episode 3

805 60 11
                                    

"Sen ?" Dedi Aybike kaşlarını çatarak. Başı zonklamaya başlamıştı.

Berk göz devirdi. "Her yerde bulur manyaklar beni zaten!"

*3 ay önce

"Aybike, fazla kaçırmadın mı sence ?" Mert, endişeli bir ifadeyle karşısında durup durup shot atan kıza bakıyordu.

Aybike boş boş baktı çocuğa, ardından  "Hayır." Dedi ve etrafa bakınmaya devam etti.

Mert bir ay önce yaşadıklarının aynısını yaşamak istemiyordu. "Sevgilim, sonra sabaha kadar kusacaksın."

Aybike kadehi kaldırarak gülümsedi "Eğleniriz işte."

Mert en sonunda bardağı elinden çekti. "Eğlence anlayışın beni korkutuyor."

Bu bara ilk defa gelmişlerdi, ve Aybike sarhoşken çok korkutucu olabiliyordu. Olay çıkmaz inşallah dedi içinden.

Aybike sendelerken sırıttı."En azından korkutan ben değilim, eğlence anlayışım değil mi bebeğim?"

Mert bir an önce gitmeyi, Aybike'yi de yurduna bırakmayı biraz daha gecikirlerse, yurt kapanacaktı.

Düşüncelere dalmışken kız seslendi. "Ben bir lavaboya gidip gelicem."

"Seninle gelmemi ister misin ?" Dedi hemen. Aybike saçmalama dercesine baktı ve ilerledi. Kafası allak bullak olmuştu ve hiçbir şey hatırlamıyordu. Nerede olduğunun bile farkında değildi.

"Önüne baksana kızım!" Birine çarptığını anlaması bile çok güç olmuştu.

Gözlerini kıstı. "Önüm neresi?"

Çarptığı çocuk, uzun boylu bembeyaz bir surata sahip, turuncu saçlı bir çocuktu. Zengin bir züppe olduğu giyiminden, ve sırıtışından belliydi. Aybike öfkelendi.

Çocuk gülüyordu. Ve arkasına doğru seslendi. "Doruk....bi dakika kanka eğlence çıktı geliyorummm!"

Aybike sağ tarafa döndü. Bir de bununla mı uğraşacaktı? "Ne eğlencesi manyak ?" Dedi ama karşısındaki çocuk kolundan tutup, fırsat vermemişti ki.

"E tatlım sarhoş bir kız yani sen ve ben ?"

Aybike biraz sendeledi ve çatlayan başına rağmen bağırdı. "Senin o turuncu saçlarını tek tek yolar eline veririm iblis!"

"Yapsana bi ya!" Dedi aynı şekil sırıtarak. Aybike'nin tahammül seviyesini zorluyordu. Çok.

Aybike yaklaşan çocuğa ve sırıtan ifadesine dayanamayıp bir tokat geçirdi. Hak etmişti ona göre.

Çocuk bu hareketi hiç beklemiyor olmalıydı ki bir iki saniye afalladı, ve elini yanağına götürdü. "Yuh psikopat napıyorsun ya ? Çenem çıktı."

"Aybike noluyo ?" Hayır. Mert gelmişti. Olay çıkacaktı. Aybike keşke gelmeseydik dedi içinden. Çok eğlenmişti ama olaylı bitecekti yine gece.

"Yok bir şey gidelim." Mert'in kolundan tutup yönünü değiştirmeye çalıştı ama Mert sırıtan çocuğa sinir olmuştu.

Aybike'nin elinden kurtuldu ve öfkeli öfkeli çocuğa doğru ilerledi.
"Naptın lan kıza sarkıntılık mı ettin ?"

Kızıl şeytan -neden bilmiyordu ama içinden öyle hitap etmek gelmişti- kafasını yana eğdi ve dudaklarını büzdü.

"Aaaaaaa... yakıştıramadım ama. Ben sarkıntılık etmem bana ederler.Şimdi al yandaki kıvırcığı gidin!" Son cümlesini söylerken yüzü birden değişmişti.

Dönüş//AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin