4.BÖLÜM

1.7K 127 53
                                    

Bu sabah önce Shoto ondan bir kaç saniye sonra da Bakugo uyanmıştı. Izuku'ya baktılar. Battaniyenin için kaybolmuş gibi uyuyordu.

Shoto:Sevimli.

Bakugo:Evet.

Shoto:Uyandırsak mı.

Bakugo:Bilmiyorum. Ben çok açım.

Shoto:Kahvaltı hazırlamayı denesek.

Bakugo:Daha önce mutfakta bir şeyler pişirdin mi.

Shoto:Hayır sen.

Bakugo:Hayır ama o kadar zor olamaz.

Shoto:Haklısın. En iyisi kızartma yapalım. İnternetten bakabiliriz.

Bakugo:Evet.

~~~

Shoto:Izuku!

Bakugo:Deku!

Izuku gözlerini araladı ama gördüğü şeyle gülsemi yoksa paniklese mi bilemedi. İkiside baştan aşağı yağ olmuştu Bakugo'nun saçında patates kabuğu ve Shoto'nun ellerinde tahminen patates soyarken olan çizikler vardı. Izuku ayağa kalktı.

Izuku:Kahvaltı hazırlamaya mı çalıştınız.

İkiside başlarını eğdi ve kafa salladılar. Izuku güldü.

Izuku:Bir daha ki sefere beni uyandırın. Ben kahvaltı hazırlarım siz gidip yıkanın.

İkili kafa salladı ve banyoya gittiler. Izuku'da mutfağa indi ve ortalığı toparlamaya başladı.

~~~

Üç kişi mutluca kahvaltı ediyorlardı. Birden Izuku'nun aklına geldi. Bakugo ve Shoto iki gündür onda kalıyordu.

Izuku:Çocuklar.

İkili Izuku'ya baktı.

Izuku:Ne kadar süre bende kalacaksınız.

Bakugo ve Shoto birbirine baktı.

Shoto:Uzun süre.

Bakugo:Baya uzun süre.

Shoto:Bizden yoruldun mu.

Izuku:H-Hayır o anlamda değil. Burada kalacaksanız evden eşyalarınızı falan getirin. Hiç kıyafetiniz yok.

İkili başını salladı ve yemeye devam ettiler.

~~~

Öğle arasına son bir ders vardı. Bakugo ve Shoto yan yana oturuyorlardı. Izuku ise onlara en uzak yerde. Shoto fısıldadı.

Shoto:Öğle arasında tadilat bölümüne gidelim.

Bakugo:Evet. Orada kimse olmaz.

İkiside güldü. Tabi herşeyden habersiz Izuku sakince dersi dinliyordu.

Okulda sex güzeldir ehehehe

PAYLAŞMAK YOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin