Už jsou tu skoro 4 měsíce co jsem tady.
Upřímně, začíná mě to tu i štvát ale na druhou stranu, je tu celkem klid.
Znám kód, takže dostat se z cely nebylo těžký.
Vím že je za chvíli oběd, ale já nemám hlad.
Nechci se nějak chlubit, ale pár z našich vedoucí říká že jsem jedna z nejlepších agentů.
Takze vlastně už moc nepotřebuji tréninky. Ale chodím na ně, jen proto abych mohla trošku ponižovat ty "slabší".
No nic, jak jsem už jsem říkala, otevřela jsem celu a šla k vedoucímu.
,, Я собираюсь пойти гулять, я, вероятно, не приду до сегодняшнего вечера. " (Půjdu se projít, přijdu asi až na večer.) řekla jsem mu a odešla.
Šla jsem lesem, miluju les. Tu vůní a ten vzduch, jen tohle mě opravdu uklidňuje.
Jen jsem tam procházela a nic nedělala.
Po 15 minutách jsem uslyšela nějaký pohyb v křoví.
Dělala jsem že nic neslyším, postavila jsem se a dělala že odcházím.
Přibližovalo se to, po chvíli jsem si uvědomila že tyhle kroky znám. Byk to Stark, jak to vím? Dřív jsme se procházeli spolu, nic víc.
,, Тебе это действительно нужно, Старк? " řekla jsem a otočila se na Starka.
Ten se na mě jen podíval jakože 'co to meleš?' pohledem.
,, Ptala jsem se tě jestli to máš opravdu zapotřebí Starku."
,, Co tím myslíš? Pooočkat?! Ty si mě pamatuješ?! Hydra ti nevymazali myšlenky?! "
,, Ano vymazali, nebo si to aspoň mysleli. A co tím myslím?! PRONÁSLEDUJEŠ MĚ. "
,, Promiň, jinak jak to jde?" zeptal se
,, Celkem fajn. Čekala jsen to horší "
,, Pojď, chce tě vidět Fury. " řekl a já šla za ním do vrtulníku.
Letěli jsme asi hodinu, i když normálně bysme měli letět asi 4-5 hodin.
S Furym jsme se měli setkat na jednom určitém místě ~postarší parkoviště, kde jsem naposledy někoho viděla asi před 7 lety~
,, Jsme tu. Vystup. " řekl Stark
Vystoupili jsme a přišli k jediné dodávce která tady stála.
,, Nazdar Fury, dlouho jsme se neviděli."
YOU ARE READING
AGENT 21
ActionAgent 21 neboli Sarah Johnson je Agentka S.H.I.E.L.Du. Fury ji najal na špionáž Hydry kde se bude představovat jako uprchlice z Francie. Hydra jí uvěří a začne ji ovládat. Ale to si jen mysleli...