Toto je speciálek s 1237 slovy UwU.
Smartmind-kun pov: Nějak se mi podařilo dostat se ze své měkké postele. Už mi není zas tak zle jako včera, ale není to pořád ono. Je mi nějak divně to nevyvrátím, ale do školy se stejně nachystám. Chystal jsem se jít do koupelny. Prošel jsem kolem zrcadla a něco mě zarazilo. Něco je hodně špatně. Vrátím se a podívám se do zrcadla. JÁ JSEM HOLKA ?!! JÁ MÁM PRSA !!? j-já nemám ... Ano musel jsem se tam dolu podívat uwu. Okamžitě mé tváře nabrali červenou barvu studu, protože jsem žadnou holku nikdy bez trička neviděl, krom svych discord hoes teda. Ale ty stejně nejsou realne, protože není proof obviously.
Proč Bože-san! Co mám jako teď dělat! Měl bych jít normálně do školy? Nebo za Všemocňákem? Co mám dělat!! Začal jsem panikařit! Co by jste dělali vy, kdybyste byli ze dne na den opačné pohlaví!!? A né žádné prasárny!! Někdo zaklepal... bozo
Fugo: ,,Michale! Zachvíly vyrazíme do třídy!" Michal: ,,j-joj-jen jsem zaspal!"
Shrek-kun: ,,Smartminde-san! Už jdeš??!" Smartmind: ,,Shrek!! Jsi tu sám?" Pootevřel jsem dveře. Smartmind: ,,potřebuju pomoct pls" A koukal jsem na něj naléhavě. Shrek: ,,Míšo-kun!! Ty jsi holka!!?" Michal: ,,idk, Tohle se stalo ze dne na den! Takže mohu jen říct že fyzicky jsem na 100% holky... " Chvíli jsme spekulovaly. Co dál? Co bych měl udělat? Nakonec nás nic nenapadlo. Tak jsme šli do třídy. Šly jsme jakš takš na hodinu. Já se bál, ale ignoroval jsem svůj strach. Vešly jsme do třídy a ihned všechny pohledy padly na mě! Help pls TwT. Smartmind: ,,O-ohayo... " Aby bylo jasno mám velké prsa a dívčí uniformu. Toho si fakt nikdo nevšimne!
Bou-san vešla do třídy a koukala na mě jak sova. Nic neříkala a jen přišel ke mě.......Bou: ,,hm.. nice tits" a hned mi sáhla mi na moji horní přednost ... PROSTĚ MI NA PRSA NESAHEJ OKEY! Michal: ,,Nesahej na mě!" A shodil jsem její ruku z MÍCH velkých prs. V koutku oka jsem viděl, jak se na ni Shrek zamračil. Kubak: ,,Michale! Budeš se pořád převlékat v pánských šatnách?" Shrek: v žádném případě ne!!!", řekl velmi naštvaně, jakoby si mě bránil. Do třídy přišel sensej Endeavour. Šly jsme si všichni sednout. Endeavour-sensei: ,,...Jdi za zdravotnicí, Míšo." Já jsem fakt všem na očích! Nu šel jsem "Au ! ... " Někdo mě plácl přes zadek! A byla to Bou-san! Jen sem se uchechtnul, protože se mi to trochu libilo uwu. Ať si to zkusi jeste jednou!
Byl jsem u zdravotnice... Ta mi ale nic neřekla a poslala mě zpět do třídy. Radila mi, abych se teď pohyboval víc v dívčí společnosti. Ani nevím jestli takhle zůstanu navždy nebo ne!!! Dnes jsme tělocvik neměli, ale zítra ano. Je to hrozné. Svých 15 let jsem byl normální přirozený kluk a teď ze dne na den jsem holka. Holky od nás se třídy si mě celý den hlídaly. Proč ? Co se děje ? Janička, Fugo a spol. přišli za mnou a podali návrh. Janička: ,,víš Smartminde-kun... My si myslíme, že by jsme měli jít na menší nákup a ty bys musel jít HLAVNĚ s námi." Smartmind: "A - ale proč já TwT?" "Janička: ,,N-nebudu ti půjčovat svoje věci, jako neber to špatně!! Ne to neeee- " Michal: "Chápu měli jste říct hned Gomen'nasai! A ... pomůžete mi ?" Fugo-senpaj: ,,Od toho jdeme přece všechny ne ?!!" A usmál se.
Je to trapné! Je pravda, že když jsem holka nemohu nosit boxerky. Jako mohl bych, ale chápeme se... Jsem správný femboy, takhle to ale nepujde sry. Po škole jsme tedy šly. Na to jak jsem se obával studu, tak jsem byl celkem v klidu a uvolněnej. Já věděl, že holky nikdy nejsou špatné a že je s nima zábava, ale až takovouhle legraci jsem nečekal. Na intro jsme se vrátili v sedm večer. Chystal jsem se jít do pokoje, když v tu chvíli mě zavolala Bou-san. Michal: ,,ano? " Bou-san: ,,až si vybalíš věci a převlečeš se zastav se prosím tě u mě." Jen jsem kývl hlavou. Když jsem se převlékl do mého nového pijama. Prej to moje staré je moc velké a zároveň malé co se týče hrudníku TwT. Vyšel jsem na chodbu a šel do pokoje za Bou. Zaklepal jsem a ona hned jak na zavolanou otevřela, asi protože jsem klepal. Bou: ,,sedni si prosím" Sedl jsem si jak poslušné štěně a čekal co se bude dít. V pokoji byl ještě Shrek. "hezké pižamo", začervenal se Shrek a hned odvrátil zrak. Smartmind: ,, proč tu nejsou i ostatní?" Provedl jsem něco? V tu chvilku se mi zatemnilo před očima. "CO TO JE???", vykřikl jsem. Nedostalo se mi odpovědi. Nic jsem neviděl, měl jsem před očima nějakou látku, která nešla strhnout. yamete pls! bdsm je pro noobs fr. Najednou mě nekdo přišpendlil ke zdi. Nepoznal jsem, kdo z nich to byl. Jedno mi ale bylo jasné- je to Shrek-chan nebo Bou-san. Podle výšky jsem to nepoznal, přece jenom jsem tedka žena, zmenšil jsem se. Oba dva byli vyší než já TwT. A silnější taky.
Uslyšel jsem zvuk zámku. "proč jste zamkly??", řekl jsem vyděšeně. Najednou jsem byl přitlačen ke zdi a dva prsty mi zajely přimo mezi mé nohy dvěma prsty. Nemohl jsem si pomoci a vzdychl jsem nahlas. V tu chvíli ten člověk zastavil, jakoby se snad zamyslel. Pusu mi v tu chvilku ten člověk zacpal jeho/jejim jazykem. Bránil sem se, ale pak jsem se poddal. Pak mi ten člověk rozep/la džíny a nechal/a je spadnout na zem, pak mi stáhl/a i mé nové kalhotky TwT. Podle Oběma rukama mi můj vjeznitel zajel pod tričko a vysvobodila mé oppai (prsa) z podprsenky.
Najednou me zase nekdo políbil a ja se bránil ani sem se nepokusil uhnout. Byl sem jak v tranzu. Líbilo se mi to, ale zároveň cítil, že to nejspíš není normální. Ale v tu chvíli jí to bylo uplně jedno. Cítil sem, tak krásne uwu, tak jako ještě nikdy. Celou dobu se tomu poddával a užíval si tu chvilu. Přál sem si ať to nikdy nezkončí. Cítil sem nádherné doteky po celém svém těle. Polibky na krku, které se přesouvali níž a níž. Cítil sem její nahé tělo na tom svém..její? Zeny jsou tak mid fr. Ale každý její dotek ji vzrušoval čím dál víc. I kdybych se chtěl branit, tak bych to nedokázal. Ovládla me touha a vášeň. Nedokázal sem se kontrolovat. Chtěl sem to víc a víc, až nad sebou ztratil uplnou kontrolu a poddal sem se tomu. Když me prestala libat, tak jsem ucítil, že na mě někdo DALŠÍ šahá. Byla to ale třetí ruka, nechapal jsem, kde se tam vzala. "Bou-san?", vykřikl sem. Chvíli bylo ticho, pak se ale ozvalo mužskym hlasem "ne". Musel to být teda Shrek. Pak mi svlékt tričko, ktere na me jen tak vyselo. Shrek me hodil mě na postel, kde jsem bezmocně ležel. "pls už ne senpaj!!", řekl jsem potichu. Pak bylo chvili ticho, nikdo na me nesahal. "Všechno je to tva vina" řekla Bou potichu. "Cože? však za tohle muzes hlavne ty!!" řekl o mnohem vic nahlas Shrek-san. Pak jsem jen uslyšel, jak se odemykaji dveře a jeden z nich nejspis odchazi. Pak kdž se dvěře zas zavřeli tak je někdo zamkl. Smartmind-kun: kdo.. kdo jsi? snepaj pls TwT!! "noc je ještě dlouhá, Michale", odpověděl mi mužský hlas, ale v tu chvili než jsem začal panikařit tak jsem ucitil jak na mě šahá. Byl to Shrek. Tu noc jsme nespali.
ČTEŠ
MidMind-kun Baka uwu server
FanfictionSmartmindův servr jako na kolejích v mha na UA Zažije se mnoho uwu a owo a twt chvílí, něco cobyste nečekali OWO