Hej, jeśli pozwolicie to Wam dzisiaj opowiem, po co w CGl i Pet Play są te wszystkie space i czym one są.
Skupimy się na little oraz pet space jako jednej grupie i Owner / Caregiver Space jako drugiej. Pierwsza grupa dotyczy osób raczej uległych, tych wchodzących w rolę maluszka lub zwierzątka. Druga grupa to Opiekunowie i Właściciele, osoby dominujące w tych sferach związku, w których osoby decydują się na CGl i/lub Pet Play.
Czym jest little space? Jest to stan umysłu, w którym maluszek wchodzi w regres wieku, odgrywa rolę siebie w swoim little age. Pet space z kolei jest to wejście w rolę zwierzaczka, które może wiązać się również z różnym little age- można być przecież maleńkim kociakiem jak i dorosłym kocim osobnikiem.
Caregiver i Owner Space to wejście osoby dominującej w rolę opiekuna i/lub właściciela. Osoba taka bardziej wtedy zajmuje się swoją osobą uległą pod kątem opieki nad nią, co nie znaczy, że poza tym Space tak nie robi.
Co nam dają takie space? Po pierwsze, poczucie bezpieczeństwa. Jesteśmy wtedy w naszej spokojnej bańce maluszka czy Opiekuna gdzie nic nam nie grozi. Odcinamy się od reszty swiata. Maluszki zapominają o byciu dorosłym, pracy czy szkole. Bawimy się, odpoczywamy, przytulamy. Opiekunowie nie myślą wtedy o kredycie ktory muszą spłacić, czy nieprzyjemnej sąsiadce spod piątki, zajmują się swoim maluszkiem.
Każde space pozwala nam odpocząć, zarówno psychicznie jak i fizycznie. Dzięki niemu ładujemy sobie baterie pozwalające nam przetrwać aż do kolejnej chwili kiedy znajdziemy się w naszej bańce.
Osobiście wchodzę w little space bo pozwala mi ono być sobą, bo bycie maluszkiem to część mnie. Tak więc nasze bańki to też sposób na wyrażenie własnego ja.
Co poza tym? Wyładowujemy emocje, odreagowujemy, po prostu tak spędzamy czas. Może nam to czasem pozwolić przetrwać trudne chwile, czasem w ten sposób bardziej pozwalamy sytuacji na nas wpływać.
A wy? Czemu wchodzicie w swoje bańki?
CZYTASZ
MDlb oczami lyrin
Fiksi RemajaHejka, jestem lyrin i chciałobym was wprowadzić w świat MDlb, w którym siedzę już od jakiegoś czasu