ငါ့​ေယာက္​်ားက Vampire(p-14)

707 69 2
                                    

ရိ​ေပၚနဲ႔​ေရ​ွာင္​က်န္​႔ အနမ္​းတိုက္​ပြဲ​ေတြတိုက္​ခိုက္​ၾကၿပီး​ေနာက္​ ​ေ႐ွာင္​က်န္​႔က ႐ုတ္​တရက္​ လူးလြန္​႔လာသည္​ ​ေအာက္​ပိုင္​းက တစ္​မ်ိဳးႀကီးရယ္​ ရိ​ေပၚကိုမရဲတစ္​ရဲ​ေခၚကာအကူအညီ​ေတာင္​းလိုက္​သည္​

က်န္​႔-"ရိ ရိ​ေပၚ က်န္​႔ အိမ္​သာသြားခ်င္​လို႔အဲ့ဒါ "
ရိ-"ကိုယ္​လိုက္​ပ္​ု႔ိမယ္​က်န္​႔ က်န္​႔ကအားသိပ္​႐ွိ​ေသးမာမဟုတ္​ဘူး ကို​ေပြ႔ခ်ီမယ္​ လာ"
က်န္​႔-"ဟင္​ ရတယ္​ ရိ​ေပၚ အိမ္​သာထိပဲကူတြဲ​ေပးပါလား က်န္​႔ဘာသာသြားမယ္​​ေလ ​ေနာ "
ရိ​-"က်န္​႔ကလဲ"
က်န္​႔-"လုပ္​ပါရိ်ပၚ က်န္​႔ ႐ူး႐ူးထြက္​က်​ေတာ့မယ္​"
ရိ​-"ဟားဟား ဟုပါၿပီဗ်ာ လာ ကိုတြဲ​ေပးမယ္​"
က်န္​႔-"ဟီး ဟုတ္​"

ရ္​​ိ​ေပၚက က်န္​႔ကို​ေစာင္​့​ေနလိုက္​သည္​ ထိုခ်ိန္​ အခန္​းအျပင္​က က်ိဳးခ်န္​ဝင္​လာသည္​ ​ရိ​ေပၚက္​ုိတစ္​စူးစိုက္​ၾကည္​့ကာ​ေတြးလိုက္​သည္​

က်ိဳး-'အင္​း ဒီက​ေလး ႐ုပ္​ရည္​က ​ေခ်ာတယ္​ ငါျကည့္​ေ​နတဲ့ ဇာတ္လမ္းတြဲထဲက ​​​မင္​းသားလန္​က်န္​႔နဲ႔ဆင္​တယ္​ က်န႔္​က​လဲ ​ေဝ့ဝူ႐ွန္​႔ နဲ႔ဆင္​တယ္​ အဟဲ ငါ​ေလး​ေတာ့ ​ေသြးအန္​ရဦးမယ္​ထင္​တယ္​ ဒီ​ေကာင္​​ေလး​ေ႐ွ႕မာခပ္​တည္​တည္​​ေနၿပီးသူ႔ကိုစမ္​းသပ္​ၾကည္​့ရမယ္​'

စီနီယာက်ိဳးက ရိ​ေပၚ က္​ုိ ​ေအးစက္​စက္​ပံုဖမ္​းၿပီး​ေမးလိုက္​တယ္​ ဒီ​ေဆရံုမွာသူ​ေအးစက္​စက္​​ေနရင္​ ဘယ္​သူမွ​ေမာ့မၾကည္​့ရဲ႕ အားလံုးခန္​႔လန္​႔လန္​႔ရယ္​(😐😐)

က်ိဳး-"အဟမ္​း အကို့နာမည္က က်ိုးခ်န္ ​​အသက္က ​26 ဒီကညီ​ေလးနာမည္​က ဘာ..."
ရိ-"ဝမ္​ရိ​ေပၚ ခင္မ်ါးနဲ့ ​အသက္​ကတူတူပဲ"

က်ိုး-'Wtf..က်ိဳးခ်န္​သူ႔စကားပင္​မဆံုး​ေသးဝင္​​ေျပာတဲ့က​ေလးကိုခတ္​ဆတ္​ဆတ္​​ေလး႐ိုက္​ခ်င္​​ေနတဲ့ လက္​ကယားလို႔ သူ႔ကို​ေခ်လိုက္​တယ္​​ေလ သူ​ေခ်လားဆိုဒီ​ေကာင္​​ေလးကသူ႔ထက္​ဆယ္​ဆ​ေလာက္​​ေခ်​ေနတာ​ေလ ​ေစာနက​ေတာ့ဆရာတဲ့ ခုက် ခင္​မ်ားတဲ့ ​ေအာ့​ေအာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲ ဟြန္​႔ '

ငါ့​ေယာက္​်ားက Vempire(my husband is Vempire)🚨🚨(complete) Where stories live. Discover now