17

396 47 10
                                    

Baekhyun, ders esnasında uyurken -ilk defa- Chanyeol'de saçlarıyla oynuyordu. Dün gece onu rahatsız ettiğini düşünmüştü ama Baekhyun'a sorduğunda Baekhyun bunu red etmişti.

Tenefüs zili çaldıldığında Chanyeol sessizce sınıftakileri çıkaracakken Baekhyun zilin çalmasıyla uyanmış, saçlarıyla oynayan Chanyeol'ü fark ettiği gibi ellerini saçlarına götürerek saçlarını düzeltmişti.

"Yemek yeme saati mi?"

Sanki bi anda tüm yanakları ateş kaplamış gibi hissettiğinden maskesini yanaklarına doğru çekmişti.

"Evet, birazdan uyandıracaktım seni."

"Öyleyse gidelim."

İkisi ayaklanıp kantine ilerlerken tam 5 dakika boyunca Chanyeol yüzünden Baekhyun'da yoğun ilgi içerisinde tıkışıp kalmıştı. Kantinde Chanyeol'ün ayağına kadar gelip çıkma teklifi eden kızlar vardı. Baekhyun bir kızın neden bir erkeğin peşinde koştuğunu merak ediyordu.

Sonunda masaya oturduklarında yanlarında oturmak içim peşine takılan kızlar yüzünden Baekhyun aşırı sinirlendiğinden elindeki tepsiyi masaya bırakmış arkasında kuyruk oluşturan kızlara bakmıştı.

"Sadece ben Chanyeol ile yiyeceğim, masamda istemiyorum sizi."

"Ama-"

"Lafımı ikiletme."

Baekhyun her ne kadar dışarıdan sakin biri gibi dursada aslında sinirlenince kaba konuşan çocuklardandı. Pek isteyerek konuşmuyordu ama sinirlenince ağzından çıkana dikkat etmeyen çocuklardandı Chanyeol onun bu halini görünce de şaşkın şaşkın onu izlemişti.

"Beni mi kıskandın sen?"

Baekhyun masaya oturduğunda Chanyeol'ün şakayla karışık girişmesiyle Baekhyun elindeki çatalı Chanyeol'e doğru uzatmıştı.

"Konuşmaya devam edersen gözlerini oyacağım."

"Tamam tamam, konuşmuyorum."

Chanyeol susup yemeğini yemeğe devam ederken bir yandan da kıkırdıyordu çünkü hissettiğine göre Baekhyun kendine olan tüm tabularını yıkmıştı. Ve doğal olarak tam 1 saat boyunca yemek yedikleri süreç içerisinde sırıtarak yemek yemiş Baekhyun'u sinir etmişti.

"Yeter artık sırıtma."

Baekhyun elindeki kolayı Chanyeol'e uzattığında Chanyeol yüzünü düzeltmeye çalışmış kolayı alıp kenara kaymıştı. Baekhyun yanına oturduğunda bir kaç dakika elindeki kolaları içmişlerdi.

"Erkeklerden hoşlandığını nasıl anladın?"

Baekhyun fısıldayarak sorduğunda Chanyeol onun aksine biraz yüksek sesle konuşmuştu.

"Senden hoşlanar-"

Tabii ki Baekhyun son anda yetişerek ağzını kapamıştı.

"Sus!"

Baekhyun elini Chanyeol'ün ağzından çektiğinde Chanyeol kolasından bir yudum almış devam etmişti.

"Bana ne zaman bir cevap vereceksin? Etrafımda bir çok erkek koşuyor yoksa onlara şans vereyim bende."

Şakayla karışık bir şeyler söylediğinde omzuna bir dirsek yemiş tehdit edilmişti.

"Benden hoşlanıyorsan başka biriyle görüşemezsin. Bu aldatmak olur."

---
Baekhyun sende yani...
20. Bölüm final olacak

zoom, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin