Multimedya; Kızların okula kayıt yaptırmaya gittiklerinde giydiği kıyafetler mevcuttur.
Hazal
Sevincimizi doruklarda yaşadıktan sonra, artık evi düzene sokmamız gerektiğinin farkına vardım.Kızlarla bir birbirimize bir de eve baktık.Gerçekten de çok iş vardı.Öncelikle iş bölümü yapmamız gerekiyordu.Hızlı davranmamız lazımdı.Aşağıya inip arabadan bavulları aldık ve tekrar eve geçtik.
"Kızlar şimdi çok sevineceğiniz bir şey söylicem size."
"Pizza siparişi verdim de Hazal.Lütfen."
"Yok Alminacım.Yani onu da sipariş ederiz de ilk önce bir iş bölümü yapmamız gerek."
"Aa bak evet.Zaten evin eksikleri de var."
"Ben temizliği kasdetmiştim Açelya ama evet evin yiyecek eksikleri de var.Önce şu evi temizleyip yerleşelim, sonrasında bir market turu yaparız."
"Ama yol yorgunuyuz ve de çok açız.Bunları hallettikten sonra temizliğe geçsek ha nasıl fikir ama?"
"Olmaz Almina.Yarın pazartesi ve bizim biran önce düzeni kurup bir okula kayıt yaptırmamız gerekiyor.Şimdi mızmızlanmayı kes ve.."
İkisi birden;
"Ve ne ?"
"Ya kızlar evi temizlemek için öncelikle temizlik malzemeleri lazım dimi.Tamamen aklımdan çıkmış.Hemen bi market alışverişi yapmamız lazım.Hadi kalkın bitsin hemen bu iş."
İkiside söylenerek kalktı ve marketin yolunu tuttuk.
***
"Ay öldüm ben ya.Bu kadar şey alınır mı Hazal!"
Almina söylenerek elindeki poşetleri mutfağın tezgahına fırlattı.Biz de Almina'nın aksine güzelce tazgaha koyup masanın etrafını saran koltuklara oturduk.
"Ya Almina bir kez olsun söylenme rica ediyorum.Tüm gerekli olan şeyleri tek seferde aldık işte."
"Evet.1 aylık market alışverişimizi yaptık kızlar.Bu konuda rahatız."
"Ha şöyle.Açelya gibi olaylara hep pozitif pencereden bakmalıyız."
Sıcak bir gülümsemeyle ortamda ki yorgunluğun üzerine çarşafı çektim.Cidden yorgunduk ama bugün tüm işler bitmiş olmalıydı.Eminim yorulmamıza değecekti.Oturduğum yerde biraz dikleşerek konuşmaya başladım.
"Şimdi kızlar,silinmesi gereken kirli yerler ve camlar var.Toz alınmalı.Televizyon komidesi tozdan görünmüyor nerdeyse.Ee bir ev işinde olmazsa olmazımız da,evin süpürülmesi.Daha sonrasında aldığımız mutfak erzaklarını yerleştireceğiz.Tüm bunlar bittikten sonra odalarımıza geçip valizlerimi boşaltıyoruz.Ee tabi tüm bunlardan sonra güzel bir duş hakkımız.Daha sonrasında da kendimizi biraz şımartmamız lazım ve o iş de bende.Yani size günün sonunda küçük süprizim var."
Bir oh çekip olduğum koltuğa sırtımı dayadım ve gülümsemeye devam ettim.Ne kadar yorgun olsam da deyeceğini bildiğim için hiç umursamıyordum.Kızlar da öyle.Tabi Almina'nın açlık sıkıntısını göz önünde bulundurmazsak.
"Ben camları ve yerleri silme işini alıyorum kızlar.İtiraz istemem."
"Pekala bende evi dip köşe süpürürüm.Alminacım sanada toz almak kalıyor güzelim kabul mu ?"
Almina'ya dudaklarımı büzerek baktım.Sinirlenmesini beklerken aksine güldü hatta elinde ki anahtarlığı kucağıma fırlattı.Evet işte şimdi tamamız.Moraller iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
ChickLitHiç geçmişinizi silip atmak istediniz mi ? Yaşadığınız şehri,ailenizi,arkadaşlarınızı,okulunuzu,her hafta sonu gittiğiniz cafenizi,sevdiğiniz ve bir o kadar da nefret ettiğiniz o özel insanı geride bırakıp gitmek istediniz mi ? Sizi bilmem ama Hazal...