Crrrrrrrrrrr
Ten zasranej budík mě prostě nenechá spát. Vstanu a jdu si dát cígo. Dneska je ten mejdan a já musím vymyslet, jak tam dostanu Em. Prvně si ale musím vybrat něco pěkného na sebe.
Dlouho jsem se přehraboval v oblečení, až jsem si nakonec vybral tohle:Vešel jsem do koupelny, abych si mohl vyčistit zuby a navoněl jsem se voňavkou, které říkám kundolap. Vždycky když ji mám na sobě, holky se na mě lepí jako vosy na bonbón. Teď už jen zavolám Nickovi v kolik začne kalba a pak napíšu Em.
(D-Daniel, N-Nick)
D- Čau kámo, tak v kolik mám být u tebe?
N- Hele začíná to okolo páté.
D- Dobře a bude tam dost chlastu a kurev?
N- Že váháš chlape, budou tady přímo řeky chlastu a kurviček až až.
D- Ty vždycky víš jak udělat nezapomenutelnou kalbu.
N- Moje akce jsou přímo legendární brácho a teď už nezdržuj, ať to můžeme s klukama všechno nachystat.
D- Budu se těšit.
N- Taky, zatím čus.Teď ještě napíšu Em a můžu vyrazit.
(D-Daniel, E-Em)
D- Čauky Em, dneska Nick pořádá mejdan, tak co kdyby jsi tam šla se mnou jako můj doprovod?
E- Jasně, půjdu moc ráda.
D- Dobře, tak za 20 minut tě vyzvednu před tvým domem.
E- Jasně, zatím pa.
D- PaTeď už si jen zabalím pár věcí na ten osudový večer a můžu vyrazit.
Vzal jsem si dvě krabičky cigaret, flašku té nejdražší whiskey a balíček kondomů. Přece jen nechci mít na krku dítě kdyby mi to ujelo.
V garáži jsem nastartoval motorku, vzal si helmu a už jsem jel pro Em.Pohled Em:
Sakra vůbec nestíhám. Dan tady bude za 20 minut a já ještě nevím co si vezmu na sebe. Je to kalba, takže formální oblečení jde stranou.Nakonec jsem si vybrala tohle:
Není to nic extra, ale zase to není nijak přeplácané, prostě tak akorát.
Během chvilky zazvonil zvonek a já běžela ke dveřím. Před domem byl Dan se svou motorkou a natahoval ke mě ruku ve které držel helmu. Nasadila jsem si helmu a sedla jsem si za něj. Pevně jsem ho chytla okolo pasu a jeli jsme k Nickovi.
Když jsme dorazil na místo, dali jsme si s Danem cígo. Všimla jsem si že strašně hezky voní. Celou dobu si mě prohlížel a kulišácky se usmíval. Úsměv jsem mu opětovala.Pohled Dana:
Dneska jí to fakt sekne. Začínám trošku uvažovat nad tím, že bych jí zkusil pomotat hlavu a nechal si ji na delší dobu. Najednou ze dveří vyběhnutí Nick a šel se s námi pozdravit. Vešli jsme do domu kde se všechno zatím ještě chystalo.Uběhlo pár hodin a všechno už bylo v plném proudu. Lidi tancovali a popíjeli, holky lezly po klucích a kluci zase po holkách, no prostě skvělej večer. Já už mám taky trochu připito. Em se mi ztratila z dohledu. Šel jsem se po ní teda kouknout a když jsem přišel do druhého patra domu, viděl jsem dva týpky jak ji táhnou do pokoje. Jeden ji držel za nohy a druhy za ruce. Běžel jsem tedy za nimi.
"Hej?! Co si myslíte ze děláte?" Okřikl jsem je.
"Právě si to jdeme rozdat s tohle kočičkou, tak odpal debile" štěkl na mě ten větší z nich. To jsem ale nevydržel a dal jsem mu dělo do ksichtu. Oba dva se do mě pustili. Rvali jsme se asi pět minut a já vyhrával, ale pak ten menší vytáhnul z kapsy boxera a dal mi ránu přímo do spánku. Tělem mi projela neskutečná bolest a já upadl do bezvědomí. Probral jsem se po asi pěti minutách, ale to už ti frajeři byli pryč a nade mnou stála Em se slzami v očích. Zvedl jsem se opatrně ze země a obejmul ji. "Kotě neplakej, nic mi není, jen mě trošku bolí hlava."Podívala se na mě, pohladila mě po tváři a palcem mi přejela přes spodní ret aby mi setřená krev.
Najednou jsem ale udělal něco co jsem sám nečekal...Čauky koťátka, měl jsem hoooooodně ale fakt že hoooooodně dlouhou pauzu, ale teď už budu vydávat nový části častěji. Doufám ze se vám nová část líbí🥰.
Katsuro
ČTEŠ
BAD BOY
Teen Fiction"Co to se mnou je? Nikdy jsem nikoho nemiloval. Tohle není možné. Nemůžu ji milovat!„