Jó reggelt szépség- köszönt egy a homlokomra nyomott puszival Massimo.
Jó reggelt.
Hogy-hogy felkeltél ilyen korán? Minden rendben?
Persze. Csak nem tudtam visszaaludni. Ma mit csinálsz?
Egyenlőre nincs semmi programom. Veled szeretném tölteni a napot.
Szuper. Arra gondoltam-könyökömre támaszkodok- keresek egy bikinit, és medencézhetnénk- pittyeg a mobilom. SMS. Ismeretlen feladó, egy cím van megadva és délután 5. Mi lehet ez, és ami fontosabb. Kitől jött?
Minden rendben?- rángat ki ámulásomból a férfi.
Tessék? Ja.. jaj, persze. Minden. Csak..anyukám volt.
Biztos?- válaszul csak bólintok. Reggeli után visszamentem a szobánkba, és felvettem egy fekete- alig takaró bikinit. Persze, hogy ezt is Massimo vette. Feltettem a fejemre egy kalapot, felhúztam a papucsot a lábamra, majd felkaptam még egy divatújságot és egy naptejet.
Leraktam a kisasztalra a holmimat. Az asztalon áll egy üveg hűtött bor, és egy gyümölcstál. Imádom.
Jól nézel ki- szólal meg mögöttem Massimo, majd ahogy elhalad mellettem a fenekemre csap.
Hé! Na jó, gyere. Feküdj hasra- mutatok a napozóágyra. Megteszi amit kérek.
Jobb lábamat átteszem csípője felett, és fenekére ülök. Erre csak egy hmm-hagyja el száját.
Nyomok a kezembe naptejet, majd egyenletesen, masszírozva a hátára kenem.
Ülj fel. Be kell kenjelek elől is, nem szeretném, hogy leégj!
Most már a hátán fekszik, kezei a feje alatt. Élvezi, ahogy apró kezeimmel minden izmot kitapintva bekenem a krémmel.
Most te jössz, szépség- mondja, majd hirtelen maga alá fordít. A meglepettségtől egy apró sikoly szalad ki a számon- Mondtam már, hogy imádom mikor sikongatsz alattam?
Perverz- motyogom. Hatalmas kezei lassan és érzékien barangolják be hátamat- Eltévedtek a kezeid bébi- figyelmeztetem, mikor már huzamosabb ideje csak a hátsómat masszírozza- Nem mondom, hogy nem tetszik, de már be akarok menni a vízbe.
Nehéz, de rendben- felsegít, majd egy gyors csókot követően mindketten bemegyünk a kicsit hűs, de kellemes vízbe.
*Délután 16:07*
El kell indulnom. De nem tudom hogy jutok oda.. Massimo biztos nem enged el, testőrök nekem nem kellenek. Ahh.
Massimo..
Igen?
Megyek, bekapok valamit.
Rendben. Megyek én is, csak telefonálnom kell egyet.
Oké- ez az. Amint beléptem az ajtón, futni kezdtem egyenesen a gardróbomhoz. Felvettem a már előre kikészített farmert a kék blúzzal, és a fehér lapos talpú szandált. Az asztalfiókból kivettem a pisztolyt, amit nemrég találtam, és nadrágom hátuljába dugtam. Óvatosan kinyitottam az ajtót, majd szétnézve elkezdtem őrült módjára futni a garázs irányába. Rengeteg kulcs volt felakasztva. Lekaptam egyet, amin BMW logó állt. Megnyomtam rajta a gombot, mire kicsit messzebb villanást láttam. Egy gyönyörű királykék autóval találtam szembe magam. Azt hiszem egy 8 Coupè.
A garázs nagy ajtaja kinyílt, én pedig erősen a gázra lépve indultam el. Végighajtottam a kavicsos úton, viszont a kovácsolt vas kapu zárva volt. Gyorsan kiugrottam, bepötyögtem a kódot, mire kinyílt.
Veronika!- hallom Massimo kiabálását.
Szeretlek- kiabálom vissza. Meglepte amit mondtam, de el kell mennem.
Felmentem az autópályára, és követtem a GPS utasításait Lentini irányába.
YOU ARE READING
Maffia Románc
Fanfiction- É𝓈.. 𝓂𝒾𝓋𝑒𝓁 𝒻𝑜𝑔𝓁𝒶𝓁𝓀𝑜𝓏𝑜𝓁? - 𝑀𝑜𝓃𝒹𝒿𝓊𝓀, 𝒽𝑜𝑔𝓎.. 𝓋𝒶𝓃𝓃𝒶𝓀 𝓈𝓏á𝓁𝓁𝑜𝒹á𝒾𝓂, 𝒷á𝓇𝒿𝒶𝒾𝓂, é𝓉𝓉𝑒𝓇𝓂𝑒𝒾𝓂. 𝑀𝒾𝓃𝒹 𝑒𝑔𝓎 𝓃𝒶𝑔𝓎 𝑒𝑔𝓎𝓈é𝑔 𝓇é𝓈𝓏𝑒𝒾. - 𝒯𝑒𝒽á𝓉 𝓂𝒶𝒻𝒻𝒾𝒶. - 𝑀𝒾? - 𝒩𝑒 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓉𝓉𝑒𝓈𝓈...