15.07.2021
Sevgili günlük,
Bugün 15 Temmuz,ya da namı diğer benim doğum günüm.Grip olduğum için evde Kacchan ile ben kalmıştık.Aslında o kadar abartılacak bir şey değildi.Sadece küçük bir grip oldum.Bugün bana Kacchan baktı.Doğruyu söylemem gerekirse çok mutluydum.Hala mutluyum da neyse.Uyumaya çalışırken Kacchan uyuduğumu sandı ve bana benden hoşlandığını söyledi.Aslında o an uyumuyordum.Ahhhh...Hatırlamak bile kızarmama sebep oluyor,sonra Vanilya bizi çağırdı.Diğerleri Among Us'taydı.Gittiğimizde her taraf karanlıktı.Biraz korkunçtu yani.Bir anda diğerleri ortaya çıktı ve doğum günümü kutladılar.Hatta Kacchan bile kutladı.İnana biliyor musun? Bana yeşil bir defter hediye etti.Kendi vermedi ama,sonuçta bu da bir şeydir.O defteri resim defterim yapacağım.Evet evet zaten bir resim defterim var,ama öncekinin sayfaları bitti.Hem resim çizmek en sevdiğim şeylerden biri.Kacchan'ın hediye ettiği defter de benim için çok değerli.Ondan o defteri resim defterim yapacağım.İyi geceler sevgili günlük...
İzuku kafasını günlüğünden kaldırdı,kalemi kalemliğine geri koydu.Turuncu günlüğünün sayfalarını kapattı ve kilitledi.Sonuçta kimse günlüğünün okunmasını istemezdi.Saate baktı çoktan 11'i geçmişti.Günlüğünü çekmeceye koydu,masa lambasını kapattı ve yatağına yattı.
Sabahleyin her ne kadar sevmese de kurduğu alarmının sesi ile kalkmış,banyo da işlerini halletmiş,üniformasını giyip aşağı inmişti.Alarmını erken kurduğu için ortak salonda çok kişi yoktu.Kimisi kahvaltı yaparken diğerleri büyük ihtimal uyuyordu.Aç olmadığı için kırmızı botlarını ayağına giydi,kapıyı açıp dışarı çıktı.Tek olduğu için kulaklığını çıkarıp -ki dolaştığı için açması uzun sürdü.- şarkı dinleyip okula gitmeye başladı.
Bakugou ise sınıfta kafasını sıraya koymuş uyumaya çalışıyordu.Sensei yüzünden okula erken gelmişti.Geçen gün ettiği bir kavga yüzünden.Bakugou ise kimle kavga ettiğini bile hatırlamıyordu...Sahi kimle etmişti?Hatırlayamayınca düşünmenin saçma olduğunu düşündü,tekrar gözlerini kapattı.Bu sefer sınıfın kapısından ses çıkınca içinden gelen kişiye sövmekle meşguldü ta ki saçında eller hissedene kadar.
"Saçların çok dik Kacchan."
İzuku,Kacchan duyup uyanmasın diye mırıldanmıştı.Sınıfa girdikten sonra sırasına oturmak istemişti ama Kacchan'ı uyurken gördüğü için saçıyla oynamaya başlamıştı.Küçükken daima birbirlerinin saçlarıyla oynarlardı.Daha çok Kacchan İzuku'nun saçı ile oynuyordu.
Katsuki şuan İzuku'suna sarılmak isterdi,onun yerine gülümsemeyi tercih etti.Biraz üzüntü ve mutluluk taşıyan bir gülümseme...
İzuku ise bir süre sonra Kacchan'ın arkasına oturup,kitaplarını ayarlamaya başladı.Bakugou'da kafasını kaldırıp etrafı süzdü.Sadece İzuku ile o vardı.Tabi ki bu pek uzun sürmedi,sınıfa diğerleri yavaş yavaş dolması ile birazdan ders başlayacağı anlaşılıyordu.
Sınıfa sarı tulumu ile giren sensei ile bütün sesler susmuştu.
"Merhaba merhaba,şimdi ne bok yerseniz yiyin ben uyuyacağım.Iida diğerleri ile sen ilgilen."
"Hai hai sensei!"
Sensei umursamadan sarı tulumuna girdi,uyumaya başladı.Sanki diğerleri bu anı bekliyormuşçasına sağa sola gidip oturmaya başladılar.Kirishima,Denki,Mina ve Sero Bakugou'nun etrafına toplanmış konuşuyorlardı.
Uraraka,Tsuyu,Iida,Todoroki ve İzuku bir köşe de konuşuyorlardı.
Şaşırtıcı olay ise onca gürültü için Aizawa sensei'nin uyumasıydı.Villian alarmı çalsa duymazdı o dereceydi...
İzuku'nun doğum gününden bu yana 3 ay geçmişti,İzuku ise sevgilisi Bakugou ile oyun oynuyordu.
"Hile yaptın!"
"Ne alaka inek?"
"Bas baya hile yaptın Kacchan!"
"Kanıtla."
Bakugou ellerini kaldırdığında İzuku göz devirmişti.
"Ha ama hile yaptığımı kanıtlayamazsan öpücük istiyorum."
"Kacchan!İyi bende kanıtlamakla uğraşmıyorum,otur da diğer tura geçelim."
"Mal mısın? Saat 1 olmuş uyuyalım artık,zaten sınav haftasına giriyoruz."
İzuku sinirle yanındaki yastığı sert denebilecek bir biçimde sevgilisine fırlattı.
"Hatırlatıp moralimi bozmasana!"
Bakugou ise onun mızmızlanan haline gülüyordu.
"Tamam hadi uyuyalım artık,uykum var."
İzuku gülümseyerek sevgilisine iyi geceler öpücüğü verip odasına dönmüştü...Günlüğüne yazı yazacakken Kacchan ile çıktığı ilk günkü yazıyı fark edip gülümsemişti.
20.08.2021
Sevgili günlük,
Bugün hayatımın en güzel günü olabilir.Kacchan ile çıkıyoruz.Ağağağağa hala inanamıyorum.Bas baya çıkıyoruz biz şimdi,sevgiliyiz? Hani böyle kitaplarda,dizilerde olanlar gibi.Bizde sevgiliyiz.Oda benden hoşlanıyormuş.Tanrım rüyadaysam umarım uyanmam...Neyse iyi geceler sevgili günlük...
Yazdığı yazıya gülümsedi.Hala kimi zaman inanamıyordu,sevdiği kişinin onu sevdiğini hiç düşünmemişti.Platonik olduğunu sanıyordu,4 senedir hoşlanıyordu Bakugou'dan,kim bilir belki de daha fazla.
Fazla uykusu olduğu için günlüğüne yarın yazmaya karar verip yatağa yattığı sıra kapısının tıklatılması ile cevap vermişti.
"Gir" komutu ile kapı açılmıştı.
"Deku?"
"Hmm...Kacchan?"
Kafasını kaldırdığında sevgilisini görmeyi beklememişti.
"Kaysana!"
İzuku gülümseyip yana kaymış,Bakugou'nun gelmesi için yer açtı da diyebiliriz.Bakugou sevgilisine sarılıp gözlerini kapatmıştı.
"İyi geceler inek."
"İyi geceler Kacchan..."
Hello! Ben gelmişke.Biliyorum hepiniz şuan şoktasınız.Evet evet ayda 1 bölüm atan Vanilya 1 ayda 3 bölüm attı.Nasıl çıktıklarını anlatmadığım için sakın sövmeye kalkışmayın diğer bölüm göstereceğim onu.
Şimdilik sayonara~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Among Us/Bakudeku]
Ficção Adolescente×Türkçe ilk Bakudeku Among Us kurgusudur!× Sınıf 1-A'daki 10 kişi Vanilya adında biri tarafından,bu ara çok bilinen ve sevilen bir oyun olan "Among Us'a" gönderilirler.Fakat aralarında her tur 2 hain vardır,onları bulmaya çalışırken hem ölmemeye hem...