"Jak bys nazval tol, co jsme, Tomasko?" Ptá se Darwex jeden den po škole. Ti dva jsou sami v Tomaškově pokoji a právě se dostali domů ze školi.
"Je to kurva je za druh otázky?" Tomaško odpovídá.
"Jen mě tak zajímalo. Stále to děláme ... scházíme se a pak ... no, chci jen vědět, co jsme! " Vysvětluje Darwex.
"Na tom vubec ale nezáleží, ano?" Řekne Tomaško s povsdechem.
"co je ale tak komplikované'? ", zepta se Darwex
Tomaško: "Co je na tom komplikované?" Setkáváme se, kurva, a to je vše. "
Darwexx: "Ale není to tak, Alespoň ne pro mně senpaj. A také si nemyslím, že je to tak pro tebe. "
"Proč o tom kurva mluvíme ?!" Tomaško dal říká: „Opravdu chceš plýtvat časem, který máme, než se moji rodiče vrátí domů?"
"viš co? irituje mě jak se chovaš, určite maš nejake trauma jen mi ho řekni pls senpaj a pak budeme mit seks, jako vzdycky kazdy vecer. bili te snad rodice? vypada to tak. vsechno mi to je jasne. jaky mas vztah s otcem? spatny co? mel si v detsvi nejake kamarady? aha rodice te nepousteli ven, to je smutne. seks by to spravil, pak to bude dobre ok? letsgo.," Použil quirk talk no jutsu a chytil Tomáška za ramena.
"uplne si me prokoukl" zamumlá druhý chlapec, když ho pak Darwex políbil. Chvíli to trvá a oba mají sundanou uniformu.
"Neboj se Tomáško, uděláš se rychle," slibuje Darwex, když se odtáhne. Začne uvolňovat jeho opasek, stejně jako předtim Tomaško sundal jemu.
"Kdy ses do prdele stal tak sebevědomej Darwex-chan? Je to otravny fr fr" se zeptá Tomašk, ktery se ale Dostává na kolena a ani jeden nemusí diskutovat o tom, co dnes udělají. Izuku sáhne po mazlavem gelu, které drží po ruce, a zapracuje si ho na prsty.
"Jen říkám že si to užiješ." vysvětluje, když strči jeden prst do Tomáška. Potom zasténá, a tím je konverzace ukončena. Darwex je v této chvíli docela zručný a netrvalo mu dlouho, než do strčil dovnitr i druhý prst. Potom začal prsty přidavat a Tomaško se připravoval na to, co přijde.
"Nemyslíš si, že to stačí?" konečně zakočí Tomáško. "Nepotřebuji tolik přípravných prací, ty pitomče."
"Vypadalo to, že si to užíváš, promiň Tomaško TwT," řekl Darwex a vytáhl prsty. Vzal více lubrikantu a teď to zapracoval na penis Tomaška. "Ale můžeme jít dál, pokud chceš."
"Samozřejmě že chci!" Řekne a pak si uvědomí, jak to zní. "Ehm, chci říct, nechci, abys mě šukal, nebo tak něco, jen tím myslím, že nám dochází čas. nejsem az tak elitist yk"
Darwex který se neobtěžoval odpovědět, se postavil a přitlačil špičku svého penisu na Tomaškuv zadek. S tichým zavrčením zatlačí dovnitř. Pak se začal pohybovat uvnitř UwU. Pak se Darwex uvnitř Tomaška zastavil "Co to tam děláš senpaj Darwex?" zase se ptá Tomaško: „Ztraceni v myšlenkách nebo tak něco? Dotkni se mě, pitomče. "
Darwex už nemusí dál naléhat, natáhne se kolem Tomaška a vezme si jeho úd do ruky. Dráždí ho, zrychluje jeho vlastní tahy, zatímco jen pomalu pracuje rukou nahoru a dolů po Tomáškově délce.
"no tak! Můžeš se pohybovat rychleji! " Říká Tomaško. "Snažíš se mě dráždit nebo tak něco ?!"
"Ach, nikdy bych to vazne nedelal!" odpovídá Darwex a jeho tón rozhodně drží škádlivej ton.
"pls...... zr-zrichli to tempo, prosím" žádá Tomáško „ne že bych to potřeboval, nebo tak něco."
Darwex však tempo nezrychlyl a a pak se konečně jeho semeno vystriklo do Tomaška, ktery se udelal chvilku po něm. UwU.
ČTEŠ
MidMind-kun Baka uwu server
FanfictionSmartmindův servr jako na kolejích v mha na UA Zažije se mnoho uwu a owo a twt chvílí, něco cobyste nečekali OWO