Teninin kokusu Faysal'ı baştan çıkarmaya yetiyordu. Bukleli sarı saçları, mayhoş bakışlarıyla odanın loş ışıklı tenha bir yerinde derin derin nefes alıp verdi. Faysal, ellerini Feyza'nın ince belinden kalçalarına doğru indirdi.
Feyza'nın “Yapma!” Demesine rağmen durmak istemiyordu. Dudaklarını teninde dolaştırmaya devam etti.
Faysal'ı nazikçe itmesine rağmen geri çekilirken sol omzundan düşen bluzunu ve sağ kalçasına kadar açılan eteğini düzeltmeden yatağın ön ucuna uzanarak dudaklarını ıslatıp küçük ayaklarını halıda gezdirmeye başladı. Sağ eliyle saten yatak çarşafını nazikçe okşuyordu.
Faysal, sabırsızlanıyordu. Saat gecenin 3’ü ve Leyla uykusunun en derin yerindeyken bir an önce işini bitirip eve dönmek istedi. Feyza güzel olduğu kadar cilveli bir kadındı, bu zevki bütün hazlarıyla yaşamak istediği için işi yavaştan almak istiyordu.
Yataktan kalkarak köşedeki berjere doğru ilerledi. Faysal, bütün sabırsızlığına rağmen bu ritüeli tadını çıkara çıkara izlemeyi tercih etti. Feyza önce bluzunu çıkarıp yatağa doğru fırlattı sonra zaten sağ kalçasına kadar sıyrılmış olan eteğini tamamen kalçalarına kadar çekti. Berjere oturarak anlamlı bir şekilde Faysal’ı sağ omzundan süzüyordu. Beyaz parlak omuzlarına dökülen saçlarını topladı, bakışlarını devirerek tatlı tatlı gülümsedi. Artık bu sapkın ritüelin sonuna gelmişlerdi. Faysal, doyumsuz bir zevk yaşamanın verdiği mutlulukla yataktan çıkarken Leyla aklına bile gelmiyordu.
“Gidecek misin?” diye sordu Feyza, sanki gitmesini istemiyormuş gibi üzerinde ki pikeyi açarak biçimli vücudunu sergiledi. Bu teklif hoşuna gitse de saat sabahın 5’i olmuştu. Eşiyle anlaşamasa da hatta eşini aldatmış olsa bile bir koca olarak eve gitmesi gerektiğini düşünüyordu.
“Gitmeliyim Leyla...” dediği sırada durdu sanki bu isim ona tekrar sorumluluklarını hatırlatmış gibi “... beni bekler, merak eder?” dedi. İki saat önce o umursamaz doyumsuz aşk çocuğu şimdi tam bir koca gibi davranıyordu. Feyza, reddedilmesine rağmen saten pikeyi üzerine örtmeyerek vücudunun bütün kıvrımlarıyla Faysal'ın gidişini izledi. Faysal'ın ise aklında kalan son kare saten pikenin sanki ne yaptığını biliyormuşçasına Feyza’nın vücudunun belli kıvrımlarını yeni bir doyumsuz geceye kadar örttüğü o son andı.
Eve geldiğinde saat 6’yı gösteriyordu. Leyla henüz uyanmamıştı. Yatak odasının kapısını sessizce açarak içeri girdi. Üzerini değiştirerek Leyla'nın yanına uzanmak gözlerini kapatıp sabahın serinliğinde tatlı bir uyku çekmek dillere destan geçen gecenin ardından çok iyi gelecekti.
Leyla, yüz üstü yatmış üzerindeki beyaz gecelik beline kadar sıyrılmış al topuğu pürüzsüz beyaz teniyle Faysal'ın dinmiş duygularını yeniden ortaya çıkaracak kadar güzeldi.
Faysal'da buna kayıtsız kalmadı. Al topuklarını öpmeye başladı sonra bacaklarını sonra kalçasını, Leyla yarı uykulu bir halde gözlerini zevk ve istekle açarken iniltisi odayı sardı. O acı iniltinin hemen peşine yaramaz bir gülüş yüzündeki yerini aldı.https://bihaberim.com/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLYE
Mystery / ThrillerÉşini en yakın dostunun karısıyla aldatan Faysal, Sedat'ın göl evinde vahşice işlenen cinayete tanıklık ediyor. Eşini aldattığını bir gün önce öğrenen Sedat ise karısının katilinin kim olduğunu anlamaya çalışmaktadır. Leyla'nın ise hiç birşeyden hab...