" O bakıyorum da hepiniz uyanmışsınız."
"Aç lan gözümü göstereceğim ben sana gününü sikik piç." Yoongi çok sinirliydi eğer şuan elleri çözülmüş olsaydı adamı öldürürdü.
"Oww haşin kedi ." Adam belliki canına susamıştı ve Yoongi'yi tanımadığı çok belliydi yoksa Yoongi'yi tanıyan biri böyle hayatta konuşmazdı.
"Bu kedi sikecek ama seni korkak piç aç hemen gözleri mi." Bu sözlerinden sonra adam biraz daha yaklaştı ve Yoongi'nin önünde durdu.
"Merak etme açacağım gözlerini."
Adam Yoongiye uzanıp gözlerindeki siyah bez parçasını açıp yere attı sonra diğerlerinin gözlerinide açtı.
Şuan ortam kaos ortamıydı resmen herkesin gözleri açılmış ve şaşkınca birbirlerine bakıyorlardı.
"Lann sen Taehyung'un sevgilisi değilmisin."
Jungkook şakınca önce etrafina baktı tüm hyungları burdaydı Jiminde burdaydı ve hiçbirşeyden haberi yoktu zavallı hala uyuyordu.
"Hyung inanamıyorum hepimizin burda ne işi var bu adam kim bizden ne istiyor ne istiyorsun bizden ."
Adama itafen sorduğu soruyu adam hemen cevaplamıştı.
"Aslında benim sizlen işim yok ben sadece sizi buraya getirmeklen yetkiliydim şu küçük adam uyanınca patronda gelir zaten."
Hoseok sinirlenmişti kime küçük adam diyordu Tabikide Jiminden bahsediyordu. Ama bilmiyorduki o küçuk adam onu fena benzetirdi haberi yok.
" Ahh bakın oda uyandı sonunda neyse ben patronu çağırayım sizde uslu uslu durun eğer canınız yansın istemiyorsanız. "
Jimin etrafa baktı ilkten algılayamadı sonradan farketti herkes buradaydı ve burada ne yaptıklarını anlayama çalışıyordu.
Taki kıpırdayana kadar kıpırdadığında ellerinin bağlı olduğunu anlamıştı.
Sonra trastan çıkmıştı ama hala ne döndüğünü anlayamıyordu.
"Biri burda neler oluyor anlatabilir mi acaba."
"Kaçırıldık. "
"Kaçırıldık."
"Kaçırıldık."
"Kaçırıldık. "
" Kaçırıldık. "
Hepsi bir anda söyleyince Jimin biraz irkilmişti.
Ama çok net anlamıştı."Çok iyi anladım Kaçırıldık."
Kendi aralarında konuşmalarına devam ettikleri sırada kapıda bir siluet belirdi ve içeri doğru adım attı. Herkes ağzı açık bir şekilde kapıdan giren kişiye bakıyordu en çok Jungkook şaşırmıştı böyle birşey beklemiyordu hiç.
" Merhabalar."
"Lann sen bizlen dalga mı geçiyorsun bu ne taşşak bir şaka lan." Içlerinden en sinirli olanı Yoongi ve Jungkooktu ama Jungkook susmayı seçmişti Yoongide saydırmayı öfkesini kusmayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're mine || Taekook
FanficKim Taehyung kendi ayakları üzerinde duran bir şirket ceosu kendisi idollerden nefret eder. Onun tam tersi olan Min yoongi çocukluk arkadaşı ise ünlü grup olan bighitten seokjin ile kafayı fene bozmuştur. Konserine gidebilmek için can atar. Tek...