Ne Demek Saldırı Oldu?

583 58 51
                                    

P: NE DEMEK SALDIRI OLDU YA!?

N: İyiyiz ama Peter.

Th: Asa da gitti...

P: Dokunamadan...

N: Peter.

P: Pfft.

Th: Hepsi Stark'ın suçu.

T: Gerçekten mi? Kardeşinin tasmasını tutamayan ben değilim yarım akıllı.

Th: Benimle böyle konuşmayı nasıl cüret edersin ölümlü!

T: Bak işte şimdi kardeşine benzedin.

S: Stark.

T: NE VAR?! Stark, Stark, Stark. Ne Stark? Ben insanlığı korumak için elimden geleni yapıyorum.

S: Bizden habersiz yapıyorsun.

T: Bu grupta tek iş çeviren ben mi oluyorum ha? Söylesenize! Rogers bizden habersiz eski seri katil olmuş dostunu arıyor. Natasha bizden habersiz evlat ediniyor, arada sakladığı ailesine kaçıyor. Clint'in bizden sakladığı bir hamile karısı, iki çocuğu var... Daha sayayım mı? Burada tek iş çeviren benmişim gibi bakmayın anladınız mı? Nereden bildiğimi de sormayın.

Herkes suspus olmuş yere bakıyordu. Stark'ın haklı olduğunu biliyorlardı. Üzerine fazlasıyla gitmiştiler.

Peter etrafındakilere baktı. Hepsinin yüzünde hüzün vardı.

P: Şey... Halledersiniz ya. O kadar şey yapmaya gerek yok.

T: Bu grupta bir birine güven diye bir şey yokmuş Peter.

C: Güven var-

T: Bir birbirimizden sır saklıyoruz! BU GÜVEN Mİ?!

S: Stark söyle bana. Bir savaşın ortasındayız ve bana güvenmen gereken bir plan var. Söyle bana, bana güvenir misin güvenmez misin?

T: Aynı şey mi? Söyler misin? Sence ben bu konuda tereddüt eder miyim? Ama benden veya takımdan habersiz iş yapman, benim arkamdan da bir iş yapabileceğin anlamına geliyor.

N: Öyle bir şey yapmayız.

T: Farkında olmadan yaparsınız Natasha. HYDRA, Loki, Ultron. Kafa karıştırıcı şeyler yapmayı sever. Şekilden şekle girerler, masum olduklarını sanarsın ve onlara yardım edersin. Tıpkı eskisi gibi. S.H.I.E.L.D, HYDRAiçeydi ruhunuz duymuş muydu? Hayır. Ama onlara yardım ettiniz mi? Evet.

P: Tamam konudan saptık. Şimdi birbirinize güvenmekten başka şansınız yok. Bu sorun bitince birbirinizi yemeye devam edersiniz. Sorunumuz Ultron. Bir şeyler düşünün, kavga etmek için yeterince zamanınız olucak.

T: Zaman olucak mı belli değil.

P: Güvenirseniz olucak.

N: Bunu bitiriceğiz.

S: Birlikte. Hazırlanın.

🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐

C: Eve gittiğimizde turşularımı bulamazsam-

P: Sana on kavanoz turşu alıcam. Anladım. Kapa şimdi. İşine dön.

Örümcek AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin