Najednou jsem ale udělal něco, co jsem sám nečekal....
Políbil jsem jí, ale nebyl to obyčejný polibek. Holky jsem líbal neustále, ale tohle bylo jiné. Em to prvně zaskočilo, ale po chvilce začala spolupracovat a z nevinného polibku se stalo líbání se vším všudy. Chytla mě kolem krku a jednou rukou mi zajela do vlasů. Vzal jsem ji do náruče a odnesl ji do pokoje. Položil jsem ji na postel a pomalu jsem si začal sundavat tričko. Když jsem si ho sundal, líbání přestalo. Prohlížela si mě a pohled zastavila na mém břiše. Zrychlil se mi tep a začal jsem být nervózní. Natáhla ruku a prsty přejela po třech jizvách, které zdobily moje tělo.
"Co se ti stalo?" Zašeptala a do očí se jí opět nahrnuly slzy. Mohl jsem si vymyslet cokoliv, ale něco mi říkalo, že bych jí neměl lhát a tak jsem spustil."Víš já jsem adoptovaný. Na rodiče si bohužel vzpomínám. Máma byla feťačka a otec alkoholik. I přes to že máma fetovala, snažila se dělat všechno pro to, abych měl co na sebe a abych měl co jíst atd. Otec byl kretén a tak mě i matku mlátil. Jednou když přišel jako obvykle opilý, uhodil mámu tak silně že se nemohla postavit na nohy. Když jsem ji viděl, popadl mě vztek a chtěl jsem zasáhnout, jenže otec z kapsy vytáhl kapesní nožík a třikrát mě bodnul do břicha a utekl. Vykrvácel bych, ale matka stihla z posledních sil zavolat rychlou. Od té doby jsem ani jednoho z nich neviděl. Když jsem se zotavil, šel jsem do dětského domova, kde jsi mě o pár měsíců později vzali moji nevlastní rodiče.
Po tváři mi stekla jedna velká slza. Em to viděla a obejmula mě. Je moc hodná. Musím se pochlapit a pokračovat v tom co jsem začal.
"Kde jsme to skončili?" Zeptal jsem se a zazubil jsem se na Em. Vstala z postele a políbila mě. Začala si svlékat tričko a já jí rozepl podprsenku. Položil jsem ji na postel a začal ji líbat na krku. Když jsem jí chtěl sundat kalhoty, zastavila mě. "Já to ještě nikdy nedělala" řekla a koukala na mě trošku vystrašeně. Než jsem stihl jakkoliv zareagovat, už se oblékala. Začal jsem zmatkovat a tak jsem se snažil rychle vymyslet něco co bych mohl říct. Jediné co mě napadlo bylo, že jsem ještě panic. Neví co jsem doopravdy zač a ani to, že jsem spal s více jak polovinou holek na naší škole. Když jsem to dořekl, přišla ke mě blíž a řekla "Ale já chci aby to bylo výjimečné a aby mě kluk se kterým budu spát miloval."Pohled Em:
Seděl a koukal na mě jak na svatej obrázek. Myslela jsem si že už s nějakou z těch kurev tady spal a tak mě celkem překvapilo, že je ještě panic. Jenže já nechci kluka na jednu noc. Nejhorší je, že jsem se do něj asi zamilovala a nemyslím si, že to cítí stejně. Co mám teď asi tak dělat? Přede mnou sexy kluk co se mnou chce spát a já tady stojím jak trubka a nevím co dál. Najednou vstal a chytl mě za ruku. "Miluju tě Em." Když to dořekl, v žilách mi ztuhla krev. Myslí to vážně? Najednou mě políbil tak vášnivě, že se mi snad zastavilo srdce.Pohled Dana:
Co jsem to kurva řekl? Budu dělat že jsem to řekl jen abych se s ní mohl vyspat. Však je to jen obyčejná holka. Není nic extra. V hlavě se mi strhlo tornádo myšlenek. Začal jsem je ignorovat a pokračoval jsem v tom co jsem začal. Znovu jsem jí sundal tričko a podprsenku a tentokrat i kalhoty a spodní prádlo. Vypadala nejistě, tak jsem jí řekl, ať se ničeho nebojí a pokračoval jsem dál. Když bylo po všem, usnula a já se mohl vypařit, ale neudělal jsem to. Něco mi říkalo, ať tam s ní raději zůstanu až do rána.Ty kráso už druhá část za den😂. Celkem mě to psaní chytlo, tak doufám že vás to baví🥰.
Katsuro
ČTEŠ
BAD BOY
Teen Fiction"Co to se mnou je? Nikdy jsem nikoho nemiloval. Tohle není možné. Nemůžu ji milovat!„