HAYALET OKUYUCULARA DUYURU!!

66 1 0
                                    

Konu başlığından da anlaşıldığı gibi bu duyuru çok değerli,hayalet okuyucularımız için.

Hikayemizi okuduğunuz için çok teşekkür ederiz ama okuyup da yorum veya vote yapmayan hayalet okuyucularımız gerçekten moral bozuyor.Sizden istediğimiz iyi veya kötü tüm görüşlerinizi bize bildirin, yorum yapın,eleştirin.Beğenmediğiniz,saçma bulduğunuz yerleri bize belirtin.Destek olun.Kötü yazıyorsak bunu argo ve küfür kullanmadan yoruma aktarın.ELEŞTIRIN.

Kısaca sizden istediğimiz varlığınızı belli edin.Hayalet gibi sadece okuyup geçmeyin rica ediyoruz.Her türlü yoruma açığız.Tabi küfür içermeyen,olgun bir şekilde...

Biz bunları göze alarak bu işe başladık.Ve siz, vote yorum yaparak, bize en iyi desteği yapmış olursunuz.Daha güzel motive olup en kısa zamanda yb ekleriz.Yani bu hikayeye devam etmemiz sizin elinizde.Hayalet okuyucu olmaktan çıkıp kendinizi gösterirseniz bizi de mutlu etmiş olursunuz.

Hikayenin içeriği hakkında:

Hikayemizde kötü çocuk,saf kız ve aralarında geçen olaylarla çocuğun kıza aşık olarak iyi çocuğa dönüşü kesinlikle söz konusu değildir.

Kurgusu gerçek yaşantımızdan esinlenerek ve biraz da hayallerimizi katarak oluşturduğumuz bir gerçektir.Ilk bölümleri sıkıcı olabilir ama ilerleyen bölümler de bir çok olay söz konusu olacak.Bir nevi gerçekler ortaya çıkacak.Dengeler bozulacak.

AŞK elbette olacak ama öyle klasik bir aşk olmayacak.Zorlu bir aşk kurgusu...!

YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin