Chapter II. První mise - 1. část

16 1 0
                                    

,, SARAH! " slyšela z kanceláře Furyho která je celkem daleko od mého pokoje.

vstala jsem a vydala se ke dveřím a otevřela je.
poté co jsem vyšla z pokoje jsem měla jeden určitý směr - FURYHO KANCELÁŘ

přišla jsem k jeho kanceláři, a zaklepala.

,, Volal jste mne šéfe? " zeptala jsem se ho celkem otráveným hlasem.

,, Trochu slušnosti slečno Johnson. A ano, volal jsem vás, mám pro vás misi." řekl mi Fury a já se hned posadila.

,, Aa jakou misi přesněji? "

,, Pošleme vás jako uprchlici z Francie. Přesněji vás pošleme k Hydře, abyste zjistila nějaké informace ohledně jednoho jejich "projektu". "

,, Kdy vyrážím?" zeptala jsem se ho, abych měla přesnější informace.

,, Za 3 dny, připravte se "

,, Dobrá." vstala jsem ze židle a pomalu začala odcházet do svého pokoje.

,,POČKAT! " uslyšela jsem za sebou s otočila se.

,, Vemte si tohle, budete to potřebovat. " vykřikl Fury a podal mi složku a ještě pár věcí k tomu.

Když jsem konečně vešla do svého pokoje, lehla jsem si na postel a začala listovat ve složce.

Byly tam všechny informace o Hydře které se nám podařilo získat.

Uběhly asi 2 hodiny čtení a celkově prohledávání informací.

Já věděla že Fury by tohle nesvěřil jen tak někomu a já byla ráda že mi dal něco pořádného.

Ty mise na které jsem chodila dřív byly až moc jednoduché. Takže jsem byla nadšená.

~další 2 hodiny uplynuly jako nic a já si složku přečetla nejmíň 4x ~

Podívala jsem se na hodiny které ukazovaly 0:27, tak jsem si řekla, že bych mohla jít už spát.

Ráno jsem vstala z postele a šla do koupelny se osprchovat a klasicky udělat hygienu.

Poté jsem se převlékla do sportovního oblečení a šla do tělocvičny kde jsem si chvíli boxovala.

Po 30 minutách boxování jsem se napila a šla pokračovat.

Bojovala jsem se svým trenérem.

Po asi 2 hodinách jsem se šla opět osprchovat a opět pročítat spisy o Hydře.

AGENT 21 Where stories live. Discover now