5.BÖLÜM (SMUT)

2.1K 122 14
                                    

Öğle arası zili çalar çalmaz Bakugo ve Shoto Izuku'nun elinden tutup tadilat bölgesine sürüklediler. Etrafta kimse olmadığına emin olduklarında ne olduğundan habersiz Izuku'nun boynuna yapıştılar.

Izuku:Ç-Çocuklar okulda o-olmaz.

Shoto:Neden. Okulda yakalanma olasılığı seni heyecanlandırmıyor mu.

Bakugo boynunu dertçe ısırdı.

Izuku:AhHhHhhHH~~!!

Bakugo:Deku eğer bu kadar sesli olursan biri inlemelerini duyabilir.

Izuku'nun gözleri fal taşı gibi açıldı. Şu an öğle arasıydı ve bütün okul kalabalıktı. Her an biri duyabilirdi. Izuku elini ağzına bastırdı.

Shoto:Aferim.

İkili Izuku'yu soymaya başladığında soğuk esintiyle birlikte vücudu titredi.

Shoto:Izuku şu an biraz sabırsızız.

Bakugo:O yüzden biraz hızlı olalım.

İkili kendi parmaklarını yaladı ve Izuku'nun içine yolladı. Izuku boğukça inlerken ikili parmaklarını daha derine itti. En sonunda inlemesini biraz içinde tutarak konuştu.

Izuku:L-Lütfen hızlı olun. Gerekirse evde tekrar yaparız.

İkili güldü. Shoto Izuku'nun sağ bacağını Bakugo ise sol bacağını tuttu ve havaya kaldırdılar. Izuku'yu duvara yaslayarak biraz daha yakınlaştılar. Kendi pantolonlarını da biraz indirdikten sonra kendilerini hizzaladılar.

Shoto:Kendini gevşet Izuku.

Ama Izuku gevşeyemiyordu. Bacakları çok ayrıktı ve bu vücudunu daha hassas yapıyordu. Bakugo ve Shoto bunu fark edip Izuku'nun hassas noktası ile oynamaya başladılar. Izuku yavaşça gevşerken Bakugo ve Shoto birden içine kökledi. Izuku göz yaşı dökerken ikili hızlıca haraket ediyordu. Kısa sürede hassas noktasını buldular ve oraya haraket etmeye başladılar. Izuku elini iyice bastırırken ikili sırıttı. Bakugo ve Shoto'nun sert hareketleriyle Izuku kendi karnına doğru boşaldı. Ondan bir kaç dakika sonra ise Bakugo ve Shoto içine boşaldı. Yavaşça içinden çıktılar ve Izuku'yu yere indirdiler. Yavaşça Izuku'yu giydirdikten sonra kucakladılar ve sınıfa döndüler.

Biliyorum kısa bi smut ama okuldayken zor olur diye düşündüm. Bide gece yapacaklar zaten.

PAYLAŞMAK YOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin