ყველაფერი გამოგონილია!
თოთხმეტი თვისება წინ
კარისო გამორთულ ტელევიზორს მისჩერებოდა, გარეთ ცუდი ამინდი იყო და სახლში ყველას ეძინა. უეცრად სიჩუმე ტელეფონის ზარის ხმამ დაარღვია. კარისომ მას დახედა და სახეზე შიში დაეტყო, გაუბედავად აიღო ტელეფონი და აკანკალებული ხმით უპასუხა. ტელეფონიდან ნაცნობი და მტიკცევი ხმა გაისმა. ეს ის ხმა იყო, რომელსაც ეგონა ვეღარასდროს გაიგონებდა. ხმამ უთხრა, -დანიშვლების ადგილას რამდენ ხანში მოხვალ? ამ კითხვების გაგონებისას შიშმა და მღელვარებამ აიტანა, შეეცადა დაწყნარებულიყო და ისე ეპასუხა.-სადღაც ნახევარ საათში. თქვა თუ არა ეს სიტყვები მობილური მაშინვე გაითიშა. მან იატაკში დამალული ძველი იარაღი ამოიღო და კარისკენ გაემართა. ამ დროს ყველაფერი განათდა და შიშიმომგვრელი ხმაური მოიცვა ზეცა. კაიროსი მანქანაში ჩაჯდა და დანიშნულების ადგილასკენ დაიძრა. ელვა ისევ გაიკლაკნა ცაზე, ეს ყოველივე დაძაბულ ატმოსფეროს ქმნიდა. დანიშნულების ადგილს რომ მიუახლოვდა, იქ არავის არ დახვდა, ამიტმ მანქანაში დარჩენა და ლოდინი ამჯობინა. გარეთ ორი ერთმანეთზე გადაბმული სახლი იდგა, რაც საშინლად მდგომარეობაში იყო. უეცრად ხმაური მოესმა, მიტოვებული სახლიდან იარაღი შარვლის უკანა ნაწილში ჩაიდო და გზას გაუყვა. იქ ნაცნობი სახე დახვედა, რომელიც მას პირქუშად მისჩერებოდა. წვიმა ყველაფერს ასველებდა, გარდა უცნობი კაცისა, რომელსაც რაღაც უხილავი ძალა იცავდა წვიმისგან. კაიროსმა მას სემით მიმართა. ირგვლის სიბნელეს ელვის თვალისმომჭრელი სინათლე არღვევდა. ამ დროს მან სემის შუბლზე სისხლის ნაკვალევი შენიშნა. კაიროს მრავალი კითხვა უტრიალებდა თავში, მაგრამ არჩია მისთვის ხმა არ ამოეღო. სემმა მას მტკივნეული ხმით მიმართა.-ყველაფერი დასრულდა, მას ვეღარ შევაჩერებთ!. ამ დროს კაიროს თავში ერთადერთი სახელი უტრიალებდა, ეს იყო "ალეა".
არემარე გამაყრუებელმა გასროლის ხმამ მოიცვა და უცებ სემს სახეზე წვიმის წვეთები შეეხო. ნელ-ნელა ძირს დაეშვა. მისი მეგობარი მაშინვე მისკენ გაიქცა, იგი ყველაფერს მიხვდა, რადგან ეს დასასრული იყო და ვერაფერს შესცქეროდა. სემმა უკანასკმნელდა კაიროს მიმართა. - გაიქეცი! . მათ მბრწყინავ ყვითელ, მაგიური წრეებში გახვეული მამაკაცი მიუახლოვდა. კაიროს არ უნდოდა ეფიქრა რომ ეს დასასრული იყო და ვეღარაფერს შესცვლიდა. მას არ სურდა დანებება, მაგრამ უცნობმა მამაკაცმა მის მიმართ იარაღი აღმართა და უემოციო ხით ყთხრა -უკვე ზედმეტად გვანია, ვეღარაფერს შესცვლი !. და კიდევ ერთხელ გაისმა გამაყრუებელი ხმა.
YOU ARE READING
ბანგთანი ჩრდილში
Fanfictionალეა გოგონაა, რომელიც ტოკიოში მშობლებთან ერთად ცხოვრობს, ყველაფერი შეიცვლება მამამისის გარდაცვალების შემდეგ. იგი დედასთან ერთად ტოკიოში გადადის საცხოვრებლად. სადაც შეხვდება შვიდ ბიჭს რომლებიც მის ისედაც არეულ ცხოვრებას კიდევ უფრო აურევენ...