4

744 76 33
                                    

Chanyeol, saçını başını düzeltip tekrardan zoomdan canlı derse girdiğinde derslere katılıp Baekhyun'un gözüne gireceğine kendi kendine söz vermişti ama Baekhyun kamerasını açtığından beri eli çenesinde bilgisayardaki yansımasını izliyordu usulca.

"Chanyeol?"

Matematik öğretmeninin bilmem kaçıncı kez çağırışından sonra Chanyeol kendine geldiğinde, Baekhyun'un kıkırdayışı kulağına ilişmişti ve öğretmen onu uyardıktan sonra oda mikrofonunu kapatmıştı.

"Bu soruyu çözmek ister misin? Pek bir aşkla bakıyordun soruya."

"Ben mi?"

"Evet sen."

Chanyeol, öğretmenle geçen diyalogundan sonra bilgisayarında zoom üzerindeki kalemi almış, yine de son kez Baekhyun'a bakayım derken gördüğüyle şaşırmıştı. Baekhyun ağzını kıpırdatarak telefona bakmasını söylemişti.

"Hocam çok susadım da, su içmezsem konsantre olamam. Su içebilir miyim?"

Hoca başıyla onayladığında Chanyeol telefonunu önüne alarak çözülen sorunun cevabına bakmış, Baekhyunun yazdıklarını okuyarak soruyu çözmüştü.

Baekhyun; yazdıklarımı tekrarla ve soruyu çöz.

Baekhyun; bana çikolata borcun var, asla unutmam.

Baekhyun; [fotoğraf]

Soruyu çözüp hocadan sözlüye ek puan aldığında masanın altından mesajı okuyarak gülümsemiş, ve vakit kaybetmeden yazmıştı.

Chanyeol; borcumu ödeyeceğim.

Baekhyun da masanın altından telefona bakıp mesaja görüldü bıraktıktan sonra aynı anda Chanyeol ile kameralarına bakmış ve ikiside birbirine gülümsemişti. Chanyeol ömrünün sonuna kadar bunu unutmayacaktı, hatta belki de Chanyeol ömrünün sonuna kadar Baekhyun'u unutamayacaktı.

Tüm dersler bittikten sonra Chanyeol yatağına uzanıp dinlenmeyi düşünürken, Baekhyun notunun eksikliğini fark ederek Chanyeol'e yazmayı düşünmüştü. Çünkü Chanyeol matematik harici derslerde not tutuyordu genelde.

Baekhyun; Chanyeol, bugün ki edebiyat dersi notların tam ise bana atabilir misin?

Chanyeol oflaya puflaya yattığı yerden kalkıp telefonunu aldığında gördüğü mesajla küçük bi çığlık atmış sonra da düzgünce notların fotoğrafını çekerek Baekhyun'a atmıştı.

Chanyeol; [+5 fotoğraf]

Baekhyun; Teşekkür ederim.

Chanyeol; Her zaman❤

Chanyeol bir şeyler yapması gerektiğini biliyor, ama Baekhyun ondan kaçar diye düşünerekte korkuyordu. Baekhyun ise Chanyeol'ün bu kadar samimi olmasına şaşırıyordu. Sınıfta onun hakkında güzel şeyler duymamıştı. Ama yine de ona şans verecekti. İnsanlar, değişebilirdi. İnsanlar karşılarına güzel şeyler çıktıkça değişebilirdi. Chanyeol buna inanmayı seçiyordu.

---
Baekhyun 2-3 önceki yayında değişik değişik şeyler söylemiş kafam hâlâ orada. Bu arada yarın yine bölüm atarım diye düşünüyorum. Profilimde de yuwin ve jaeyong fici var ona başladım bi bakarsınız .d

zoom, chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin