🦊80🦊

1.1K 81 210
                                    

Son bölümü ShigarakiTomura12 'ye özel yazdım, umarım hoşuna gider. (✿❛◡❛)
*:..。o○☄○o。..:**:..。o○☄○o。..:**:..。o○☄○o。..:*


Miu yüzünü tuttu bir yandan ağlarken. Kaira bu olaya daha fazla seyirci kalamamıştı Miu'nun önüne geçip annesine baktı.

"Sana tecavüz eden bu adama neden hala aşık olduğunu anlamıyorum anne." (Kaira)

Yashiro ilk başta şaşırsada yüz ifadesi değişmemişti, bakışlarını başka yöne çevirdi hızla.

"Sencede yaşından büyük işlere karışmıyor musun Kaira?" (Yashiro)

"Gerçeklerden kaçma yöntemin bu mu?" (Kaira)

"Kaçtığım falan yok, ben Shigaraki'yi çoktan affetmişken senin bu konuda konuşmaya hakkın olduğunu sanmıyorum Kaira."

Kurogiri bu anlamsız gürültüden sıkılmıştı, tartışmayı kesmeleri için Yashiro ve Kaira'nın arasına girdi.

"Tartışmayı bırakın, anlamsız yere geçmiş hakkında tartışmanız olan şeyleri düzeltmez." (Kurogiri)

Shigaraki Kaira'ya baktı, siniri geçmiş gibi görünüyordu.

"Miu'yu alıp Dabi'nin yanına dön, bir daha da böyle saçma bir konuşma için onu buraya getirme." (Shigaraki)

Kaira bir şey söylemedi Miu'nun kolunu tuttu ve kapıya yöneldi, Miu gitmek istemesede Kaira'dan kolunu kurtaramıyordu bu yüzden pes edip hızlıca oradan uzaklaştı. Kaira yol boyunca yüzüne bile bakmamıştı, sonunda eve vardıklarında Dabi'yi kapının önünde duvara yaslanmış bir şekilde gördüler. Dabi onlara doğru yaklaşıp Kaira'ya bir yumruk attı, Kaira geriye doğru sendeleyip burnunu tuttu.

"Ona göz kulak olmanı söylemiştim! Ne zaman sana verdiğim sorumlulukları düzgün bir şekilde yerine getireceksin?!" (Dabi)

"Üzgünüm, biraz dışarı çıkmak istediğini söyledi, hem neden bu kadar kızdın anlamıyorum geldik işte." (Kaira)

"Ne yaptığınızı zaten biliyorum! Yalanlarına kanacak kadar salak mı sanıyorsun beni?" (Dabi)

"Ona bağırmayı kes! Sürekli sesinizi yükseltmeniz sinir bozucu olmaya başladı." (Miu)

Dabi bir şey söylemek üzereyken Miu'nun boynundaki ve yüzündeki izleri fark etti.

"Boynundaki ize bakılırsa Shigaraki seni pek hoş karşılamamış anlaşılan." (Dabi)

Miu bir şey söylemedi, duyguları tamamiyle karışıktı ne hissedeceğini bilmiyordu net olarak hissettiği tek duygu boşluktu. İçeri geçip üstündeki hırkayı çıkardı ve Dabi'ye uzattı ardından koltuğa oturup bacaklarını kendine çekti. Dabi hırkanın cebini kontrol ettiği sırada sağ cebinden deste parayı çıkardı, Miu şaşırmıştı tüm parayı o adama vermişti o halde para nasıl cebinden çıkıvermişti? Kaira'ya baktı hızla, Kaira susmasını işaret etti Miu da onun dediğini yapıp sessiz kaldı.

"Eğer bunu bir daha yapacak olursanız ikinizide Shigaraki'ye geri teslim ederim, hem Shigaraki'nin veletlerine neden ben göz kulak oluyorum ki?! Hâl bu ki siz bebekken size elimi sürmemi bile istemiyordu." (Dabi)

"Nutuk çekmeyi tahminen ne zaman kesersin?" (Kaira)

Dabi Kaira'ya ciddi bir bakış attı ardında parayı arka cebine yerleştirip hırkayı Kaira'nin yüzüne attı.

"Dışarı çıkacağım, geldiğimde sizi bulamazsam ikinizin de canını okurum!" (Dabi)

Kaira bir şey söylemedi sadece Dabi'nin dışarı çıkışını izledi, Dabi gittiği an Miu endişeyle Kaira'nın önüne çömeldi ve elindeki mendili Kaira'nın kanayan dudağına tuttu.

Telefon şakası Shigaraki Tomura (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin