Bermudski trougao - 1 deo

192 14 11
                                    


Bermudski trougao poznat i kao Đavolji trougao je bio običan predeo Atlanskog okeana sve do polovine 20 veka, kada je u ovoj oblasti prijavljen veliki broj nestanka aviona i brodova. Bermudski trougao je oblast tj. trougao čija su temena u gradu Majami, ostrvo Bermuda i Portoriko.

 Ono sto je bilo čudno jeste sto su  letelice i plovila nestali bez ikakvog traga i odjednom, a njihovi ostaci nikada nisu pronađeni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Ono sto je bilo čudno jeste sto su letelice i plovila nestali bez ikakvog traga i odjednom, a njihovi ostaci nikada nisu pronađeni. To je razvilo maštu ljudi i pokrenulo razne teorije. Izraz ''Bermudski trougao'' prvi put je upotrebljen 1964. godine od strane američkog novinara Vinsenta Gadisa koji je napisao članak o ovom ukletom trouglu. Ova vest privukla je pažnju javnosti veoma brzo.Priča o Bermudskom troguglu obšla je svet i tada sve više časopisa i novina počinje da objavljuje priče o ovom Đavoljem trouglu. Počeli su da se pominju događaji iz prošlosti za koje do tada niko nije znao.Čak su se i pojavili i svedoci tvrdeći da su preziveli Bermudski trougao. U to vreme razvilo se mnogo različitih teorija o ovom do tada nepoznatiom mestu. Najpoznatije od teorija jesu Atlantida, NLO i Rupa u vremenu.

Nime stanovnici potopljeno grada koji su još uvek živi su potapali brodove i privlačili ih u svoje carstvo pomoću svoje tehnologije. Oni su uspevali da poremete magnetno polje i tako uzrokuju nestanak brodova

Druga teorija kaže da su vanzemaljci krivi za brojne nestanke aviona i brodova. Teorija govori o spuštanju vanzemaljaca na zemlju i usisavanju vozila u njihove brodove i odvođenje ljudi u svemir da bi vršili ispitivanja na njima.

Treća teorija govori o rupama u vremenu. Po ovoj teoriji u nekom delu bermudskog trougla postoji rupa u vremenu. Što znači da su svi nestali brodovi i avioni kao i njihovi putnici i posada još uvek živi samo u nekom drugom vremenu prošlom ili budućem. Takođe postoje teorije da su nestala vozila zapravo usisana u drugu dimenziju ili neki paranormalni svet.

 Naučnici su sa druge strane počeli da istražuju moguće uzroke nestanka brodova i aviona u ovoj oblasti.

 Naučnici su sa druge strane počeli da istražuju moguće uzroke nestanka brodova i aviona u ovoj oblasti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1) Vertigo

Tokom 40-ih godina avijacija nije bila toliko razvijena kao danas . U to vreme za letenje je bila potrebna velika hrabrost. Piloti su za snalaženje u vazduhu koristili magnetne kompase. To i nije bilo najpouzdanija stvar za orjentaciju. Kada bi se odaljili od kopna magnetni kompasi ne bi radili 100% tačno pa su se piloti većinski oslanjali na svoj instikt. Baš zbog toga bi dolazilo do gubitka orjentacije u prostoru tj. vertiga. 

U predelu Bermudskog trougla podnevna sparina i velika izmaglica mogu da smanje vidljivost čineći gotovo nemogućim da se vidi gde se more završava a nebo počinje. To je bio veliki problem za pilote tog vremena jer su se oni oslanjali na liniju horizonta. To objašnjava nestanak nekih aviona . Smatra se da su piloti doživeli vertigo i preusmerili avion u potpuno drugom smeru.

Ali sta je sa brodovima i podmornicama?

Za nestanak brodova i podmornica smatra se da su krive vremenske nepogode, veliki talasi, uragani ili golfska struja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Za nestanak brodova i podmornica smatra se da su krive vremenske nepogode, veliki talasi, uragani ili golfska struja. Što se tiče golfske struje ona potiče iz Meksičkog zaliva. Kada bi neki avio sleteo u more ili bi brod ostao bez goriva oni ne bi odmah trajno potonuli. Golfska struja bi ih nosila sve dok ne bi potonuli skroz do dna ili bili izbačeni na kopno. Tu se povezuje još jedan faktor zašto brodovi i avioni ne bi potonuli odmah.Odgovor na to krije se na samoj površini vode u metan hidratima. Površinski sloj vode je dosta slaniji od vode na dnu. Unekim delovima okeana nastaju mehurici koji smanjuju gustinu vode i potapaju brodove, ali ih odmah izbace nazada da bi ih golfska struja odnela. Do pojave ovih mehurica može doći i zbog podvodnih vulkana .

Kao rešenja za misteriozne nestanke brodova uzima se i kvarenje kompasa. Kao i sto sam već napomenula u ovoj oblasti postoje magnetne sile koje dovode do kvarenja kompasa. Ali ova teorija nije naučno dokazana i priznata ali je nesto sto ljudi uzimaju kao najlogičnije objašnjenje pored paranormalnih stvari.


A/N

To bi bio kraj prvog dela o Bermudskom trouglu. U sledečem delu ću pisati o najpoznatijim nestancima i svedočenjima o nestanku brodova i aviona.

Ako vam se svideo ovaj deo milim vas ostavite komentar i stavite vote.

Ljubim vas sve puno.

Teorije zavereWhere stories live. Discover now