Izumi szemszög:
A nevem Midorya Izumi 19 éves vagyok a UA egyetem tanulója ahol jelenleg ujság írónak tanulok.A suli melett egy kávézóban dolgozom hogy segítsek anyának mivel éjjel-nappal dolgozik csak hogy az egyetemre járhassak.Mint mindig most is péntekenként néhány barátommal összeülök a barátaimmal a kávézóba hogy kicsit dumcsizhassunk stb.Amikor beléptem a helyiségbe már megláttam a társaságot úgy hogy köszöntem nekik.De nem nagyon vehették észre mert valami fontosabbak voltak elfoglalva.Legjobb barátom Denki képeket mutogatott a többieknek valami piros hajú férfiról.Gondoltam oda megyek hozzájuk.Sziasztok.Miről szól a beszélgetés?Denki kezében majd összeroppant a telefon annyira megijedt.Aah szia bestie💅.Kihúzta maga mellett a széket és megpaskolta jelezve hogy ülnek le mellé.Én így is tettem.Na szóval ő itt egy sexy félisten és az én Sugar daddy-m.Kicsit meglepődtem,majd megláttam a telefonját.Denki,ami a kezedbe van telefon az nem az amit még csak 2 hete adtak ki?De!A Sugar daddy-m vette nekem mert azt mondta megérdemlem.Imádom őt.És amúgy hogy hívják?Mert azt úgy nem említetted😅.Jaaaa tényleg bocsika.Kirishima Ejiro.És honnan ismerkedtetek meg?Oh a "Sweet a Sugar" nevezetű appon.neked is ki kéne probálnod.Denki tudja hogy én az idősebb férfiakhoz vonzódom,és én tudom,hogy ő meleg,és ugyanúgy az idősebb férfiakhoz vonzódik.Szerintem ez nem annyira jó ötlet Kaminari.Mondta fintorogva Todoroki.Jaj hagyd már Todoroki Izumi maga is eltudja dönteni hogy mit akar!Kelt ki magából Uraraka.Hát..öhm majd még gondolkodom rajta.Ez a beszéd bestie!Még egy ideig beszélgettünk majd olyan délután 5 körül haza battyogtam.Megjöttem!Sziaa hugii!!Ugrott nyakamba Izuku.Szia bátyó.Anya?Dolgozik.Aztmondta hogy majd olyan hajnal 2 körül jön.Ha éhes vagy van a hülytőben Katsudon!Óóó ezazz!Bementem a konyha fele majd megláttam egy hatalmas kupac mosatlant a konyhába.Izuku.Hm?Ezen a héten ki a soros a mosogatás ám?Mondtam kicsit félve.Hhmm ha jól tudom..múlt héten én voltam..azelött anya..akkor most te vagy az!Ó édes istenem..na jó!Kajálok aztán elmosogatok!Megmelegítettem a katsudont azután leültem az asztalhoz enni.Gondolkoztam ezen az alapon amit Denki mondott és úgy döntöttem egy próbát meg ér úgy hogy letöltöttem a telefonomra.Kitöltöttem a személyes adatokat,feltöltöttem pár képet magamról amiről úgy gondoltam hogy TALÁN jól nézek ki rajtuk.Aztán elmentem mosogatni mert nem nagyon akarom halogatni a dolgokat.
Katsuki szemszög:
A nevem Bakugou Katsuki 30 éves vagyok és enyém Japán legnagyobb vállalata.Legjobb barátom egyben jobb kezem a vállalatnál, Kirishimának már van egy Sugar baby-je.Én is már egy ideje keresek de sajnos még nem találtam nekem megfelelőt.Igazábol egy olyan Sugar baby-re vágyom akit elhalmozhatok bármivel,amit csak akar még adnék neki.Ő lenne az én hercegnőm sőt,az ên királynőm.Mikor haza értem a munkából kb olyan 6 körül,ledobtam magam a kanapéra és unalom űzés ként elkezdtem nézni a "Sweet a Sugar"-t hátha lessz valami.Egy olyan fél óra kutatás után kezdtem feladni a reményt hogy valaha lessz valakim amikor megláttam egy profilt.Midorya Izumi,19 éves,Zöld vállig érő haj,smaragd zöld szem,gyönyörű szeplős arc,Sugar daddy-t kereső lány.Én azt hittem majd kiugrik a szívem a helyéről.Ő az akit eddig kerestem..majd egy év után...Nem hagytam ki az alkalmat rá írtam.Remélem látni fogja és válaszol is rá.Majd utána felhívtam Kirishimát hogy elregéljrm mi újság.
Kiri:Szia Bakubro Mizu?
Baku:Nem hiszed el mi történt..
Kiri:Mi az?Valami baj van?
Baku:Nem nem nincs erről szó
Kiri:hát akkor?
Baku:Ugyebár pörgettem a Sweet a sugart és olyan fél óra után rá találtam arra akit eddig kerestem.Igy hát nem tétováztam azonnal rá írtam!
Kiri:Na végre!Na és?Milyen a csaj?
Baku:majd mindjárt küldök róla néhány képet
Kiri:Máris lementetted a képeit?akkor nincs itt másról szó hogy tényleg szereted!
Baku:Majd ki ugrik a szívem még mindig!
Kiri:azt elhiszem Denkinél is így voltam.Na de én leteszem mert most éppen bevásárlok.
Baku:Jolvan na csá küldöm a képeket ;).
Kiri:oké csá.
Izumi szemszög:
Éppen most végeztem a mosogatással aztán leültem tesóm mellé nézni a tévét.Valami sorozat ment de most nekem tök mindegy volt.leraktam a telefonomat az asztalra majd folytattam a tévézést.Kb a 3 résznél amit adtak a tévében pittyent a telefonom.Megnéztem és a Sweet a sugarból jött üzenetem.Elég furának tartottam.Mielött megnéztem volna az üzenetet először a profilját néztem meg.Bakugou Katsuki,30 éves,szőke tüskés haj,lángvörös szem,Sugar baby-t kereső férfi.A szemeim a 2x nyíltak +leestem a kanapéról.Szoval az ilyet nevezi kaminari sexy félistennek?pfuuuu ez annál sokkal jobb!Izumi jól vagy?Kérdezi félve Izuku.Igen persze csak rám írt életem szerelme!Huh?Kom?Mutasd csak a profilját.Megmutattam neki erre ő is le esett a kanapéról.Az igen!Mit írt?Nem tudom most nézem.
"Chat"
B:Szia gyönyörűségem lenne kedved valamikor eljönni velem egy randira?;)
YOU ARE READING
Sweet a Sugar(Bakugou X oc)
RandomAz egész egy apptól indult,majd főszereplőnk élete megváltozott mikor megismerkedett egy személlyel...