Ovo će biti kratko poglavlje o legendama o Vlad Cepešu poznatijem pod imenom Drakula.
1) Drakula i turski izaslanici
Jednom prilikom Drakuli su došli izaslanici turskog sultana da zatraže godišnji danak, jer je sultan Drakulu smatrao svojim vazalom. Izaslanici su klekli pred Drakulom, ali nisu skinuli fesove s glava.
On ih upita: "Zašto me vrijeđate? Zašto ne skidate fesove?"
Oni odgovoriše: "Gospodaru, mi skidamo fesove samo pred našim sultanom."
Drakula im na to uzvrati: "Vidim da ste vjerni vašem sultanu i želim vas još više učvrstiti u vašoj odanosti njemu."
Tada naredi svojim vojnicima da izaslanicima metalnim ekserima pribiju fesove za glave.
"Eto, sada ste mu još vjerniji."
2)Trgovčevo poštenje
Jedan je trgovac prolazio kolima kroz Trgovište. Morao je prenoćiti u gradu ali nije znao gdje ostaviti kola s robom. Otišao je Drakuli i nakon što mu je predao poklon rekao: "Gospodaru, noć me zatekla u tvom gradu. Savjetuj me gdje da ostavim kola sa svojom imovinom kako ne bi bila ukradena." Drakula mu je odgovorio: "Ostavi kola preko noći nasred gradskog trga. Ja ti garantujem za njih."
Trgovcu to nije bilo po volji ali je poslušao. Ujutro je u kolima nedostajalo 160 zlatnika. Trgovac je Drakuli prijavio pljačku, a ovaj je građanima Trgovišta zaprijetio da ako ne izruče lopova, čitav grad će biti spaljen.
U međuvremenu je Drakula naredio svojim ljudima da iz njegove riznice uzmu 161 zlatnik i neprimjetno ih stave u trgovčeva kola. Trgovac je pronašao novce, ali kada ih je prebrojao vidio je da ima jedan zlatnik više.
Otišao je Drakuli i rekao mu: "Gospodaru, pronašao sam svoje novce, ali tu je jedan zlatnik više." Upravo u tom trenutku vojnici su lopova nabijali na kolac, a Drakula reče trgovcu: "Da mi nisi rekao za taj zlatnik više, nabio bih te na kolac zajedno s lopovom. Ovako si dokazao svoje poštenje. Idi u miru."
3) Poderana seljakova košulja
Jednom je Drakula prolazeći Vlaškom ugledao seljaka sa poderanom košuljom. Upitao ga je: "Zar nemaš drugu košulju?" Seljak je odgovorio: "Nemam gospodaru."
Drakula ga ponovno upita: "Zar nisi posadio lan, zar nemaš lana za platno?" Seljak odgovori: "Imam mnogo lana gospodaru." I pokaže mu spremište puno lana. Drakula ga upita: "Imaš li ženu?" "Imam." – odgovori seljak. "Dovedi ju!" – naredi Drakula.
Seljak dovede ženu, a Drakula joj reče: "Zašto si lijena prema svom mužu? Njegovo je da radi u polju i da te hrani. Tvoje je da mu popravljaš odjeću. Da on nije posadio lan, on bi bio kriv što mu je košulja poderana. Ti mu ne popravljaš odjeću i ovako si ti kriva." Drakula naredi svojim ljudima da ženu nabiju na kolac. Dok su to radili reče seljaku: "Pronađi si drugu ženu i neka bude marljivija nego ova ili će i ona završiti na kolcu."
To bi bilo sve što se tiče legendi o Drakuli.
YOU ARE READING
Teorije zavere
Mystery / ThrillerPozdrav svima, U ovoj knjizi cu pisati neke od najpoznatijih teorija zavera. Trudiću se da pronađem sto vise informacija o sadržaju koji budem postavila. Ako vam se svidi molim vas ostavite vote i komentar jer mi to mnogo znači