Chapter II. první mise - 2. část

9 2 0
                                    

Celou dobu jsem přemýšlela jen nad jedním,  to co budu dělat kdyby mě prokoukli.

Čtu je už po několikáté ale stále si nedokážu představit sebe, jako Hydra agentku.

,,Johnsonová!" uslyšela jsem Furyho který mě volá do kanceláře.

,, Ano pane?"

,, Doufám že jste připravena na vaši misi. Potřebuji abyste tam byla alespoň 2 měsíce a potom se nám ozvala. " řekl Fury a já jen přikývla.

Odešla jsem z Furyho kanceláře a namířila směrem do kuchyně, kde už sedělo pár ostatních agentů.

,, Sarah, jste si jistá že to zvládnete?" uslyšela jsem hlas za sebou a tak jsem se otočila.

Stál tam Tony, se kterým jsem se bavila jen párkrát.

Otočila jsem se zpět ke stolům a viděla že na mě všichni koukají.

,, Můžete na mě přestat civět?!" otráveným hlasem jsem odvětila a otočila se zpátky na Starka.

,,Ty mi říkáš že mi nevěříš že to zvládnu?! Tony seber se!"

,, Je to nejtěžší mise z celého S.H.I.E.L.Du Sarah, tohle potřebuje trénink! " výkřikl na mě.

,, HELE EDWARDE, TY SI MOŽNÁ MYSLÍŠ ŽE TO NEVÍM, ALE JÁ TO AŽ MOOC DOBŘE VÍM JASNÝ?! " zařvala jsem že to musela slyšet i Hydra. (dobře možná přeháním😅😂)

~ o pár dnů později ~

Je to tady, mise čeká.

Odešla jsem do koupelny, abych si rozcuchala vlasy.

Musela jsem, aby si Hydra myslela že jsem vážně uprchlice. Šla jsem k Furymu do kanceláře, kde mi předal oblečení a falešnou a občanku.

Bylo vidět že chce něco říct, ale já mu skočila do řeči. ,, Ano, budu opatrná ". řekla jsem a odešla z kanceláře.

,, TO DOUFÁM!" uslyšela jsem zřejmě naposledy Furyho.

Dobře, naposledy ne, ale myslím to tak, že ho zase uslyším asi za 2 měsíce.

AGENT 21 Where stories live. Discover now