"Táhni Lussy! Kolikrát ti mám opakovat, že tě nemiluju? Mělo mě napadnout, že vypatlaná blondýna nepochopí, když jí někdo pošle do hajzlu.„
Přiletěla mi facka. Otočila se na svých zabijáckých podpatcích a odkráčela pryč. Kluci se smáli jak idioti. "Jdeme!„ zavrčel jsem na ně a začal jsem se smát taky.Je další nudná hodina. Vlastně ani nevím co je teď za předmět a vážně nemám potřebu to zjišťovat. Stará scvrklá učitelka si tam plácá ty svoje nesmysly.
"Dneska po třetí hodině k nám do třídy přijde nová spolužačka, tak buďte ohleduplní a vezměte ji mezi vás ať se tu cítí dobře.„
Nick se na mě podíval a rty se mu vyhouply do šibalského úsměvu. "Že by nová kořist pro pana Blacka?„ usmál se jak někdo kdo patří do psychárny. "Uvidíme.„ zazubil jsem se na Nicka a začal zase dělat to co jsem dělal do teď, takže vlastně nic.Tak a je to tady. Teď konečně uvidím tu novou. "Tak tohle je vaše nová spolužačka Emily Smithová.„ Před tabulí stála malá bruneta. Vlasy jí sahaly až po zadek. Na sobě měla černé džíny, bílý crop s nápisem (Hollywood Undead), koženou bundu a klasické old shool vansky. Na ruce měla tetování a v právem uchu asi čtyři náušnice. Prohlížela si třídu a pohled zastavila u mé maličkosti. Sjela mě pohledem od mých havraních vlasů až po paty. "Takže bad girl.„ zašeptal Nick z lavice přede mnou. "Posaďte se slečno Smithová.„ řekla úča a sladce se usmála. Jelikož jedině volné místo je u mě, tak hádejte kam si ta nádhera sedla. Bingo, vedle mě. Voněla po mentolu a cigaretách. Ani se neobtěžovala mě oslovit. Se mnou si zahrávat nebude.
——————————Crrrrrrrrr
Konečně můžu vypadnout domů, ale nejdřív si promluvím s tou kočičkou. "Hej Smithová, počkej na mě.„ zařval jsem na ní. Zastavila se a koukala se na mě. "A proč bych měla?„ odsekla a hodila po mě vražedný pohled. "Zvu tě na cigáro Smithová„ usmál jsem se jako andílek co právě dosral duhu.
Stála opěrná o zeď školy. Mezy rty vložila cigaretu a zapálila. Cigaretu jsem ji vzal a protáhl si z ní. "Co si jako myslíš, že děláš?„ zavrčela a cigaretu si vzala zpátky. "Jen tě škádlím Smithová.„ Vzal jsem si svoji cigaretu a taky ji zapálil a co myslíte že udělala ta malá bruneta? Než jsem si z cigarety stihl potáhnout, vzala mi ji a udělala to samé co předtím já jí. "Co si jako myslíš, že děláš?„ citoval jsem její slova a na oko hrál naštvaného. Oplácím ti to ty...no...ani jsi mi neřekl jak se jmenuješ. "Jsem Daniel Black.„ Představil jsem se a vzal si cigaretu zase zpátky. "Takže Daniel hmm? Pěkné jméno.„ Usmála se a protáhla si ze své cigarety. Ještě chvilku jsme tam jen tak stáli a mlčeli. "Nechceš někam hodit Smithová?„ zeptal jsem se té krásky. "Nikam nespěchám, ale jestli chceš, můžeme někam zajít.„ řekla a zazubila se na mě. Je tak roztomilá když se usmívá až jsem se tomu musel sám pro sebe zasmát. "Dobře ale nepůjdeme, pojedeme.„ šibalsky jsem se na ní usmál. "A na čem?„ zmateně se na mě podívala a já ukázal na motorku před námi. "Nádhera!„ Zajásala a prohlédla si moji černou krásku.
No jo, asi jsem se nezmínil že jsem jeden z těch bohatších lidí tady ve městě, ale co už. Ukážu jí jak se tady žije. Podal jsem jí svoji helmu a nastartoval motorku. Pevně se mě chytla okolo pasu a už jsme si to jeli na druhý konec města. Zastavil jsem před svým domem a zaparkoval jsem do garáže. "To jsme jakože u tebe doma?„ zeptala se mě s otevřenou pusou. "Ano to jsme jakože u mě doma.„ Musel jsem se zasmát jejímu udivení.
"Takže tady je garáž, támhle je zahrada s bazénem a malé basketbalové hřiště, támhle mám altánek a asi půjdeme dovnitř. Tady je chodba, támhle kuchyň a obývák, tady schody které vedou do druhého patra, támhle je koupelna, támhle mám menší knihovnu a zároveň pracovnu a támhle je můj pokoj. "A kde je ložnice tvých rodičů?„ Rozhlížela se po patře. "Už s rodiči nebydlím, tohle všechno patří mě.„
Pohled Emily:
Je to tady fakt luxusní. Mramorová kuchyň, obývák s plazmovkou, Kožený gauč a veliké okno, malý bar s alkoholem. Mramorová koupelna s obrovskou vanou a velikým zrcadlem. Pracovna se spoustou knih a velikým černým stolem a hned naproti další veliké okno. Do svého pokoje mě ještě nevzal, ale už teď si myslím že bude ještě luxusnější než zbytek domu. Co si o sobě vlastně myslí? Myslí si že když je bohatý, hned mu skočím okolo krku jako jedna s těch zlatokopek kterýma se to tady ve městě jen hemží? Nejsem taková. Ale musím uznat že je pěkný. Havraní vlasy, zářivě zelené oči, ostře řezáné lícní kosti a ty dokonalý rty. Asi mi právě teče slina. Na co to sakra myslím? Neznám ho a on nezná mě. Ale jeho zadek je k sežrání. Dost už, nemůžu přemýšlet takhle, to prostě nejde.První kapitola je tady 🤩. Snad se vám bude líbit😅.
Katsuro
ČTEŠ
BAD BOY
Teen Fiction"Co to se mnou je? Nikdy jsem nikoho nemiloval. Tohle není možné. Nemůžu ji milovat!„