Perspektywa saven.
Savarasenaj Kimi wa shoj
(To tak jakby budzik jest xD wiem cudowny lol)Kurwa znowu szkoła japierdole dobra wstajemy - saven wstała nałożyła na nogi kapcie oraz udała się do toalety żeby zrobić swą ✨poranną rutynę✨ gdy ją skończyła wyszła z kibla i poszła do pokoju wziąść mundurek z UA i go ubrała, potem poszła zjeść płatki z mlekiem na śniadanie.
Mmmm ale to pyszne-po zjedzonym posiłki saven sprawdziła godzinę.
KURWA 7.50 NIE ZDĄŻE-wybiegła z kuchani zostawiając puste naczynie i pobiegła z pośpiecham założyć buty.
GDZIE JEST MUJ 2 BUT - szukała go tak 5minut wzieła blecak i zdenerwowana wybiegła z domu ,po drodzre spotkała hawksa który przy jakimś opuszczonym budynku rozmawiał z złoczyńcą?...
Dobra mam w dupie z kim rozmawiał szkoła ważniejsza- saven wbiegła do klasy o godzinie 8.25 a pan aizawa tłumaczył coś czego nie umiem bp jest zjebane
Saven! To już 4raz w tym tygodniu! -powiedział wkurwiony aizawa
Usiądź i pisz notatkę...
....................................................................
Po skończonych lekcjach
Wracam do domu na skryty bo why not?
Idąc dostałam SMS
Mina:cześć saven! Czy chciałabyś się spotkać dzisiaj wieczorem?
Że mina? Ona przecież ma dziewczynę to czemu chce się że mną spotykać.
Po drodze wpadłam na tego samego typa który rozmawiał rano z hawksem
Przepraszam...
Nic się nie stało - typ powiedział i podał mi ręke bo się wyjebałam.
Jak masz na imię?
S-saven , a ty?
Mów na mnie dabi- powiedział mężczyzna z bliznami na mordzie i odszedł.
Ja poszłam do domu , zdecydowałam że napiszę do miny że możemy się spotkać o 20.00 bo była 15.34 więc poszłam spać
.
________________________________________U ligi złoczyńców
Tomura zwołał całą ligę do baru , ponieważ chcieli kogoś porwać i namówić do dołączenia do ligi, więc pierwszym krokiem było w kradnięcie się do UA i ukraść karty z informacjami o Quirkach uczniów.
Więc zadaniem pana ms compresses , spinera i twica było chronienie dabiego który miał zabrać karty
A toga i overhaul musieli wysadzić drzwi żeby było jak wejść.
Cały plan miał zacząć się o 04.00 bo o 6.00 otwierano UA.
_______________________________________
Witam
Więc tak zaczyna się
Nasza cudowna historiaMiłego dnia/nocy <33
CZYTASZ
„Zing" (shigaraki x oc)
RomanceDwa zagubione serca odnalazły miłość życia Czy ona też go pokocha? Czy to będzie miłość życia? A może nie...