♣25♣

2K 227 321
                                    

Bölümü okurken kalp krizi geçirebilirsiniz denenip onaylandı. ☑
❃.✮:▹◃:✮.❃❃.✮:▹◃:✮.❃❃.✮:▹◃:✮.❃

"O zaman uslu durmayacağım."

Shigaraki doğrulup beni koltukla kendi arasına sıkıştırdı gözlerini kısarak sırıtıyordu.

"Ne dedin sen?"

"Uslu durmayacağım dedim."

Üzerimdeki t-shirt'ü çıkardım hızlıca Shigaraki gülerek beni inceliyordu yavaşça bileklerimi kavradı boynumu yalamaya başladığında kendimi tutamayıp sırıttım Shigaraki bana baktı birden gülerek.

"Gıdıklandın mı?"

"Biraz."

Üzerindeki kazağı çıkardı ardından kollarıyla belimi kavrayıp boynumu öpmeye başladı kollarını tutup sıktım damarlarını ve kaslarını hissedebiliyordum Shigaraki'nin ellerini kalçamda hissettim pantolonunu çıkardı ardından iç çamaşırımı çıkardı son kez bana bakıp bileklerimi tuttu.

"Bana tutunabilirsin."

Shigaraki'nin penisini hissedebiliyordum canımın fazla yanmayacağını önceki deneyimimden biliyorum çünkü kaygan bir yapıya sahipti penisi hızlıca vajinamdan içeri girdiğinde inleyerek tırnaklarımı kollarına geçirdim ama umursamayıp daha da hızlandı nefes nefese terler içinde kalıncaya kadar durmayı düşünmüyor gibiydi.

"S-shigaraki yavaşla biraz!"

Hızlı hızlı nefes alıp veriyorduk ikimizde Shigaraki nazikçe saçlarımı arkaya atıp yanağımı okşadı alnındaki terleri görebiliyordum yüzünü saçlarıma gömdü kolları yavaşça belimi sararken boynumda hissediyordum nefesini bende ona sarıldım vücut sıcaklığı yüzümü kızartacak kadar iyi hissettiriyordu kolları arasında yavaşça uykuya daldım.

Uyandığımda hala Shigaraki"nin kolları arasındaydım, minyon tipli olduğum için Shigaraki'nin vücudu heryerimi sararak beni daha korunaklı hissettiriyordu
Başımı göğsüne yasladım ve onun uyanmasını bekledim ama birden doğrulup bana bakmasıyla uyanık olduğunu anladım.

"Küçük sincap altımda ezilmemiştir umarım."

"Uyanır uyanmaz benimle dalga mı geçiyorsun gerçekten?"

"Evet, yüz ifadeni görmek eğlenceli."

Shigaraki üzerimden kalkıp kollarına baktı.

"Şimdi kollarımda küçük kediciğin izleriyle gezmek zorundayım.*sırıtır*"

Ona karşı göz devirdim ardından bende doğruldum.

"Burada banyo var mı?"

"Küçük bir tane var."

"Ne tarafta peki?"

"İlerdeki kapıyı görüyor musun?"

Eliyle tam önümüzdeki beyaz kapıyı işaret etti.

"Evet?"

"Orası."

"Tamam, o halde ben duş'a giriyorum."

"Hızlı ol bende gireceğim."

"Tamam."

Yerdeki t-shirt'ümü alıp banyoya girdim sıcak suyun altında saçlarımı yıkamaya başladım çok rahatlatıcıydı aklıma birden Shigaraki ile aramızda olan şeyler gelince kızararak yüzümü kapattım ve yere çöktüm neden böyle bir şey yapmıştım ki?! Tam bir sapığım! Kalkıp suyu kapattım ardından burada hiç havlu olmadığını fark ettim bende içeriden Shigaraki'ye seslendim.

Telefon şakası Shigaraki Tomura (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin