~11~

2K 141 28
                                    

Konser günü  gelip  çalmıştı  üyeler şuan  kuliste hazırlanıyorlardı. Ama hepsi birbirinden endişeliydi hala bu resim olayını açıklığa kavuşturamamışlardı. Sonlarının ne olacağını hiçkimse bilmiyordu belkide bu verecekleri son konser olabilirdi.

Ilk sahneye çıkması Namjoon'un sırasıydı rap yapacaktı ve uzun süredir bunun uzerinde çalışıyordu  ve çok  heyecanlıydı. 

Suga ve arkadaşlari  çoktan  gelmiş ve ön  sıralardan  yerlerini yine almıştı.  Hepsinin içi  kıpır kıpırdı ama Taehyung da farklı  bir his vardı o geçende  gördüğü  çocuğu  merak ediyordu sırf  onun için  bu konsere gelmişti.

Ve onunlan tekrardan karşılaşmak için sabırsızlanıyordu.

Namjoon sahneye çıkmış ve şarkısını söylüyordu. Seokjin ise hazır bir şekilde kenarda bekliyordu çünkü  Namjoon dan sonra çıkacak  kişi  oydu.
Jimin ve jungkookta kuliste makyajlarını yapıyordu onların sahnesi ortak olacaktı.

Taehyung çok sabırsızlaşmıştı çocuğu  görmek  istiyordu ve bekelemek ona çok  sıkıcı geliyordu.
Hemen yerinden kaltı ve kulise doğru  yürümeye başladı. Arkadaşlarının  arkadasından söylediği  şeyleri  umursamayarak.

O sırada Suga Hoseok'un kulağına yaklaşıp. "Lan hobi bu mal nereye gitti"  dedi.

Hoseok ona dönerek  " Bilmiyom bir anda kalktı." Diyerek sözünü  bitirip tekrar sahneye döndü.

O Sırada Taehyung çoktan  kulise girmiş  o çocuğu  arıyordu  ismini bilmediği  içinde  hangi odaya gireceğini  bilmiyordu. Sonra aklına onu geçen  gördüğü  oda geldi ve Seokjin yazılı odaya girdi ama içerisi  boştu  kimse yoktu. Sonra beklemeye karar verdi belki biri gelir diye.

Namjoon bağrışlar  ve alkışlar  eşliğinde  sahneden indi Seokjin çıkacağı  sırada  menajer geldi ve jungkook'la jimin'in ortak sahnesini iptal ettiğini  ve jiminle beraber Seokjin'in çıkacağını  söyledi ve hemen makyöze dönüp  jimin'i çağırmasını söyledi.

Jiminle Seokjin sahneye çıkmıştı. Onlar performanslarını sergileyecekti.

Suga gözleri  fal taşı  açılır  gibi açılmıştı Seokjin  resmen sahnede parlıyordu Suga bir kez daha Seokjin'e hayran olmuştu. O hayranlık biliyordu ama Suga Seokjin'e aşıktı  ve bunu arkadaşlarıda biliyordu.

Taehyung hala Seokjin'in  odasında bekliyordu ne gelen vardı nede giden . Taehyung tam pes edip odadan çıkacağı sırada  kapının  orda sesler duydu ve hemen geçenki girdiği  dolaba yönelip  girdi çünkü  başkasının  onu görmesini  istemiyordu yoksa felaket  olabilirdi.

Kapı açılıp  iceriye makyöz girdi ve makyaj masasına birşeyler bırakıp  çıktı  ardından  içeri  jungkook girdi ve kapıyı  kapattı  ve makyaj masasında ki  takılarını  alıp takmaya başladı. 

Taehyung gelen kişinin  gittiğini  anladığı  için  hemen dolaptan çıktı  ama karşısında gördüğü  kişiyle  dona kaldı.

Jungkook küpeleri eline alıp kulağına takmaya başladı  tam o sırada  dolap kapağı  açıldı  ve  dolaptan biri çıktı  jungkook tam bağıracağı  sıra  ağzı  bir el tarafindan kapandı.  Bu geçen  gelen adamdı ne işi  olabilirdi burda .

Hemen adamın ağzındaki  elini kendi eliyle itti.
" Senin burda ne işin  var." Kızmış bir tonda Karşısındaki  adama sözlerini  söyledi.

"Seni görmeye  geldim Bebeğim. " Taehyung onu gördüğü  için  çok  mutluydu  şuan  karşısında iri gözlerini  kendisine dikmiş  bir çocuk  vardı adeta karşısında.

" sen benimle dalga mı geçiyorsun. " jungkook sinirlenmişti  ne hakla elini kolu sallaya sallaya buraya gelirdi birde üstelik  ona bebeğim  demişti  dimi.

"Bana bir daha sakın  bebeğim  deme ." Diyerekte son sözlerini  Karşısındaki  adama söylemişti.

" Bu sözleri  daha çok  duyacaksın  çocuk. "

Hah jungkook dahada sinir olmuştu  ne demişti o çocuk mu sinirden dişlerini  sıkıyordu.

" Çık  burdan hemen yoksa ben seni yaka paça  kapıya  attıracağım." Diyerek Karşısındaki  adama öfke  kusuyordu.

"Bir şartla  çıkarım ." Şart mı karşısındaki  adam kendini ne zannediyordu da  ona şart  sunuyordu. Tam ağzını  açıp  bağıracağı  sıra  yine kemikli eller tarafindan ağzı  kapanmıştı. 

Elini kaldırıp  ağzındaki  eli itecekken Karşısındaki  adam hamle yapıp diger eliyle bileğini  kavrayıp sıkmaya başladı . Jungkook'un  biraz   canı  yanıyordu çünkü cidden kolunu çok sıkmaya başladı.

Karşısındaki  adam her kimse ondan çekeceği vardı hatta aklına gelen şey ile  çektikleri aklına gelmişti. Bir çalışanın elinde fotoğrafları vardı ve gene basılabilirlerdi burdan hemen gitmesi gerekiyordu. Ve onun istediğini  yerine getirecekti.  Hemen başının  aşağı  yukarı  salladı.
Konuşmak  istediğini  dile getirmek isterceseine adama bakıyordu .

" elimi çekeceğim ama sakın bağırma." Zaten bağıramazdiki onunla daha cok yakalanırd⁷ ve bu onun aleyhine olurdu . Bu yüzden hızla  kafasını  aşağı  yukarı salladı. Karşısındaki  adam  parmaklarını yavaşça çekmişti.

"Hemen burdan gitmen gerek bu riskli hadi."
Acele acele söylediği  seylerle karşısındaki adam şaşırmıştı  az önceki cesur çocuk  gitmiş yerine korkan biri gelmişti  ne olmuştu birden bire .

" Dur sakin ol ." Taehyung karşısındaki çocuğa  nazikçe yaklaştı  onu sakinleştirmek istiyordu ondan korksun istemiyordu. 

" Bu tehlikeli beni tehlikeye atma lütfen  git." Jungkook üzgün  bir ifadeyle Karşısındaki  adama bakmıştı  tekrar onunlan yakalanmak istemiyordu  yoksa kariyer hayatı biterdi.

" Tamam gidiyorum sen sakin ol." Taehyung Karşısındaki çocuğu  korkutmak istemediği için ondan uzaklaşıp  kapıya yanaştı  ve kapıdan  çıktı. 

Kafası karma karışıktı  neden bir anda değişmiştiki o kocaman gözlerindeki   korkuyu çok netgörmüştü. Ama neyin korkusuydu. Onu ne tetikliyordu bilmiyordu.

Tekrar yerine arkadaşlarının  yanına  dönmüştü.
Arkadaşları   hemen onun bu durgun halini anlamıştı. 

"Lan ne oldu sana böyle betin benzin akmış." Diye hemen söze  girdi suga ama Taehyung cevap vermek  istemediği için sadece sustu ve arkadaşlarıda  diretmek istemedi nasıl olsa kendisi gelip anlatırdı.

Taehyung'u kendi düşüncelerinden  sıyıran kişi  ise yine çocuğun  sesi olmuştu  sahne sırası  ona gelmişti  ve şuan  o şarkı  söylüyordu. Taehyung onun ismini çok  merak ediyordu . Ama öğrenememişti.

Acaba Arkadaşları biliyor muydu sonuçta bu grubu tanıyorlard⁷ belkide biliyorlar diye düşündü.

" Bu çocuğun  ismi ne ." Diye arkadaşlarına  bir soru yöneltti.  Suga bu grubun fanıydı bu yüzden hemen cevap verdi.

" onun adı jungkook yani jeon jungkook grubun en küçüğü  ."

Taehyung sonunda ismini öğrenmişti  demekki Karşısındaki  çocuğun  adı jungkooktu Jeon jungkook bu ismi hayatında çokça  duyacağına  emindi.

Çünkü  o koca gözlü  çocuk  onun kalbine girmeyi çoktan  başarmıştı.










you're  mine || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin