9.rész

835 19 1
                                    

- Azt a kurva- lihegi a nyakamba.

- Hanyadik menet is volt ez, Torricelli?- kérdezem mikor rendezem a légzésem.

- Annyit tudok, hogy tegnap délután óta a kurva sokadik.

- Nocsak, mi ez a mocskos beszéd- feltámaszkodok könyökömre, arcára simítom egyik kezem, és feltérképezem izzadtságtól gyöngyöző arcát.

- Ezt váltod ki belőlem- hajol vissza nyakamhoz csókokkal belepve azt.

- Ne- nevetek- már. Fejezd be!- kérdőn néz rám- Csikis- amint kimondom felnevet. Nevetése mély és szexi. Baszki, még a nevetése is..

- Megyek, úszom egyet- egy utolsó, elnyújtott csók után távozik. Hallom, ahogy csobban a víz.

- Mondtam már, hogy gyönyörű vagy?- szólal meg hirtelen mögöttem.

- Блядь! Вы меня напугали!(Bassza meg! Megijesztettél!

- Angolul, ha kérhetem.

- Csak azt mondtam, hogy.. A kutya rúgja meg.

- Aha- nevet- valamit nem tudsz rólam. Nagyon jól tudok oroszul- felé kapom a fejem. Mosolyogva, fel-felhúzva szemöldökét néz rám. Vállára csapok, és visszafekszem- Még jó, hogy nincs a személyzet a hajón. Féltékeny lennék, amiért csak egy kalapban fekszel itt.

- Féltékeny lennél?- kérdezek vissza pajkosan.

- Veronika! Mi jár abban a szép fejedben?

- Nekem? Semmi.. Vagyis van valami, de az másik téma.

- És elmondod?- kérdezi, közben felém hajolva puszilgatni kezdi hasamat, egyik kezét mellemre vezeti.

- Pontosan erre- hátam kis ívbe feszül, ahogy megérzem lábaim között ujjait.

- Reméltem. Este bálba megyünk.

- Hogy hova?- pattanok fel, megfogva csuklóját.

- Bálba.

- Сука !( Kurva!) Miért csak most szólsz? Baszki, még azt sem tudom miben megyek, a hajamról ne is beszéljünk- ismét csak nevet kiakadásomon- Nagyon vicces, hahaha.

- Gyönyörű vagy ebben a ruhában- néz végig rajtam. Egy fekete, testhez simuló selyem ruha van rajtam, mély dekoltázzsal. Ha a dekoltázs nem lenne elég, még kövekkel is ki van díszítve. Hajam göndör, a maszk alatt füstös, vöröses smink van és bordó rúzs pihen ajkaimon- Este úgy magamévá teszlek, hogy a nevedet is elfelejted- ezt már a fülembe súgja. Ha nem tartana a derekamnál, már szétfolytam volna a lábai előtt. Összeszorított combjaim, és ahogy vállába kapaszkodok, mosolyra készteti. Így játszunk?

- Pedig én most akarom. Akarlak, Massimo Torricelli- súgom, vagyis.. sóhajtva nyögöm fülébe. Nagyot nyel. Addig fogok mocskos dolgokat súgni a fülébe, míg nem okozok neki egy kis kellemetlenséget odalent. Ezt hívom karmának- Nagyon rossz lány voltam ma- óvatosan fogaim közé veszem fülét.

- Veronika- megköszörüli torkát.

- A saját kurvád akarok lenni, Massimo..

- Mi is a célod most pontosan? Mert szerintem kezded elérni- egy emberként pillantunk le dudorodó nadrágjára. Ajkamba harapva nézek fel sötét szemeibe.

- Imádom, hogy ilyen reakciót váltok ki belőled pár szóval is.

- Azt észrevettem- válaszolja kissé idegesen.

- Majd este megbüntethetsz- nem tudom leplezni szórakozásom, ő pedig szúrós szemmel néz rám.

- Sziasztok- érkezik egy köszönés a hátam mögül. Massimo állkapcsa megfeszül.

- Anna..

- Hát megtaláltad- néz rám a szőke nő. Anna.

- Igen, én is itt vagyok, köszönöm- lépek közéjük, és kezet nyújtok- Hozzám is beszélhetsz szöszi.

- Persze- dadogja zavartan.. Vagy dühösen, nem tudom eldönteni.

- Miben segíthetek?

- Massimonak kell mondanom valamit- próbál ellépni mellettem. Mutató ujjamal vállába bökök, ezzel megállítva.

- Csak óvatosan- sziszegem szorosan közel lépve hozzá.

- Fenyegetsz?

- Ugyan dehogy. Látom, még nem jöttél rá, ki vagyok- lehúzom arcomról a fekete maszkot. Rám néz, álla majdnem leesik- Szerintem is- hangom semleges, lekezelő. Ahogy apám tanította.

Arrébb lépek, így Anna Massimo füléhez hajolva mond a férfinek valamit. Távozik, Massimo pedig utánaszól valamit. Egy pillanatra hátranéz válla felett, és eltűnik a tömegben.

- Induljunk- mondja. Megragadja csuklómat, és egészen a kocsiig húz maga után. A reptérig szótlanul ülünk.

- Mit mondott az a lotyó?- töröm meg a csendet.

- Semmit.

- Massimo!

- Nem mondott semmi olyat, ami rád tartozna- kapja fel a vizet.

- Jó- ennyit mondok, és faképnél hagyom. A gépen található mosdóba zárkózom, és leveszem a ruhámat. Szerencsére van itt egy férfi póló, amit magamra kapok. Hajamból kiveszem a csatokat, majd kimegyek. A férfi bosszúsan áll az ajtó előtt, mikor kinyitom azt, de nem foglalkozva vele lefekszem a kanapéra, és elfordulva tőle próbálok elaludni.



Sziasztook, bocsi a kihagyásért, ma hozok több részt is ;)

Maffia RománcWhere stories live. Discover now