.

68 6 0
                                    

"Kırılacak eşyaların olduğu koliyi şu odaya koyabilirsiniz." Bethany hamallarla ilgilenirken koltuğa attım kendimi. Evin içinde gezdirdim gözlerimi. Gayet büyük olan evin içinde büyük bir kargaşa vardı. Jaebeom ile Jinyoung grubu sakinleştirmeye çalışırken Niall ile Liam evin en büyük odasını almak için kavga ediyordu. Sese daha fazla tahammülüm olmadığı için araya girdim.

"Yeter! Kesin sesinizi! Odayı ben alıyorum. Sizde toplayın şu dağıttıklarınızı sonra odalarınıza."

Lafımı bitirdikten sonra merdivenlere yöneldim. Göz ucuyla Bethany'e baktığımda hâlâ hamallarla ilgilendiğini görüp gözümü devirdim. Üst kata çıkınca odanın kapısını açtım. Bu büyük odayla ne yapacağımı düşündüm. Hayatım boyunca kutu gibi odada yaşadığım için büyük odalara alışık değildim. Yatağa sırtüstü yatıp telefonumu açtım. Yeni yazıldığımız okulun instagram hesabına girip bilgi edinmeye başladım. Okul çok büyük olmasada önceki okulumuzdan iyiydi. Birçok kursu vardı birine yazılabileceğimi aklıma not edip yataktan kalktım ve aşağıya indim.

Liam; ağırbaşlı yapıya sahip olsada sanırım onu biraz bozmuştuk. Eskisi kadar herşeyi ciddiye almıyordu. Niall, Liam ve ben aynı mahallede büyümüştük. Bu yüzden onların yeri her zaman ayrıydı benim için.

Niall; hiç bir zaman hiç birşeyi ciddiye almazdı. Değişmeyen huylarından sadece biriydi. Yemeği her zaman karşısındaki şeye tercih ederdi. Yemeğin onun hayatının aşkı olduğunu iddia eder.

Jaebeom; en ağır başlı olanımızdı. Grubu her zaman düzene sokmaya çalışır bir süre sonra pes ederdi. Hergün aynı şeyi yaşamaktan ne zaman bıkacağını çok merak ediyorduk.

Jinyoung; en sessiz olanımızdı. Aşk adamı olduğunu iddia edip her kızı reddederdi. Jaebeom ve Youngjae ile çocukluk arkadaşlardı.

Youngjae; her ne kadar dışarıdan çok sessiz bir tip olsada aslında en eğlenceli üyemizdi. İlk tanıştığımız zamanlar soğuk davranmış alıştıkça sesi çıkmaya başlamıştı. Niall ile enerji kaynaklarımızdı.

Bethany; aramıza katılan son üyeydi. Grubun annesi gibi herşeyimizle ilgilenirdi. En kafa dengi üyeydi bu grupta. Yeri gelir duygusal yeri gelir tam bir sürtük olurdu. Ama içinde iyi kalpli olduğunu bilirdik.

Ve en son ben... Louis Tomlinson, grubun lideri.
Genelde eğlenceli yapıya sahip olsamda sinirlendiğimde benliğimi unuturdum. Bu yüzden bağırdığım zamanlar kimseden ses çıkmazdı. Onları incitmek istemediğimden tedavi olmak istemiştim. Pek yararı dokunduğunu söyleyemem.

Ve şimdi burdayız, Cambridge de olan devasa evimizdeydik. Taşınmamızın nedeni pek iç açıcı değildi. Bara gittiğimiz günün ilerleyen saatlerinde sokakta dolaşırken karşıdan gelen diğer bir çete Beth'e laf atınca yerimizde durmayıp kavga çıkarmıştık. Biz fazla yara almasakta çete üyelerinden biri bıçaklanmıştı. Adam şikayetçi olmasa bile -ki olamazlardı- okul müdürümüz tarafından atılmıştık. Bunun üzerine Niall'ın kullanılmayan evine taşınma kararı almıştık.

Peki burada mutlu olabilecekmiydik?




One direction 2014 era
Got7 2019 era

Kitabın içinde çoğunluk Larry ve Ziam bulunacak.

Don't Kiss MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin