Jungkook; kara kara düşünüyordu bir yolunu bulup o gün konserde kulise gelen adamı bulması lazımdı. Bu sorun artık onun tek başına halledebileceği bir sorun değildi. O adama ulaşması gerekiyordu. Ama ulaşabileceği bir yolda yok gibi görünüyordu. Düşünmekten kafayı yiyecekti artık.
Başına nasıl bir bela aldığından haberi bile yoktu. Bu gidişle kariyer hayatıda bitecekti. Ve Busana valiziyle döneceki.
Namjoon; odasında dört dönüyordu. Hala daha Bang pd'ye söylememişti olayı. Önce Hwasayla konuşması gerekiyordu bu çok kritik bir durumdu . Söz konusu sadece kendi değildi sevdiği kadında söz konusuydu onunda hayatını mahvedebilirdi.
Kendi aptallığı yüzünden ikisininde hayatını zora sokmuştu. Daha dikkatli olabilirdi. Veya konser alanında bir araya gelmeyebilirlerdi. Ne bok vardı da bir araya geldiler diye düşünmeden edemiyordu. Kendine içten içe saydırıyordu.
Jimin; aptallığına yanıyordu. Eğer magazinlere çıkarsa biterdi. Taehyung onu mahvederdi resmen onu aldatmıştı. Açıklama bulamıyordu kendine ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
Pişmanmıydı evet pişmandı Taehyung'u aldattığı için pişmandı ama bir yandan da o adam gözlerinin önüne gelince herşey uçup gidiyordu.
Donup kalmıştı işte şimdi çıkmazdaydı. Ve aksi gibi bugün Taehyungla buluşacaktı. Belli eder diye çok korkuyordu. Belkide bugün Taehyung'a herşeyi anlatmalıydı o zaman herşey daha kolay olurdu. Nasıl anlayacağını bilmiyordu. Ama bir yolu olmalıydı. Taehyung'a bu haksızlığı yapamazdı.
Eğer o gün konser alanında kendini tutmuş olsaydı bunların hiçbiri olmayacaktı. Şimdi böyle sızlanmayacaktı. Ama tabi iş işten geçti artık. Elindende birşey gelmiyordu.
Düşüncelerinden sıyrılıp hemen dolabına doğru yöneldi ve hazırlanmaya başladı. Bir an önce Taehyungla buluşup kendini rahatlatmak istiyordu. Aksi taktirde kafayı yemek üzereydi.
Jin; arkadaşları bilmediği için mutluydu adeta şuan odasında oturmuş keyifle yemek yiyordu .
Taki aklına sabah ki resim gelene kadar . Bir anda yüzü solmuştu o fanı bulması gerekiyordu. Hepsi onun yüzünden olmuştu.
Resmen kariyer hayatını riske atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're mine || Taekook
FanfictionKim Taehyung kendi ayakları üzerinde duran bir şirket ceosu kendisi idollerden nefret eder. Onun tam tersi olan Min yoongi çocukluk arkadaşı ise ünlü grup olan bighitten seokjin ile kafayı fene bozmuştur. Konserine gidebilmek için can atar. Tek...