Пролог

88 8 2
                                    

Ніч важко залягла над лісом. Місяць просвітлював через вуаль висотних тонесеньких хмарок. Два коти стояли біля Громошляху.

— Нащо ти мене сюди привів? —звернулась кішка до кота.

— Я хотів поговорити з тобою, мамо, — жалібно пронявкотів кіт.

Кішка запитально подивилась на кота, якого ледве-як можна було розгледіти крізь темряву.

—… Щось сталось? — схилила набік голову. — І чому саме біля Громошляху? Ти ж знаєш, що тут небезпечно.

Кіт лише мовчки відвернув голову, вдивляючись у сіру дорогу, що простягалась довгою змією, аж доти там не засвітилися люті очі потвори, що наближалися і наближалися.

— До зустрічі в Зореклані!

Кіт побіг на кішку та відштовхнув на шлях. Вона не встигла навіть зреагувати чи усвідомити що сталось.

Потвора без проблем проїхала її та продовжила свої мандри.

Кіт же підійшов до тіла. Його яскраві очі спокійно дивились із спокоєм на помираючу кішку.

— Ох, це не входило в мої плани, що ти лишишся в живих, — нявкнув він.

— Щ…

— Чшш, матусю, тобі стане гірше якщо ти будеш занадто багато говорити, — лагідно муркнув він. — Навіть у крові ти виглядаєш вродливою, — усміхнувся він, притулившись до неї. — Ти з ясел казала мені, що підтримаєш будь-коли і у будь-чому. Мамо, я мушу тебе вбити, щоб стати тим ким я хочу. Ти ж підтримаєш мене, так?

— Т… т…п…

— Чшш…

Кіт ніжно поглянув на неї і підняв лапу, витягнувши кігті.

Просто помри заради мене, — вже твердо і вибагливо мовив він. Кіт взмахнув лапою, різко пройшовшись нею по горлу кішки.

Зіниці кішки розширились, ставши скляними і беземоційними, а її боки перестали здійматися. Вона померла. Кіт поглянув на тіло. Він розвернувся та відійшов від Громошляху.

Вдалечині знов з'явилась потвора, що блискавково пронеслась по Громошляху.
Кіт навіть не озирнувся, а пішов у невідомому напрямку.

Коти-Вояки: Пійматися в ЛабетиWhere stories live. Discover now