Natprirodna Stvorenja - 1 deo

76 9 31
                                    


U ovom i naredna 2 – 3 poglavlja napisaću vam nesto vise o natprirodnim stvorenjima. U ovom poglavljumožete pročitati neke teorije zavere vezane za vampire.

Vampiri su mitološka bića koja su aktivna tokom noći. Hrane se krvlju ljudi i životinja. Žive beskonačno i nikada ne stare. Za vampire se povezuje da ne mogu da hodaju po suncu, takođe da ne vole beli luk i da imaju očnjake. Vampirom se smatra duh umrlog ili leš koga je oživeo zao duh ili đavo. Vampiri takođe mogu biti i živa bića a ne samo leševi.

U 16. veku se verovalo da vampiri jedu ostatke ljudi koji su umrli od kuge i da ženski vampiri prenose tu bolest. Sve žene za koje se sumnjalo da su vampiri bile su ubijene na gradskom trgu.

Takođe neke pretpostavke su i da američka vlada drži vampire zaključane u svojim laboratorijama da bi vršili svakakva istraživanja na njima.

Prva teorija zavere govori o nastanku vampira. Smatra se da priča o vampirima počinje još od doba Biblije i govori o sudbini dva brata Kaina i Abela. Kain je bio farmer koji je za svoju hranu morao raditi u polju na velikim vrućinama, njegov najveći san je da ima mnogo dece. Njegov brat Abel je bio pastir i dane je provodio odmarajući u hladu i pazeći na svoje stado ovaca. Jedog dana Adam je došao i rekao da njihov Bog želi da mu prinesu žrtvu. Kain je kao žrtvu prineo svoje najbolje i najzrelije plodove dok je Abib preineo svoje najmlađe i najmilije jagnje.Bog je blagoslovio Abelovu žrtvu i okrenuo leđa Kainu rekavši da je Abelova žrtva bila čista a Kainova je bila plod rada.Tada je Kain odlučio da kao žrtvu Bogu prinese nešto sto mu je najvrednije a to je njegov brat. Kain je ubio Abela i ponudio ga kao žrtvu. Bog se jako razbesneo i proterao ga iz zemlje i stavio svoj znak na njega. Prokleo ga je kao prvog ubicu i grešnika i osudio ga da svako ga bude sledio pati sedam puta više. 

Kain je dugo lutao pustinjom na bilo šta živo na šta je naišao bilo bi uništeno njegovom pojavom. Bio je uplašen i usamljen kada je naleteo na ženu u crnom. Ona mu se predstavila kao Lilith, prva Adamova supruga koja je stvorena kao njemu jednaka, ali je prognata iz Raja jer je želela još moći. Kain je bio žedan a ona ga je napojila svojom krvlju. Pokazala mu je svoje mračne moći ali mu nije rekla njihovo ime. Tako je Kain naučio koristiti moć snoje krvi. Bio je brži od verta, snažniji od bika i dovoljno lukav da zavara svakog čoveka. Naučio je kontrolisati zveri i učiniti ih svojim slugama. Kada je naučio dovoljno pobegao je od Lilith jer se plašio njene moći.

Tada mu se ukazao anđeo sav u zlatnom sa vatrenom oštricom, Mihael. Tražio je Kainu da klekne i pokaje se za svoje grehe jer će mu Bog oprostiti. Kain je odbio to da uradi jer je bio ponosan. Na to ga je Mihael prognao strahom od plamena. Od tog dana Kain i sva njegova deca ne podnose plamen i vatru.

 Posle nekog vremena došao je drugi anđeo Uriel, čuvar sunca, jahao je na vertu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Posle nekog vremena došao je drugi anđeo Uriel, čuvar sunca, jahao je na vertu. On je takođe tražio od Kaina da klekne i pokaje se , ali je Kain to ponovo odbio.Obećao je da će sagraditi svoje kraljevstvo i vladati njima a njegova deca će sedeti na zlatnim tronovima Tada ga je Uriel prokleo da će sunce biti smrt za njega i njegovu decu i pretvarati ih u pepeo. Tada je sunce izašlo i Kain je pobegao jer ga je koža jako pekla, sakrio se pod zemlju i proklinjao Boga.

Teorije zavereWhere stories live. Discover now