15.rész

531 15 0
                                    

Gyere. Itt a vendégünk- mondja Massimo, miközben az ingét gombolja össze.

Te vetkőztettél le- hasamra fordulok.

Na nem mintha annyira ellenkeztél volna- vág vissza.

Igaz- kimászok a puha paplan alól, és visszaveszem a ruháim. Összekulcsolt kezekkel megyünk ki a szobából.

#Massimo#

Léna?

Veronika! Te jó ég- a két testvér könnyes szemekkel rohan egymás felé, majd hosszan megölelik egymást.

У тебя все нормально? Дома все в порядке? Ты подстриглась? Боже, как я по тебе скучал!(Jól vagy? Otthon minden rendben? Vágtál a hajadból? Úr isten, nagyon hiányoztál!)

Да все нормально. Матери в порядке. Я тоже скучал по тебе, сука(Igen, minden rendben. Anyáék jól vannak. Te is hiányoztál nekem te ribanc)- az utolsó szó kicsit megüti a fülem, de Veronika csak elneveti magát rajta. Akkor elengedem- Я слышал, что случилось. У тебя все нормально? Я собираюсь убить эту крысу собственными руками.(Hallottam, mi történt. Jól vagy? A saját kezeimmel fogom megölni azt a patkányt.)

Igen.. Igen, jól vagyok. Többnyire. De kérlek- megfogja húga kezét- ne most beszéljünk erről, oké?

Rendben Vee.

Tényleg.. Szergej?

Kint a kocsinál.

Bruh..

Hé! Ezt már megbeszéltük. Én szeretem őt, attól függetlenül, hogy te..

Irritál az a pasas. Tenyérbemászó kis.. Mindegy. Léna, ő itt.. Massimo. Massimo, ő itt a húgom.

Örülök a találkozásnak- nyújtom felé a kezem. Összehúzott szemekkel néz rám, majd Veronika köhintésére kezet ráz velem.

Beszélni fogok veled, ha ő nincs itt- mondja olaszul. Veronika csak kíváncsian néz ránk, mivel még nem nagyon tud olaszul. Bólintok.

Ezután a két nő az emeletre mennek, ahol Veronika megmutatja a vendégszobát.

#Veronika#

Léna, mit mondtál neki?

Csak hogy.. Jó volt az út.

Aha, persze. Én meg titokban csirke vagyok- szemét forgatja. Felkapom az egyik díszpárnát, és hozzávágom.

Hé!- felém fordul, és visszadobja. Így alakul ki köztünk egy párnacsata.

Addig harcoltunk csak a párnákkal, míg be nem jöttek a szobába.

Veronika? De örülök neked- siet felém sógorom, és megölel. Meglapogatom a vállát.

Én is, Szergej. Én is- Massimo értetlenül néz szemembe. Most én forgatom meg azokat- Hagylak titeket.. rendezkedjetek. Majd gyertek le ebédelni- ezzel Massimot karjánál fogva kihúzom a helyiségből.

Mi volt ez?

Mi?

Úgy viselkedtél, mintha Szergej leprás lett volna.

Mert.. Ahh, nagyon nem bírom azt az embert.

Tett valamit, amiért nem, vagy..

Nem.. Nem csinált semmit, egyszerűen csak irritál a jelenléte.

Értem. Nem tudom.. nekem is fura egy alak.

Na látod!




Bocsi a fordítás miatt, a google hibája, ha hülyeség:)

Maffia RománcWhere stories live. Discover now