ငါ့​ေယာက္​်ားက vampire(p-22)

654 54 6
                                    

Leoနဲ႔က်န္​႔တို႔ အတူတူလည္​ပတ္​ၿပီးျပန္​​ေရာက္​လာ​ေတာ့ leoရဲ႕လူယံု​ေတာ္​ရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့ leoလိုမ်က္​ႏွာက ကိစၥတစ္​ခု်ၾကာင္​့ထင္သည္​​သိသိသာသာပ်က္​သြားသည္​ ဘာအ​ေၾကာင္​းလံ​ဲ​ေတာ့က်န္​႔လဲမသိ ခုကိစၥကလဲသူနဲ႔သူ႔လူယံုႏွစ္​ကိုယ္​ၾကား​ေျပာတဲ့စကားမို႔က်န္​႔နား​ေထာင္​လို႔လဲမရျပန္​ဘူး

Leo-"က်န္​႔ က်န္​႔​နား​ေန​ေဆာင္​ကိုအရင္​ျပန္​ထားႏွင္​့ ကိုယ္​လိုက္​လာခဲ့မယ္​ ခုကိုယ္​အ​ေရးတႀကီးကိစၥ႐ွိလို႔ပါ"
က်န္​႔-"အာ ဟုတ္​ကဲ့ အကို ဒါဆိုက်​ေနာ့ကိုခြင္​့ျပဳပါဦး"

က်န္​႔လဲထြက္​သြား​ေရာ leoကစတင္​​ေပါက္​ကြဲ​ေတာ့သည္​

Leo-"ဘာ..Ray ကငါတို႔ကို​ေခ်ာက္​ခ်ဖို႔လုပ္​တယ္​တဲ့လား "
လူယံု-"ဟုတ္​ပါ​တယ္​ သခင္​​ေလး သူ႔အစီစ​ဥ္​​ေတြကို​ေတာ့မသ္​ိရ​ေသး​ေပမဲ့ ဒီ​ေခ်ာက္​ခ်မဲ့ လူ​ေတြထဲမွာ ၾကာပန္​းနီ သခင္​​ေလးလဲပါမယ္​လို႔က်​ေနာ္​ထင္​တရ္​ဗ် သခင္​​ေလးကထူးျခားတယ္​​ေလ ဒီvampire ​ေလာကထဲမွာတစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေသာထူးျခားသူမို႔ သခင္​​ေလးကိုသူအဓိကပစ္​မွတ္​ထားႏိုင္​ပါတယ္​"
Leo-"​ေတာက္​စ္​ ကိစၥ​ေတြကၾကာ​ေလ႐ႈပ္​​ေလျဖစ္​​ေတာ့မယ္​ မျဖစ္​ဘူး က်န္​႔ကိုသူထိလို႔မရဘူး​ေလ ဟာ ဒီကိစၥကိုငါကိုင္​တြယ္​ရ​ေအာင္​လည္​းငါကပံုရိပ္​​ေယာင္​သတ္​သတ္​မို႔ wang​ေလာက္​အစြမ္​းမ႐ွိျပန္​ဘူး wang ကိုဆက္​သြယ္​ရ​ေအာင္​လဲ က်န္​႔ကကိုမာျဖစ္​လို႔သူ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပး​ေနရတယ္​ ဟိုမွာအိပ္​ေ​ပ်ာ္​ေ​နတဲ႔က်န္​႔​ေရာ ဒီ​ေရာက္​​ေနတဲ့က်န္​႔ရဲ႕ဝိညာဥ္​ပံုရိပ္​​ေယာင္​က​ေရာႏွစ္​​​ေယာက္​လံုးအႏၱာရယ္​​ေတြနဲ႔ပါလား ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ က်န္​႔ဘာမွမျဖစ္​​ေအာင္​ငါကာကြယ္​ရမယ္​ ငါ​ေသရ​င္​​ေသသြားပါ​ေစက်န္​႔​ေတာ့ဘာမွမျဖစ္​ရဘူး "
လူယံု-"ဒါမဲ့ သခင္​​ေလးထိခိုက္​ရင္​wangပါထိခိုက္​မယ္​ဆိုတာကို​ေရာ"
Leo-"မင္​းမပူပါနဲ႔ကြ ငါ​ေသခ်ာျပင္​ဆင္​ၿပီးမွလုပ္​မွာမို႔ wang ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး ျဖစ္​လာသမ်ွကို ငါပဲ​ေခါင္​းစီးခံမယ္​
ငါကပံုရိပ္​သတ္​သတ္​ပဲ "
လူယံု-"ဒါမဲ့.."
Leo-"မင္​း​ေျပာခ်င္​တာဒါပဲမလား သြားလို႔ရၿပီ ငါက်န္​႔ဆီကိုသြားရဦးမာမို႔ မင္​းမ​ေႏွာင္​့ယွက္​ဖို႔​ေမ်ာ္​လင္​့ပါတယ္​"
လူယံု-"ဟုကဲ့ သခင္​​ေလးleo"

ငါ့​ေယာက္​်ားက Vempire(my husband is Vempire)🚨🚨(complete) Where stories live. Discover now