły - Lekko się zaśmiała.
Chiaki - No jakoś tak wyszło, że akurat w ostatni dzień... - Pobiegłam do kuchni, aby zrobić sobie owsiankę. Po zjedzeniu jej, poszłam sie przebrać, umyć itp.

Chiaki - Do widzenia, mamo.
Mama Chiaki - Pa pa Nanami-san! Uważaj na siebie!
Chiaki - Dobrze, będę uważać. - wyszłam z domu i po raz 12 w roku sie nie spóźniłam.
Chiaki - Dzień dobry, jak się pani ma?
Nauczycielka - Witaj Panno Nanami! Mam się świetnie. Ale szkoda, że to ostatni dzień z wami...
Chiaki - No mi też jest bardzo x53738383 smutno - Nie była to prawda, ale cóż. W życiu czasami trzeba skłamać. Ostatnia weszła Peko.
Zdziwiła sie, że ja nie weszłam ostatnia, tylko ona. W sumie ja też się zdziwiłam, ale nie ważne.
Po lekcjach byłam zaskoczona, zawsze jak były ostatnie lekcje w tej szkole uczniowie podawali sobie do jakiej szkoły idą, a nikt z naszej klasy nie podawał, ale i tak mnie tylko zastanawie gdzie idzie Hajime-kun. Ja idę do ,,hope's peak academy" (przepraszam, gdybym źle napisała)
—Poniedziałek 7:50—
Szłam sobie normalnie do nowej szkoły, wypoczęta po wakacjach z dużym optymizmem ( czy jak to tam się mówi ). Pamiętałam tylko jak wygląda wchodziłam do drzwi...

Chiaki - Huh...? - Obudziłam się, a przed sobą widziałam nie znajome twarze.
??? - O cześć! Kolejna osóbka jest z nami!
??? - Witaj.
Chiaki - Eee kim jesteście?
??? - O! To ja zacznę. Jestem Sonia Nevermind! Superlicealna księżniczka!
Chiaki - A ty...? - Popatrzyłam sie na chłopaka obok.
Sonia - No dalej Gundham przedstaw się!
??? - Mam na imię Gundham Tanaka! Ultimate breeder (idk jak to przetłumaczyć czy coś). Teraz ty nam się przedstaw!
Chiaki - Jestem Chiaki Nanami. Mój superlicealny talent to gracz.
Sonia - Ale fajnie! Chodźmy się rozejrzeć.

Nie ufałam Soni i temu no...Gundhamowi, ale trudno raz się żyje. Kiedy wszyscy się poznaliśmy próbowaliśmy się stąd wydostać.
——————————
Hejka! Tu macie rozdział 4! Miłego czytania następnych! 💗

▪︎Hinanami▪︎Popatrz mi w oczy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz