GÜZEL BİR ÖLÜ

73 1 0
                                    

Sedat'ın göl evi tanınmış kişiler tarafından bilinen bir yerdi. Özel davetlerini burada verir. Dostlarıyla yine bu evde vakit geçirirdi. Taş örme alt yapı üzerine ahşap iki katlı gölün kıyısında küçük bir ahşap iskelesi bulunan hoş bir yerdi.
Feyza'ya burada evlilik teklifini bu evde yapmıştı. Şimdi ise Vedat'tan öğrendiği o ahlaksız olayı şöminenin önünde düşünüyordu. Faysal ve Leyla tam zamanında geldiler.
Sedat kapı açtığımda ikisinin neşesi de gözlerinden okunuyordu. Faysal'ın gözlerinde farklı bir duyguyu sezmesine rağmen bunun anlaşılmasını istemedi. Leyla hemen arkadaşını aramaya koyuldu.
“Siz erkeklerin muhabbeti şimdi hiç çekilmez! Feyza nerede?”
Faysal'la yalnız kalma korkusuna rağmen soyut ve durgun bir sesle,
“Yukarda odasında" dedi.
Faysal, dostunun bir sebepten dolayı durgun olduğunu görebiliyordu ancak bu sebebin Feyza ile yaşadığı ilişki olduğu aklının ucundan bile geçmedi. Nereden bilecek ki, tabi Feyza söylemediyse? Bunu bilmesine imkan yok Feyza söyleyecek kadar aptal değil.
Leyla çantasını portmantoya astıktan sonra hızla üst kata yöneldi. Leyla gidince Sedat yüzünde ki sahte maskeyi çıkardı. Sert ama durağan bir sesle
“Konuşmamız gerek!” dedi.
Faysal, dostunun peşinden şöminenin bulunduğu odaya girdi. Anlamış olma ihtimali var mı? Mümkün değil, bırak artık suçlu gibi davranmayı.
Sedat, konuşmak için derin bir nefes aldı. Bu onun için oldukça zorlayıcı bir durumdu ama yapamadı. Leyla'nın çığlığı hemen peşine duyuldu. Faysal, koşarak üst kata çıktı. Sedat, onun kadar hızlı hareket etmese de hemen ardından Feyza'nın kaldığı odaya girdi.
Kendileriyle beraber odada dört kişi vardı. Birde ceset toplan beş kişi olmuşlardı. Feyza, yatağın üzerinde ak gerdanı ve sağ kalçası kızıl kana bulanmış bir şekilde yatıyordu. Işıltılarla dolu yüzü solmuş, gözlerindeki fer sönmüştü. Leyla, odanın ortasında diz çökmüş kendine gelmeye çalışırken Faysal hemen eşini omuzlarından tutup kaldırdı.
Sedat, kaybının acısını tutmaya fırsat hadi bulamadan yatağın ucunda ayakta bekleyen kişiye baktı.
Vedat,
“Sen ne yaptın” diye bağırdı.
Vedat, bağırana kadar Faysal onun orada olduğunu fark etmemişti. Leyla kendini biraz olsun toparlayınca,
“Polisi çağırmamız gerek” dedi.
Tak! Tak! Tak!
Sessizlik aşağıdan gelen kapının sesiyle bozuldu. Sedat, kapıyı açtığında bir kez daha şaşkınlıktan kala kalmıştı. Gelen polisti. Komiser İbrahim ve iki polis memuru kapıda tam karşılarında bekliyordu.
“Rahatsız ettiğimiz için kusura bakmayın Sedat bey! Burada bir cinayet işlendiğine dair ihbar aldık"
Sedat, polisleri üst kata çıkararak doğruca Feyza'nın odasına götürdü.
Feyza, bütün güzelliği ve ışıltısı sönmüş bir şekilde hala yatakta yatıyordu.
Faysal, bir kere daha baktı. Ne güzel bir ölü diye düşündü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOLYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin