Ovo poglavlje je posvećeno
herkul_poaro koji je tražio ovu temu.Mnogi naučnici veruju da pored naseg univerzuma postoje i drugi univerzumi i dimenzije. Njihovo postojanje objašnjava mnoge stvari. Čak postoje i događaji koji potvrđuju postojanje druguh dimenzija. Teorije zavere o paralelni svetovima ze uzimaju i za razlog nestanka aviona i brodova iz Bermudskog trougla, ali to nikada nije dokazano.
Godine 1957. fizičar Hju Everet došao je do ideje da uz naš svet, paralelno postoji još bezbroj drugih koji se ne razlikuju mnogo.
Evo nekoliko izjava ljudi koji tvrde da su bili u paralelnom svetu
Čovek iz Taureda
Na aerodromu u Tokiju 1954. godine pojavio se misteriozan čovek. Kada je došao na red predao je pasoš, ali ono što je bilo čudno jeste to što je na pasošu pisalo da je on iz države pod nazivom Taured. Ta država ne postoji na našem svetu. Čovek je odmah odveden u sobu za ispitivanje.
Tokom istrage rekao je da se njegova zemlja nalazi između Španije I Francuske, na teritoriji današnje države Andore.On je tvrdio da nikada nije čuo za tu državu I da se Taured nalzi na tom mestu hiljadama godina. Još čudnije jeste to što je na njegovom pasošu bio pun viza I pečata, a I on je potvrdio da već 5 godina ide na poslovna putovanja bez problema . Pored toga imao je I vozačku dozvolu iz Taureda I račun u nepoznatoj banci . Kada je ispitivanje završeno čovek je odveden u hotel, sa 2 člana iz obezbeđenja na vratima za slučaj da proba pobeci .
Sutradan je soba bila potpuno prazna. Nije bilo nikakvih tragova bega ili da je neko bio tu. Pritom nije mogao iskočiti kroz prozor jer je soba bila na 15 spratu.
Kerol Čejs u "svom" gradu
Sredinom 2006. godine Kerol se iz kalifornijskog grada Perrisa vraćala kući kod roditelja u San Bernardino. Ali kada je stigla shvatila je da se ne nalazi u pravom gradu, iako je bila na pravom mestu. Nije prepoznala ni jednu kuću, iako su kućni brojevi bili tačni. Nije mogla da pronađe kuću roditelja ni porodice. Groblje na kome su sahranjeni njeni baka i deka bila je poljana. Kada je pokušala da kontaktira nekoga stizala su joj obaveštenja da zove nepostojeći broj.
Kerol se vratila u Peris i više nikada nijezalutala u grad iz paralelne dimenzije. Četiri godine kasnije njena majka ju je pozvala saopštivši joj da je njen otac preminuo i da dođe na sahranu. Majka se ponašala sasvim normalno, kao da vreme uopšte nije prošlo. Kerol se vratila u San Bernandino i zatekla je sve u najboljem redu. Sve je bilo tačno onako kako se ona seća , groblje je takođe bilo na mestu. Ali ona nikada nije szanala pravu istinu o dagađaju koji je doživela.
Sledeća priča dešava se u jednom selu u Engleskoj . Jedog dana u tom mestu pojavili su se dečak i devojčica od oko 4-5 godina. Niko od meštana ih nije video do tada. Na sebi su imali čudnu odeću i pričali su nepoznatim jezikom. Jedna porodica je odlučila da ih usvoji i postara se za njih. Međutim, nedelju dana kasnije , dečak je preminuo jer njegov imunitet nije mogao da se prilagodi drugačijoj okolini.
Devojčica je nastala da odrasta sa tom porodicom. Vremnom je naučila da priča engleski. Ono što je zaprepastilo njene usvojitelje bila je priča koju je ispričala.Nime devojčica je tvrdila da zemlja i mesto odakle oni potiču nije ni nalik našem svetu. Ispričala je kako je tamo uvek mračno, sunce nikada ne sija, ljudi su drugačiji.... Takođe im je ispričala kako su ona i njen brat dospeli u Englesku. Jednog dana njih dvoje su se igrali sa svojim ocem, bilo je to nešto što svakodnevno rade. U jednom trenutku začuli us veliku buku a kada se buka završila više nisu bili u svojoj zemlji već su se našli na potpuno nepoznatom mestu tj. u Engleskoj.
Priča broj 4 govori o devojci koja je uveče sasvim normalno legla da spava. Međutim kada se probudila primetila je da njena posteljina nije ista ona u kojoj je legla da spava. Zatim ustaje i odlazi do kupatila. Kada se pogledala u ogledalo videla je da na sebi ima drugačiju pidžamu. Devojka nije obraćala toliku pažnju na to misleći da je bila umorna pa se ni ne seća. Ali jezive stvari počinju kada ode na posao.
Kao i svakog radnog dana zaputila se u svoju kancelariju. Kada je ušla unutra shvatila je da to nije njena kancelarija, a osoba unutra je delovala kao da je ne poznaje. Ona zatim odlazi kod šefa. Njen šef je pozdravlja i sasvim normalno se ponaša, poznaje je, ali ona njega vidi prvi put u životu. Posle toga ona odlazi kuci i zatiče svog bivšeg dečka sa kojim je raskinula još pre 3 godine. On je dočekuje i ponaša se kao da su i dalje u vezi. Devojka više nikada nije videla svog sadašnjeg dečka, niti svog starog šefa i kancelariju. Nastavila je da živi sa starim dečkom, novom kancelarijom i novim šefom, a nikada nije saznala sta se stvarno dogodilo.
Sledeća priča je kratka. Govori o 3 žene koje su bile na izletu u šumi. Pored njih su se nalazile velike stene koje su imale jedan mali prolaz. Odjednom čule su muziku i ljudi su počeli izlaziti iz tog prolaza igrajući. Čudno je bilo to sto su bili obučeni kao iz 17. veka i ponašali su se da ne vide ove 3 žene. Jedna od njih je želela da sazna sta se dešava i došla je do prolaza. Počela je ulaziti ali su je drugarice povukle nazad. Polovina tela kojom je usla unutra ostala je trajno paralizovana . Naučnici i doktori smatraju da je taj deo njenog nervnog sistema ostao u tom paralelnom svetu.
A / N
To bi bilo sve što se tiče priče o paralelnim svetovima. Koja priča vam se najviše dopala i da li verujete da paralelni svetovi stavrno postoje?
ESTÁS LEYENDO
Teorije zavere
Misterio / SuspensoPozdrav svima, U ovoj knjizi cu pisati neke od najpoznatijih teorija zavera. Trudiću se da pronađem sto vise informacija o sadržaju koji budem postavila. Ako vam se svidi molim vas ostavite vote i komentar jer mi to mnogo znači