2.BÖLÜM (SMUT)

2.9K 133 253
                                    

Saat dokuz olmuştu ve Midoriya masada ödev yapıyordu. Bakugo ve Todoroki ise yatakta yan bir şekilde uzanmış bekliyorlardı.

Todoroki:Mi-do-ri-ya ne kadar kaldı.

Bakugo:Hadi Deku daha hızlı ol.

Midoriya:Matematik ile aramın iyi olmadığını biliyorsunuz.

İkili yatakta biraz daha yayıldı. Ödevlerden sonra sex yapacaklardı.

~~~

Midoriya kalemi bıraktı ve oturduğu yerde gerindi. Todoroki ve Bakugo onu görünce hızlıca yataktan kalktı ve yanına gittiler.

Todoroki:Bitirdin mi.

Midoriya:Evet.

Bakugo:Sonunda.

Midoriya Todoroki tarafından kucakladığında yutkundu. Bakugo ve Todoroki oldukça sabırsızdı. Yatak büyük oldukları için şanslılardı. Midoriya yatağa atıldığında irkildi. Bakugo ve Todoroki üstüne geçince Midoriya biraz geri çekikdi. Biraz tedirgindi çünkü ikiside ona ziyafetmiş gibi bakıyordu.

Todoroki:Tanrım nereden başlayacağız.

Bakugo:Bilmiyorum.

En sonunda ikiside kendi t-shirt'lerini çıkarttı. Midoriya kızarmıştı sonuçta ilk seferiydi ve Bakugo'yla Todoroki'nin fiziği oldukça iyiydi.

Todoroki:Siktir ben daha fazla dayanamıyorum.

Todoroki Midoriya'nın kıyafetlerini canı yanmayacak şekilde yaktı ve boynuna yapıştı. Bakugo'da daha fazla kendini tuttmadı ve göğüslerine yöneldi.

Midoriya:MmmMhHhhH~~♡♡ Ç-Çocuklar.

Todoroki Midoriya'nın boynuna işaretler bırakırken Bakugo göğüsleriyle oynuyordu. İkiside aynı anda iki parmaklarını Midoriya'nın ağzına dayadı.

Todoroki:Em.

Bakugo:Em.

Midoriya gelen emire karşı koymadı ve parmakları ağzına alarak emmeye başladı. Todoroki ve Bakugo birbirlerine baktı. İkisininde aklında aynı şey vardı. Midoriya'nın hassas noktası. Dudaklarıyla bütün vücutlarını aramaya başladıklarında Midoriya boğuk da olsa deli gibi inliyordu. Dudaklar yavaş yavaş yukarı çıkarken ikiside Midoriya'nın yüzüne gelmişti. Todoroki sol Bakugo ise sağ kulağına üfledi. Midoriya'nın vücudu bir anda kasılıp deli gibi inlemeye başladı. Ağzında ki parmaklar ayrıldığında derince nefes aldı. Bakugo ve Todoroki Midoriya'nın hassas noktasıyla oynarken aynı anda fısıldıyorlardı. Todoroki'nin sözleri rahatlatıcı ve nazikti diğer yandan Bakugo'nun sözleri eziciydi ama Midoriya deli gibi tahrik oluyordu. Zevkten kıvranıyordu. Bakugo ve Todoroki biraz dikleşti ve Midoriya'nın üstünden kalktı.

Todoroki:Arkanı dön.

Bakugo:ve domal.

Midoriya verilen emire karşı gelmedi ve dönerek domaldı. Saniyeler içinde içine tek tek parmaklar giriyordu. İçini okşayıp makas haraketleri yapıyordu. Kısa sürede ikisininde aklına güzel bir fikir geldi.

Todoroki:Midoriya şimdi kat ve kat daha çok zevk alacaksın.

Bakugo:Sesin kısılana inlemeyi ihmal etme.

Midoriya:N-Neden bahsediy- AHHHhHH~~!!!

Midoriya'nın içinde ki parmaklardan bir tanesi soğumuştu ve Midoriya'yı zevkten delirtiyordu saniyeler için başka bir parmak içinde alev alev yanıyordu. Todoroki özgünlüklerini parmaklarında kullanıyordu.

Midoriya:HhHhhaAaaHhhH~~♡♡!!! Todoroki~~♡

Midoriya tam alışırken beklemediği bir şey oldu. İçinde ki diğeri iki parmakta çok küçük patlamalar oluştu. İçi karıncalanıyor gibiydi.

Midoriya:B-Bakugo~~!! Bu ç-çok değişik~~~♡♡ AhHHHhH~~!♡

Bakugo ve Todoroki sırıttı. Ardından parmaklarını çektiler ve kendilerini hizzlandırdılar.

Midoriya:A-Aynı anda girmeyin. İ-İkinizi de aynı anda içime alamam.

İkili birbirine baktı ardınden ellerini Midoriya'nın beline ve ensesine koyarak yatağa bastırdılar. İkiside bir anda içine kökleyince Midoriya resmen çığlık attı.

Midoriya:T-Todoroki~~!!! Bakugo~~!! Aynı anda olmaz dedim!

Midoriya acı ve zevkten ağlamaya başlamıştı. Bakugo ve Todoroki Midoriya'ya acımıyor edebildiği kadar hızlı haraket ediyorlardı.

Midoriya:B-Ben boşalıcam.

Midoriya penisindeki ellerle daha da inleyip titremeye başlamıştı. Boşaldığına kalçasını havada tutmak daha da zor hale gelmişti ve oldukça hassaslaşmıştı.

Midoriya:Ç-Çocuklar b-ben çok hassasım. L-Lütfen biraz yavaşlayın.

Tabi Bakugo ve Todoroki onu dinlemiyordu aksine daha da hızlandılar. Bir süre sonra Midoriya tekrar boşalmıştı ama bu sefer Todoroki ve Bakugo'da içine boşaldı. İçinden çıktıktan sonra Midoriya'yı ortalarına alarak uzandılar. İkiside belinden sarılıp başlarını boynuna gömdüler.

Midoriya:Hep böyle yoracakmısınız.

Bakugo:Hayır.

Todoroki:Bir daha ki seferi sen bayılana kadar yapıcaz.

Midoriya son gücüyle ikisinin de kafasına yumruk geçirdi.

Bakugo:Peki peki.

Todoroki:Bir daha ki sefere daha nazik oluruz.

Midoriya:Teşekkürler.

Önce Todoroki sonra Bakugo yumuşakça Midoriya'yı öptü.

Midoriya:İyi geceler çocuklar.

Todoroki:İyi geceler Midoriya.

Bakugo:İyi geceler Deku.

Ow ne sikişti be. Yazarken hayal ettim ve şu an burnumda  barajları dolduracak kadar kan geliyor.

Bide bu bölümde yanlışlıkla soy isimleri kullanmışım gelecek bölüm normale döner. Arasıra karıştırıyorum da

PAYLAŞMAK YOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin