Medyadaki şarkı bölümle uymamış olabilir fakat bu şarkıyı çok seviyorum.
"Hayır!"
"Evet!"
"Deku geri zekalı falan mısın? Sana hayır diyorum."
"Bende evet diyorum!"
"Hastasın otur işte götünün üstüne."
"Kacchan alt tarafı küçük bir grip oldum."
"Grip ne zamandan beri hastalık sayılmıyor acaba?"
Sıkıntı ile Kacchan'a baktı Midoriya.Sadece grip olmuştu fakat Kacchan odasından çıkmaması gerektiğini söyleyip duruyordu.
"Kacchan geçeyim işte uzatma."
"Tamam hadi diyelim ki ben çıkmana izin verdim-ama vermiyorum-Vanilya izin verecek mi?"
"Verir işte uzatma."
"Tamam geç ama Vanilya izin verse de ben izin vermiyorum."
Kacchan köşeye geçince Midoriya kapıdan çıkmıştı.Vanilya izin verirdi yani Deku öyle düşünüyordu.Gribin bu kadar büyütülmemesi gerektiğini düşünüyordu.Alt tarafı grip olmuştu sadece çok abartıyorlardı.Korona olmadı ya...
"Hayır!"
"Vanilya abartmayın ya!"
"Bak geri zekalı aşırı sakin bir şekilde söyleyeceğim.Hayır gelemezsin.Zaten regl olduğumu biliyorsun bari beni daha sinir etme,Bakugou bile seni kurtaramaz."
"Aama..."
"Bakugou ve siz ikiniz gelmeyeceksiniz."
"Ha?"
"Kararımı verdim.Yönetici ben değil miyim?Benim,senin dinlenmeni Bakugou'nun da sana bakıcılık yapmasına kadar verdim.Şimdi başka sorun yoksa,gidebilirsin."
Kafasını sallayarak odadan çıkmıştı Deku.Kacchan ile aynı odada kalmak onu her ne kadar mutlu etse de Kacchan bu fikre iyi bakmaya bilirdi.Acaba kabul eder miydi?Ya kabul etmezse? Ya Midoriya'dan daha çok nefret ederse?Ya...Midoriya sıkıntı içinde aklındaki kötü düşünceleri atmaya çalıştı.İşe yarayıp yaramadığı bilinmezdi...
Derin bir nefes alıp kapıyı açtı.Her şeye hazırlıklı olması gerekiyordu.
"İzin vermedi mi?"
"Vermedi" diye mırıldandı İzuku.
"Demiştim."
"Kacchan..."
"Hm??"
"Bana bakıcılık yapacakmışsın.Vanilya dedi."
"Ha? Bebek misin sen? Neden ben yapıyorum ya! Alt tarafı götünü yatağa yapıştıracaksın."
Dudağını dişleyip Kacchan'ın bağırmasını bekledi.Evet sadece bekledi.Kacchan ise farklı bir tepki verdi.
"Pekala otur buraya diğerleri gitmiştir tahminimce pirinç lapası yapacağım.Sakın kalkma!"
Kafasını kaldırıp sevdiğine baktı Deku.Anlayamadığı bir mutluluk kaplamıştı içini.
"Hai hai!"
Kacchan Deku'nun pofidik saçlarını karıştırmış ve odanın kapısını kapatmıştı.Arkasında mutluluktan çığlık atabilecek bir brokoli bırakmıştı.Eh tabi Bakugou'nun bundan haberi yoktu.Midoriya ise Bakugou'nun saçlarına dokunduğu yere dokunmuştu.Bu bile ona tuhaf bir mutluluk veriyordu.Sanki her saniye Bakugou'ya daha çok aşık oluyordu.
Aslında olay aşırı basitti Deku çocukluktan beri Bakugou'dan hoşlanıyordu.Fakat çocukken bunu hayranlık olarak zannetmişti,ortaokulda zaten Kacchan ona ondan 'nefret' ettiğini dile getirip durmuştu.İkisi de erkek olduğu için ilk başta kabullenememişti.En azından annesi Bayan Midoriya ona destek olup bunları aşmasını sağlamıştı.
Bakugou ise çocukluktan beri İzuku'suna aşıktı.Deku'nun aksine Bakugou ondan hoşlandığını 6 yaşında anlamıştı.Ama Bakugou daima duygularını belli etmemişti.Deku'ya bir anda iyi davranmasının tuhaf olacağını ve anlayacağını düşünüp eskisi gibi davranmaya çalışmıştı.Onun için iki erkeğin birbirini sevmesi aşırı normaldi.Sonuçta bir erkek ile bir kız birbirini seviyorsa bir erkek ile bir erkek de birbirini sevebilirdi.
Birbirlerine bu duyguları söylemedikleri için ikisi de duygularını 'platonik' zannediyordu.Ama ikisi de 'platonik' değildi.
İzuku yatağında bağdaş kurmuş Kacchan'ınını bekliyordu.İzuku gribinin geçmesini istiyordu fakat bir yandan da Kacchan'ın ona bakıcılık yapmasını da istiyordu.Yanaklarını şişirmiş yerdeki halının desenini inceliyordu.
"Pirinç lapasını getirdim.Ateş düşürücü buldum bir de.Lapadan sonra ilacını içer uyursun.Bu arada diğerleri Among Us'a gitmiş galiba."
İzuku anladığını belirtmek için kafasını sallamış,Bakugou'nun elinden kaseyi almıştı.İzuku hem Bakugou ile konuşuyor bir yandan da kasedeki pirinç lapasından yiyordu.
"Sen lapanı yemeye devam et ben ortak salondan ateş ölçer arayacağım."
"Hai!"
Bakugou ateş ölçer ile içeri girdiğinde Deku çoktan lapasını bitirmişti.
"Bitirdin mi?"
"Evet."
Ateş ölçeri Deku'nun ağzına koyup ötmesini beklemeye başlamıştı.Bir süre sonra sinir bozucu ses bütün odayı kaplamıştı.
"38 ⁰C."
"Oh ilaçlarını iç,sonra uyuyup dinlenirsin."
Bakugou su ile ateş düşürücüyü İzuku'suna verip içmesini bekledi.
"Bir şey olursa seslenirsin ben ortak salonda olacağım."
"Pekala,oh bu arada Kacchan teşekkür ederim."
"Neyse ne inek."
Sıcacık yatağına girip uyumaya çalışmıştı İzuku.Deku çoktan sevdiği çocuk olan Bakugou ile alakalı rüyalar görmeye başlamışken Bakugou İzuku'yu kontrol etmeye gelmişti.
Hasta olduğundan mıdır bilinmez,her ne kadar uykusu hafif olsa da İzuku derin bir uykuya dalmıştı.
"Deku?Oh uykun normalde derin değil."
Bakugou İzuku'nun uykusundan faydalanıp onu izlerken,gözleri fark etmeden Deku'nun dudaklarına kaymıştı.Acaba onu öpse uyanır mıydı? Şuan uykusu ağır gözüküyordu belki öpse bir şey olmazdı...
Bakugou narin bir biçimde uyuyan Deku'sunun dudağından kısa bir şekilde öpmüştü.Bu bile kıpkırmızı olmasına,kalbinin çok hızlı atmasına sebep olmuştu bile.Dudağına geçen çilekli aroma ile yüzünü küçük bir tebessüm almıştı.Yavaşça İzuku'nun alnından öpüp,az önce hareket ettiği için açılan belini örtmüş ve kulağına:
"İyi geceler sevgilim." diye fısıldayıp yavaş adımlarla odadan çıkmış ve kendi odasına ilerlemeye başlamıştı.
Doğruyu söylemek gerekirse İzuku hasta olduğu için üzgündü ve bir an önce iyileşmesini istiyordu.Fakat bir yandan Deku'suna bakıcılık yapmaya devam etmekte istiyordu...
Bitti! Ta daaaa! Aşırı soft bir bölüm yazmış bulunmaktayım.Müsadenizle bölümü yayınladığıma göre karın ağrım ile çikolatalı süt içip boş boş anime tiktokları izlemeye gidiyorum.
Şimdilik sayonara <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Among Us/Bakudeku]
Teen Fiction×Türkçe ilk Bakudeku Among Us kurgusudur!× Sınıf 1-A'daki 10 kişi Vanilya adında biri tarafından,bu ara çok bilinen ve sevilen bir oyun olan "Among Us'a" gönderilirler.Fakat aralarında her tur 2 hain vardır,onları bulmaya çalışırken hem ölmemeye hem...