〝𓋜 empat puluh tujuh 𖧧 ࣪ ͎⋆

87 83 0
                                    

mencintai tak semestinya memiliki . perkataan ni mendalam dan sangat sakit tetapi itulah hakikatnya kerana kita sering lupa bahawa hati ini bukan untuk makhluk tapi untuk Allah sebab itu mencari pasangan , mencari sahabat , mencari sesiapa pun dalam hidup utamakan mereka yang mencintai Allah terlebih dahulu . andai dengan Allah masih tidak kenal erti setia , inikan pula kita yang bergelar manusia . hati ini sentiasa rapuh , sentiasa berbolak balik . hati yang sentiasa rasa tak pernah cukup dengan apa yang dah ada sebab itu tak ada yang mustahil dalam hidup ni , andai Allah hadirkan seseorang yang sekian lamanya dengan kita kemudian hilang . sakit ? ya memang sakit kan rasa tetapi kita lupa satu perkara , Allah tarik seseorang dalam hidup kita sebab dia nak kita perbaiki hubungan kita dengannya , hubungan yang sering membuatkan kita tertanya tanya " apa salah aku dan apa kekurangan aku ?" bukan salah , bukan kurang tetapi ini fasa untuk mematangkan kita untuk terus mendidik kita menjadi hamba yang lebih baik dan lebih belajar nikmat syukur dengan apa yang Allah titipkan buat kita walaupun setiap dari kita berbeza jalan ceritanya , sayangilah diri kita sendiri dan buatlah yang terbaik untuk diri sendiri kerana orang yang sayang diri sendiri ini tidak akan pernah sesekali menyakiti diri sendiri , selagi boleh buat pilihan , teruskan memilih mana yang baik dan mana yang sesuai buat kita , bukan untuk orang lain .

telegram - @lifelesstory

#keepvote💄

My Quotes  🌹Where stories live. Discover now